Fitness Seller

Schimmeltong

Wendler

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
13%
ik poets nu al bijna een week mijn met de electrische tandenborstel. De voorste helft van m'n tong is nu mooi rood, maar als ik de achterste helft probeer te poetsen krijg ik telkens kotsnijgingen. Weet iemand een andere methode om de achterkant mooi schoon te krijgen?

Zijn er voedingsmiddelen of supplementen die helpen de tong schoner te krijgen en welke voedingsmiddelen moet ik juist vermijden?

:roflol:

Mondwater ?

Ja, eiwitten vermijden als je b**kes stinkt. Maar dat gaat er niet inzitten denk ik : ).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gebruik je sinds kort een nieuw supplement?

• Topic Starter Topic Starter
Gaat die tongschraper dan wel achterin geraken? ik denk dat ik dan dezelfde braaknijgingen krijg.

Ik gebruik altijd een scheermesje, mijn tong is nog nooit zo rood geweest!

Wat hangt er dan vanachter allemaal op je tong dat je zoiets nodig acht...

vanachter is ie veel witter van kleur dan voorin, heb jij dat niet? Ik krijg nooit klachten dat ik uit me bek stink, maar ik wil wel kraag een mooie rooie tong.

Vraag in de disco aan alle lekkere wijven of ze je deepthroat tips geven aangezien dat ook achterin je keel is

misschien lukt het beter na een paar glaasjes rode wijn.

iedereen krijgt volgens mij braakneigingen als je je tandenborstel in je keel steekt

Listerine?
Beetje achterover leunen zodat het ook achterin een beetje komt, werkt prima.
Alleen even uitkijken dat je het niet per ongeluk doorslikt, wordt je niet vrolijk van van dat spul.

puur citroen sap beetje gorgelen bleekt je tanden en zorgt dat je tong cleaner wordt maar niet te vaak doen :)

ook mondwater helpt maar is lastig achter op je tong te krijgen
anders haal van die specialen zachte borstels steel en borstel zijn extra zacht heb je minder braak neigingen gebruik ze zelf ook :)

Gewoon vaker doen, je went er wel aan na een tijd. Steeds een stukje verder gaan en dan zal het wel lukken.

Of inderdaad een soort mondspoelwaterding kopen en wat gorgelen :)

Sinds ik m'n tong schraap maak ik de gains van m'n leven.:)

Ik heb sinds een drietal jaar ook een tongschraper. Mijn tandarts raadde het mij aan. Je moet voor de gein maar eens een tongschraper gebruiken en ruiken aan hetgeen je van je tong afkrapt. Zijn etensresten die enorm stinken. Sommige mensen hebben diepere groeven in hun tong dan andere waardoor meer etensresten blijven steken, dit zorgt vaak voor een slechte adem en een wit/gele tong.

Inderdaad..

Een tongschraper, waar halen ze het toch :roflol:

Ga gewoon met je tandenborstel over je tong.

Dat werkt never nooit zo goed als een tongschraper. Je wil niet weten wat je eraf haalt als je zo een ding voor het eerste gebruikt :P

Zelf gebruik ik mondwater en tongschraper om en om. Ene dag schrapen, andere dag gorgelen met mondwater. (+ normaal tanden poetsen natuurlijk)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven