MuscleMeat

schema

hcnl

Novice
Waardering
0
hallo,
ik weet niet of dit precies het goede topic is om in te posten maar ik kon geen betere vinden.
ik wil gaan beginnen om mijn buikspieren, borstspieren en biceps en triceps te laten groeien, en doe dit alleen thuis. Ik heb op internet een beetje gezocht, en dit leek voor mij het beste schema. Ik zou van jullie graag willen weten of dit goed zal werken en wat ik anders zou moeten doen.

maandag, woensdag, vrijdag:

-Dumbbell curls: 2 reeksen van 10 (2kg)

-Concentration curls: 2 reeksen van 10 (2kg)

-Hammer curls: 2 reeksen van 10 (2kg)

-Concentration extension: 2 reeksen van 10 (2kg)

-Seated Tricep extension: 2 reeksen van 10 (2kg)

dinsdag, donderdag, zaterdag

-opdrukken: 2 reeksen van 10

-Bend Crunch: 2 reeksen van 10

-Twisted Crunch: 2 reeksen van 10

-(+ eventueel onderarmspieren)

en zo wil ik iedere week bij iedere oefening een reeks meer doen.

bij voorbaat dank

Laatst bewerkt:
6 dagen per week trainen is nogal veel

spiergroei wordt gerealiseerd met herhaling in de reprangen van 8 - 12 herhalingen met een redelijk groot gewicht, met die 2 kg ben je dus niet veel

Lees eens heel het forum door ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal nu de 2 gewichtjes van 2 kilo tegelijk gebruiken dus totaal 4 kilo per arm, en alles 2 keer per week doen ipv 3 keer. Ik heb ook heel het forum door gelezen, ik zou ook wel naar een gym willen om iedere keer hard en gericht te trainen en een heel gericht voedsel schema aan te houden maar heb hier gewoonweg geen tijd/geld voor. Ik dacht dat ik door op deze manier thuis te trainen wel iets zou kunnen bereiken. In ieder geval bedankt voor de hulp en ik zie wel wat er gebeurd.

Terug
Naar boven