AndroidHealthClinic

Searching voor 5x5

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4.151
Waardering
8.317
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Ben opzoek naar een lekker trainingsschema waarbij progressie bijhouden gemakkelijk te doen is. Misschien een met een overzichtelijke excel sheet? Dacht zelf aan 5x5?

Stats:
178cm
64kg
(Yes im bulking...)

- 6 tot 7x per week trainingsmogelijkheid
- 2 jaar trainingservaring

Thanks alvast!
 
Waar zitten je krachtstats ongeveer, wat zijn je doelen? Aan de hand van je informatie is het een beetje lastig oordelen zo.
 
Doel ; krachtopbouw / spieropbouw

Bench; 2x80 <-- 1x 85kg
Dl; 100 <-- 1x
Squat; 70 <-- 4x
 
Denk dat je dan in ieder geval voor een novice-programma als Stronglifts al te sterk bent. Greyskull LP misschien een optie? Vrij simpel progressiemodel en er zijn volgens mij wel wat excel-sheets op het web te vinden.
 
Madcow 5x5 :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Als je echt 6x pw wil trainen dan is er op reddit een ppl die iedere dag begint met een soort 5x5. (metalicca ofzo)

Je zou ook aan een UB/LB 4x pw kunnen denken, die van Lyle, of die hier op het forum. Lyle heeft een optie waar je na een periode met iets meer herhalingen een periode met minder en dan nog minder herhalingen doet.

Aangezien je waarschijnlijk op je squat en dl nog veel kan winnen zou je ook met een SLs of/daarna een GSLP of Wendler 531 for Beginners of GZCLp aan de slag kunnen, maar dat zijn slechts 3 daagse varianten net als het al genoemde Madcow.

Ben Pollack, BBM, en dergelijke willen hier ook nog wel eens genoemd worden, Starx6673 weet daar meer van.
 
Thanks guys, ik ga me verdiepen in madcow en greyskull. En idd, op dl en squat kan ik nog enorm veel winstmake . Deze 2 compounds heb ik laten verwateren...
 
Back
Naar boven