Leaf
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanx OD. Ik heb per mail ook e.e.a. aan schema's ontvangen. Ik ga ze allemaal bekijken en vergelijken en kijken wat mij het meest aanspreekt.
Maar wat ik niet heb, en misschien nog wel belangrijker is. Een voedingsschema.
Van een vriend krijg ik op cd-rom een programmatje waarmee je precies uit kunt rekenen wat je binnen krijgt op een dag. Vanuit dat punt ga ik dan kijken waar mijn tekorten zitten.
Pff.. ja. Gelukkig heb ik in een grijs verleden mijn type diploma gehaald. Anders was het echt geen doen geweest. Maar uiteindelijk gaat het hele schema er anders uit zien, met de tips van hier.
Volgende projectje is een goed voedingsschema.

Geen onderdeel van je dagelijkse voeding uiteraard, maar gewoon een effectief supplement voor wat extra kracht en massa.
Als je trouwens zo nu en dan het probleem hebt dat je niet kan sporten (vanwege je thuissituatie) dan is het misschien ook een idee om een UB/LB schema te hanteren. Dus een dag A waarbij je alleen bovenlichaam traint en een dag B waarop je enkel onderlichaam traint.
Er zijn ook wat excell-programmaatjes op DBB in omloop waar je wat aan hebt. Hier op werk kan ik ze niet uploaden, maar misschien dat je ze zelf in de sectie Voeding kunt vinden. En een echte aanrader is het boek 'Burn the fat, feed the muscle'.
Op zich het overwegen waard, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar 3 dagen. Ook omdat ik me afvraag of ik in 2 dagen alles kan doen wat ik wil. Dan is het denk ik net even te veel.
Je kunt zeker alles doen in 2 dagen, zolang je je voornamelijk met de basics bezig houdt. Je hoeft echt niet per se nog een extra extension oefening voor je triceps of een concentration curl voor je biceps te doen als je al zwaar gedipt hebt of rows/pull ups gedaan hebt. Je hebt toch ook nog niet zoveel trainingservaring?Over dat boek heb ik weleens wat gehoord. Gewoon bij boekenwinkel te halen?
Je moet ook niet zoveel willenJe kunt zeker alles doen in 2 dagen, zolang je je voornamelijk met de basics bezig houdt. Je hoeft echt niet per se nog een extra extension oefening voor je triceps of een concentration curl voor je biceps te doen als je al zwaar gedipt hebt of rows/pull ups gedaan hebt. Je hebt toch ook nog niet zoveel trainingservaring?
Via DBB te koop.
Ik sport vanaf mijn 4e en fitness sinds mijn 18e. Mag van mezelf zeggen dat ik voor een meisje redelijk sterk ben. Ik heb altijd gesport zonder goed schema en daar wil ik nu verandering in brengen om de resultaten te behalen die ik voor ogen heb. Sterker, en strakker en dat je de spieren kunt zien.
Wat ik wel altijd voor mezelf deed was in gewicht doelen stellen. Nieuwste streven is 100kg squaten. Zit nu op 70. :-)

Ik zou mezelf niet echt zo noemen. Sport wel veel maar heel veel verstand heb ik er nou ook weer niet van. Anders had ik niet zoveel vragen zonder antwoord.
Krijg vandaag bestelling van XXl binnen. Voor t eerst dat ik zoiets doe. :-)