Fitness Seller

selectie rode duivels

Nice , heb je een bron? Na Villa nu nog Hazard kopen zou echt bruut zijn.

Edit: Het Belgische supertalent van Lille wordt in Foot Magazine vergeleken met Cristiano Ronaldo en geniet al langer de interesse van Arsenal, Chelsea en Manchester United.

Het Barcelona management zou overtuigd zijn van het potentieel van onze landgenoot en wil daarvoor diep in de buidel tasten. Hazard won twee keer op rij de titel van 'Beste Jongere' in Frankrijk.

"Hazard is zo'n speler die je maar vijf minuten in actie moet zien om er verliefd op te worden", klinkt het bij de Catalaanse topclub. Het bestuur van de Spaanse landskampioen zou de speler van Lille al veel langer aan het volgen zijn. Hazard viel Barcelona al op tijdens het EK voor -17-jarigen in 2007.

De Rode Duivel werd ook al bewierookt door Zinédine Zidane, die tegenwoordig adviseur is bij Real Madrid. Kort geleden zei Zidane nog dat hij hem "met zijn ogen dicht zou meenemen naar Madrid".

Hoop in ieder geval dat het niet Chelsea is , Barca liefst en ManU mag ook.

[Link niet meer beschikbaar]

gerucht nog maar natuurlijk, hazard ligt nog tot 2014 onder contract bij Lille geloof ik maar voor 30m zullen ze dit wel kunnen openbreken. Alleen is Hazard een Real fanboy :p

Ik lees net ook dat Barca Torres voor 70 miljoen wil kopen, Fabregas voor 35 miljoen, Villa is al binnen voor 40 en dan ook Hazard voor 30? Ja vast.

Zoals ik al zei (wat trouwens niet weg neemt dat ik Hazard een mooie speler vind) heeft Barca op zijn positie al een overvloed aan jeugdige talentvolle spelers. Lijkt het je logisch dat ze hem dan voor zoveel geld halen?

Grappig hoe sommige hier spreken zonder enige voetbalkennis te hebben , geen talent? Daarom dat er verscheiden kranten (van het buitenland) ons als kanshebbers zien voor toekomstige EK's. Geen talent ? Als Real Xabi Alonso niet had kunnen kopen was het dufour geweest , Hazard wou real ook en dan vooral Zidane. Lukaku ook al genoemd bij verschillende topclubs maar is nog te vroeg. Dan heb je nog een aantal spelers die een zwak seizoen hebben , dembele bv. We hebben veel meer talent dan in 2002 en toen maakten we het Brazilië heel moeilijk en als je de wedstrijd gezien hebt weet je dat er iets niet klopte.

Dembele een zwak seizoen? Die heeft één redelijk seizoen gehad. De rest was allemaal slecht.

Het is een aanvaller die 1 op 5 loopt. :roflol: En dat in Nederland.

Grappig hoe sommige hier spreken zonder enige voetbalkennis te hebben , geen talent? Daarom dat er verscheiden kranten (van het buitenland) ons als kanshebbers zien voor toekomstige EK's. Geen talent ? Als Real Xabi Alonso niet had kunnen kopen was het dufour geweest , Hazard wou real ook en dan vooral Zidane. Lukaku ook al genoemd bij verschillende topclubs maar is nog te vroeg. Dan heb je nog een aantal spelers die een zwak seizoen hebben , dembele bv. We hebben veel meer talent dan in 2002 en toen maakten we het Brazilië heel moeilijk en als je de wedstrijd gezien hebt weet je dat er iets niet klopte.

Talent is er zeker, maar als ze echt goed waren, waren ze al lang weg!

Topclubs wachten niet lang met het aankopen van goede spelers. En spelers zoals Lukaku en Defour, die hier in België zitten, moeten niet veel kosten voor de respectievelijke clubs RSCA en RSCL ze verkopen. Als er een bod komt van 15 miljoen, zijn de spelers hier in België weg. Tegen zo'n bod zegt GEEN ENKELE club "Nee" en als ze ECHT goed zijn, waren er al lang echte biedingen gedaan en niet enkel van "Als dit ..." en "Als dat ...".

We hebben misschien wel veel meer talent dan in 2002, maar talent is niet alles. Karakter hebben is tegenwoordig minstens even belangrijk. Mannen die ervoor gaan en hun hoofd ervoor durven te leggen. Zolang we die niet hebben, zal het niet gaan, mogen we nog zoveel talent hebben als 11 Messi's ...

Dembele een zwak seizoen? Die heeft één redelijk seizoen gehad. De rest was allemaal slecht.

Het is een aanvaller die 1 op 5 loopt. :roflol: En dat in Nederland.

Mss dat hij beter gemotiveerd is bij een betere club.

@ Jorgy ; Ze zijn nog jong , 'veulentjes' zoals Leekens zei. Moeten nog leren om op karakter te spelen. En je kan niet verwachten dat Lukaku nu al zou weggaan , is nog te vroeg. Ookal komt er een groot bod. Defour was tweede keus voor real.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn topic is populair zo te zien:)

Ik lees net ook dat Barca Torres voor 70 miljoen wil kopen, Fabregas voor 35 miljoen, Villa is al binnen voor 40 en dan ook Hazard voor 30? Ja vast.

Torres gaan ze niet halen. Fabregas willen ze wel heel graag hebben. En als ze hem halen zie ik geen reden waarom ze Hazard zouden halen.

Welke positie speelt Hazard trouwens?

Edit: Het Belgische supertalent van Lille wordt in Foot Magazine vergeleken met Cristiano Ronaldo en geniet al langer de interesse van Arsenal, Chelsea en Manchester United.

:roflol:

Toen Ronaldo 19 jaar was had hij er al een seizoen opzitten bij Man Utd en speelde hij de finale van het EK. :o

Die vergelijking gaat te ver.

Welke poule zit België eigenlijk op het WK???

lol :D

• Topic Starter Topic Starter
Bondscoach Georges Leekens houdt geen rekening met de wens van Anderlecht om Romelu Lukaku niet op te nemen in de selectie voor de oefenpartij tegen Finland. Lukaku is net hersteld van een knieblessure. Timmy Simons en Moussa Dembélé zijn niet geselecteerd.

Timmy Simons maakte wel deel uit van de ruime voorselectie. De bondscoach liet weten dat hij een meerwaarde zou kunnen betekenen.

Moussa Dembélé is er niet bij vanwege transferperikelen. De international van AZ zit al wekenlang op een buitenlandse transfer te wachten en speelde sinds het einde van de competitie geen wedstrijden meer.

Verdediger Toby Alderweireld (Ajax) moet met de Belgische beloften opdraven. De ploeg van Jean-François De Sart werkt een belangrijke interland af.

Doel: Logan Bailly (Borussia Mönchengladbach), Jean-François Gillet (Bari), Silvio Proto (Anderlecht)

Verdediging: Laurent Ciman (Standard Luik), Olivier Deschacht, Guillaume Gillet (beide Anderlecht), Vincent Kompany (Manchester City), Sébastien Pocognoli (Standard Luik), Nicolas Lombaerts (Zenit Sint-Petersburg), Jelle Van Damme (Wolverhampton Wanderers), Thomas Vermaelen (Arsenal)

Middenveld: Thomas Buffel, Kevin De Bruyne (beide Racing Genk), Steven Defour (Standard Luik), Eden Hazard (Lille), Jonathan Legear (Anderlecht), Christophe Lepoint, Bernd Thijs (beide AA Gent), Jan Vertonghen (Ajax), Axel Witsel (Standard Luik)

Aanval: Romelu Lukaku (Anderlecht) en Kevin Mirallas (Olympiakos Piraeus)
...

Gokje hoe de opstelling er zal uitzien tegen Finland:

JF Gillet
Gillet Vermaelen Lombaerts Deschacht
Defour Vertonghen
Witsel
Legear------------------------Hazard
Mirallas/Lukaku​

Centrale middenveld met de punt naar voor dus, op de flanken Legear en Hazard. Lukaku zie ik pas invallen in de 2de helft. Mirallas is niet eens een echte diepe spits...maar bij gebrek aan beter, zucht...(Sonck en De Sutter mochten er van mijn part wel bij zijn)

Laatst bewerkt:
Benteke zat toch ook nog in de selectie.
Voor mij mag Van damme op de links achter ipv De schacht

Proto, waarom zit die in de selectie, wat een k*tkeeper :s
Dit zou mijn opstelling zijn, starten met benteke, omwille lukaku uit blesure komt. Hij trapte er toch weer mooi 2 binnen in zijn eerste invalbeurt.

JF Gillet
Gillet Kompany Vermaelen Vandamme
Defour Vertonghen
Witsel
Legear------------------------Hazard
Benteke/Lukaku​

Ja, dan ook liever Benteke al heeft hij ook nog alles te bewijzen. Eigenlijk liever De Sutter maar die komt net terug uit zijn 2de zware blessure en mist matchritme, heeft de voorbereiding niet volledig kunnen meedoen. De De Sutter van Cercle moeten we terug zien te krijgen...

Mijn team zou er zo uitzien, geen rekening houdende met selectie en blessures, fitheid:

Gillet
Van den Borre Kompany Vermaelen Deschacht
Defour Fellaini
Witsel
Legear-------------------------------Hazard
Lukaku​

Met op de bank oa. De Sutter, Sonck, Buffel, Carcela, Vertonghen, Lombaerts, Mertens, Mignolet, Lamah...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven