MuscleMeat

schema

thased

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen, tis mijn eerst berichtje hier
Ik train al 1jaar of 2 nu, maar niet in fitnessclub, met machines of gewichten, gewoon in mijn tuin. Ik ken niemand die wat weet van bodybuilden en zulke dingen, dus kom ik hier om wat raad te vragen.

Ik train alleen maar voor snelheid en pure kracht (kzie er liever uit als bruce lee dans als arnold laten we zeggen) , en ik weet echt niet als mijn training daarvoor aangepast is. al mijn spieren zijn +/- even getraind (alé dat denk ik toch) en ik wil ook dat da zo blijft. ik train elke dag.

in mijn tuin heb ik een boom, palen, en een buis die horizontaal op die palen steunt.
ik doe dus elke dag optrekkingen op die buis, en ook pompen (kan het moeilijk uitleggen, ik zit eigenlijk met mijn bovenlichaam boven de buis en dan pomp ik) Voor mijn buikspieren doe ik dragonflags of gewoon sit ups al hangend aan de buis met mijn benen.
Voor mijn benen stap ik het meest mogelijk op de tipkes van mijn voeten, stamp ik in de palen (kheb er wat krantenpapier rond gezet) , spring ik van hoge plekken, loop ik elke morgen en doe ik ook wa kicks in de wind al hangend aan de buis met mijn armen (das ook goe voor buikspieren trouwens)
de boom gebruik ik als punching ball (minder duur en beter; krijg er flinke handen van)
voor mijn nek en kaakspieren hef ik gewichten op met mijn mond (meestal een klein emmerke met water of zand)
ik train ook in kung fu (stok/saber/tai-chi)
ook belangrijk, 3/4 van mijn training is stretching, om de pijn gemakkelijker te kunnen doorstaan

dat is het ongeveer. Zien jullie zwakke punten in mijn training, of hebben jullie betere oefeningen? ik ben echt benieuwd
alvast bedankt ^^

haha gast heb jij je trainingen ook uit de films van mr bruce gehaald.

het lijkt me echt een atractie die tuin van jou kun je misschien geld voor vragen bobbejaanland is er niets bij.

jungle book

• Topic Starter Topic Starter