AndroidHealthClinic

Schoolwerk: Neveneffecten van anabole steroïden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Groundfighter

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
86
Waardering
0
Ik heb als schoolwerk de taak gekregen om moeilijke stellingen te beargumenteren, te ontkrachten of te bevestigen.
Ik heb als onderwerp AS gekozen aangezien dit volgens mij een onderwerp is waar veel dingen over te zeggen valt.

Ik zou mijn werk willen maken over het feit dat de jeugd nu vaak naar een show-lichaam grijpt door de AS uit te proberen.

Mijn vraag naar jullie is: Wat zijn de mogelijke neveneffecten van AS na een enkele kuur of na licht gebruik?
Zowel de positieve als de negatieve zou ik willen aanhalen, de jongeren krijgen meer zelfvertrouwen, het zelfbeeld gaat beteren maar ook bijvoorbeeld een compleet extreem voorbeeld: de jongeren worden impotent (ik weet dat dit overdreven kan zijn maar het is om een idee te geven).

Alvast bedankt voor de info hier.
 
Je wilt eigenlijk gewoon dat wij jou schoolwerk maken?

Alles is gewoon te vinden en daaruit kan je een mooi schoolwerk maken lijkt me;)
 
Je wilt eigenlijk gewoon dat wij jou schoolwerk maken?

Alles is gewoon te vinden en daaruit kan je een mooi schoolwerk maken lijkt me;)

Jaahahaha.....Hij is ook lekker stereotiep bezig, de jongeren worden impotent...Gaat volgens mij een heel mooi werkje worden, wel netjes schrijven he.. :p
 
Jaahahaha.....Hij is ook lekker stereotiep bezig, de jongeren worden impotent...Gaat volgens mij een heel mooi werkje worden, wel netjes schrijven he.. :p

Ach boeie. Ik denk dat mensen altijd wel een slecht beeld zullen blijven houden van AS. :(
 
Je taak is toch stelling nemen? En die vervolgens beargumenteren, de pro en contra's erbij bedenken?

Begin eens met een goede stelling op deze regenachtige saaie zondag morgen. Kies dan niet iets zo doms en bevooroordeeld uit als van AAS wordt je impotent.

Denk ook aan het verschil dat AAS primair een prestatie bevorderend middel is, het doel is sterker worden in de sportspecifieke bewegingen van je sport. Jij noemt show lichaam, mensen die het worst zal wezen hoe goed hun prestaties zijn in sport. Het verschil tussen de sporter zoals powerlifters en de bodybuilder waar de prestatie de uiterlijke fysiek is.

Drie elementen dus: pure kracht, sportspecifieke kracht en het uiterlijk van veel spiermassa (+symmetrie, verhoudingen en defintie)

Zo en nu mag jij weer aan het werk!

Mijn stelling is dat AAS te vaak gebruikt wordt door luie mensen. Mensen die via goede voeding en keihard trainen nog lang niet aan hun maximum plafond zitten van wat ze naturel kunnen bereiken. Pas daarna kan AAS imo een keuze zijn of je niet natuurlijk de grenzen van je kunnen wil oprekken door middelen gebruik.

En in luie mensen daar kan TS zich vast in herkennen :) Niet pas nadat je zelf alles uitgezocht hebt hulp zoeken maar gelijk lekker makkelijk zelf niks doen en maximale resultaten willen!
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik dus al zei in de eerste post: ik weet dat het impotent een compleet overdreven voorbeeld is en dat ik mij dus niet blind staar op dat 1 slechte ding.

Via google lees je enkel een Engelstalig forum of andere forums dus ik dacht waarom vraag ik het niet eventjes.
Als je toch het lekker stereotiep beeld wil behouden doe dan zo voort jongens, maar de tijd voor die antwoorden te geven had je evengoed makkelijk enkele dingen kunnen opschrijven van mogelijke nadelen.

Achja ik heb mijn antwoorden doorgekregen dus hier mag een slot op.
Voor de mensen die de links hebben doorgegeven: bedankt!
 
Er zijn geen nadelen, alleen maar voordelen :D
 
nadeel: t kost geld, en helaas niet op recept te verkrijgen

voordeel: je word er groot en sterk van....of heeeeel lelijk

als je hier is mee begint scoor je punten

ps: op google of ergogenics is genoeg te vinden.......
 
we hebben hier te maken met een echte doorzetter, een beetje tegengas en er moet al een slot op. Die jeugd van tegenwoordig, vroeger was alles beter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven