martinnoppert
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 764
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 12%
Yep, goede chocolade melk bevat nog aardig veel vitamines en mineralen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whey is niet zo zeer dirty zit alleen naast proteïne vaak (bijna) niets meer in aan micro's.Whey is dirty foodmisschien bevat B&F whey 20% minder junk !
Wetenschappelijke bronnen aub?
En wat als je 6000 kcal per dag nodig hebt, kun je dat met vezelrijke voeding wel verteren? Of heb je wel 6000 kcal aan clean foods nodig, alle vitaminen en mineralen kun je met veel minder eten al binnen krijgen. Hoeveel effect heeft het op je stofwisseling? Is sven wel een bodybuilder en heeft hij niet meer baat bij een flinke hoeveelheid suikers? Want van junkfood wordt je sterker.
ik moet er niet aan denken om 6000kcal clean naar binnen te gaan werken.
ik kies gewoon de makkelijke weg ipv moeilijk doen.
maarja, volgens mij willen veel BBers alles moeilijk doen en maken zich teveel zorgen over de kleine dingetjes.
ik moet er niet aan denken om 6000kcal clean naar binnen te gaan werken.
ik kies gewoon de makkelijke weg ipv moeilijk doen.
maarja, volgens mij willen veel BBers alles moeilijk doen en maken zich teveel zorgen over de kleine dingetjes.
Als je beide de ideale tussenweg weet te vinden, geef ik jullie beide gelijkMaken zich meer druk om elk procentje extra winst.
Elke gek z'n gebrek toch?
Als je zoveel ruimte hebt, je macro's en micro's kunt hitten met een bijv. een stuk ontbijtkoek en een stuk brood met chocopasta. Dan zou ik het ook doen. We zijn allemaal hobbisten die nooit op grote podia gaan scoren
Ik kan me voorstellen dat je elk beetje winst wilt pakken, anders verlies je moeite, maar het leven en bulken moet ook aangenaam zijn.Het hele jaar door of enkel in de cut? Ik geloof wel dat ze het doen, maar iets pretenderen dat je altijd 'clean' eet en dit in werkelijkheid ook gebeurd, moet ik nog maar eens zien of dat ook zo is.Iifym ( wat vaak hand in hand gaat met klein beetje dirty) heeft zichzelf allang bewezen. Maar toch zie je de grotere gasten ( determination dannyz jeppe) etc etc. allemaal een strict 'bro' voedingsschema hanteren. Waarom zou dat zijn?
guy droog..@hoxyz ik moest echt even aan deze video denken maar dan ook even verder, naaldjes en zo haha
https://www.facebook.com/guydroogcom/videos/vb.197651340311072/818014738274726/?type=2&theater
Hele jaar door, dannyz weet ik iig zekerHet hele jaar door of enkel in de cut? Ik geloof wel dat ze het doen, maar iets pretenderen dat je altijd 'clean' eet en dit in werkelijkheid ook gebeurd, moet ik nog maar eens zien of dat ook zo is.

nope.
dirty is dirty en clean is clean. Heeft niets te maken met de hoeveelheid.
Heb je bronnen waaruit blijkt dat je van junkfood en suiker sterker wordt?
Hahaha wat een haatguy droog..
Hele jaar door, dannyz weet ik iig zeker
Ik vind dat hij het wel op een komische manier zegt, niets mis mee toch