Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken maar liefst 4 spelers van dit wereld elftal. Go Belgium
De verdediging van Nederland werd al zwakste punt gezien op het WK maar deden het uiteindelijk meer dan voortreffelijk. Moraal van het verhaal: Als team sterk spelen is belangrijker dan individueel talent.
Wie ken je niet dan?
Vermaelen (Arsenal)
Kompany (Man City)
Hazard (Lille, beste jongere van Ligue 1)
Fellaini (Everton, duurste transfer ooit)
Defour (Standard, metronoom van de Rode Duivels)
Lukaku (Anderlecht, wonderkind)
Witsel (Standard, breekt makkelijk benen)
etc.

Peoples, gelieve weg te blijven uit dit topic.Je hebt toch nooit iets nuttigs te vertellen.![]()
Niet zo janken Naturell!Jep, bij mij ook zoiets, maar dan met Nicolas Lombaerts in de plaats van DeschachtGillet
Van den Borre Kompany Vermaelen Deschacht
Defour Fellaini
Witsel
Legear-------------------------------Hazard
Lukaku
Met op de bank oa. De Sutter, Sonck, Buffel, Carcela, Vertonghen, Lombaerts, Mertens, Mignolet, Lamah...
En wanneer was de laatste deelname van Belgie op een eindronde?
Ja, dan ook liever Benteke al heeft hij ook nog alles te bewijzen. Eigenlijk liever De Sutter maar die komt net terug uit zijn 2de zware blessure en mist matchritme, heeft de voorbereiding niet volledig kunnen meedoen. De De Sutter van Cercle moeten we terug zien te krijgen...
Mijn team zou er zo uitzien, geen rekening houdende met selectie en blessures, fitheid:
Gillet
Van den Borre Kompany Vermaelen Deschacht
Defour Fellaini
Witsel
Legear-------------------------------Hazard
Lukaku
Met op de bank oa. De Sutter, Sonck, Buffel, Carcela, Vertonghen, Lombaerts, Mertens, Mignolet, Lamah...
Ik heb het meer voor van damme dan deschacht, maar iets extra is dat niet, zelfde kaliber, al hebben ze elk apart hun kant waarin ze sterker zijn. Sonck hoeft er voor mij niet bij te zijn, buffel hetzelfde. Mignolet vind ik zeker wel waardig om in de A kern te hebben en niet meer bij de belofte.

Ik vraag me trouwens af waarom Mertens nog niet geselecteerd is.
Omdat hij mijn stadsgenoot isWaarom zou je dries selecteren? Zie er momenteel geen nut in.
Volk in overvloed voor het middenveld.
Nee, maar het is een oefenwedstrijd, dan kan je experimenteren met hem dacht ik zo.
meen je dat nu serieus dat hij maar 2 echte spitsen geselecteerd heeft...?
Is wel een heel jonge voorhoedeLeekens moet het tegen Finland doen zonder een aantal basisspelers en daarom zullen enkele jongere een kans krijgen. " De middenvelders moeten de wedstrijd controleren en de tegenstander achteruit dwingen", hoopt de bondscoach.
Georges Leekens kiest voor een jong aanvalstrio. Benteke en Hazard zijn 19, De Bruyne is 18. "Ik verwacht niet dat ze meteen de pannen van het dak spelen", vertelt de bondscoach aan Sporza."Ze hebben acties en een goede trap in huis. Ze krijgen het vertrouwen, maar hoeven niets terug te geven. Ze moeten zich vooral amuseren op het veld. Hopelijk leveren ze een goede prestatie."
"De Bruyne moet vrank en vrij spelen, zoals bij Racing Genk. Hij begint op rechts, maar mag in de 4-3-3-opstelling van flank wisselen met Hazard. Hij moet diepte zoeken en zijn spel afwisselen."
Vertonghen: "Ik mik op een plaats op het middenveld"
Jan Vertonghen speelt tegen Finland centraal op het middenveld, net voor de verdediging. "Op die plaats mik ook bij de Rode Duivels", zegt hij aan Sporza.
PhotoNews
"De concurrentie is groot voor een plaats centraal achteraan. Net voor de verdediging kan ik me vastpinnen op één man."
"Ik neem de "restverdediging" op mij. Dat ligt me het beste op het middenveld. Daar presteer ik beter dan op links. Daar heb ik te weinig ervaring."
Bij Ajax speelt Vertonghen centraal in de verdediging. "Ik moet bij de nationale ploeg telkens een klik maken. Dat is moeilijk. Ik blijf mijn best doen