Fitness Seller

selectie rode duivels

Leekens buiten aub, wat een k*topstelling nu in 2de helft...

0-1 achterstaan en non-voetballers als ciman, lepoint, thijs en deschacht inbrengen, it made me puke en de tv herzetten en zappen naar andere k*tposten...

En hoelang gaan wij belgen het nog verdragen dat de voetbalbond zo blijft aankloten? we moesten al lang de toegangswegen tot het bondsgebouw afgezet hebben met stapels brandende banden, rellen organiseren en weet ik veel wat

De Duivels hebben veel problemen, zie aardig wat wedstrijden via TV maar het is werkelijk een lachertje. Weinig talent, teveel pseudo vedetten (voelen zich groter dan de werkelijkheid ze vertelt). Waar blijft trouwens de kritische Rode Duivel ? Men is al blij als ze met 2-0 verliezen lijkt het soms terwijl je moet erkennen dat het al tientallen jaren NIKS is.

Wel een aanrader is voetbal teletekst op 1 (pagina 500). Volgens mij wilt iedereen zijn zegje altijd doen na een weekend voetbal heeft iedereen weer wat te klagen en te zeiken en lekker via die teletekst ruzies maken en laten escaleren..

Op NOS teletekst lees je alleen maar feitjes en weetjes..

De Duivels hebben veel problemen, zie aardig wat wedstrijden via TV maar het is werkelijk een lachertje. Weinig talent, teveel pseudo vedetten (voelen zich groter dan de werkelijkheid ze vertelt). Waar blijft trouwens de kritische Rode Duivel ? Men is al blij als ze met 2-0 verliezen lijkt het soms terwijl je moet erkennen dat het al tientallen jaren NIKS is.

Wel een aanrader is voetbal teletekst op 1 (pagina 500). Volgens mij wilt iedereen zijn zegje altijd doen na een weekend voetbal heeft iedereen weer wat te klagen en te zeiken en lekker via die teletekst ruzies maken en laten escaleren..

Op NOS teletekst lees je alleen maar feitjes en weetjes..

Haha , is het enige wat ik op je uitsprak kan zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Leekens buiten aub, wat een k*topstelling nu in 2de helft...

0-1 achterstaan en non-voetballers als ciman, lepoint, thijs en deschacht inbrengen, it made me puke en de tv herzetten en zappen naar andere k*tposten...
Met die non- voetballers toch nog 0-1 weten ombuigen tot 2-1:)

Het was niet een superwedstrijd, maar wat heb ik genoten van eden hazard, de manier waarop hij 3, 4 spelers uitspeelt alsof het niets is. Hij wordt echt een grote voetballer, zie je zo.

Laatst bewerkt:
Met die non- voetballers toch nog 0-1 weten ombuigen tot 2-1:)

Het was niet een superwedstrijd, maar wat heb ik genoten van eden hazard, de manier waarop hij 3, 4 spelers uitspeelt alsof het niets is. Hij wordt echt een grote voetballer, zie je zo.

pfff nu gaat leekens die mannen nog blijven oproepen :(

Een basisbeginsel van het voetbal is toch dat je backs aanvallend iets moeten kunnen brengen? wij hadden gisteren geen enkele back die iets kon afleveren wat op een voorzet trok :(

Heb de match niet gezien, maar moeite hebben met Bulgarije (Bulga-wie?) is een schande!

Heb de match niet gezien, maar moeite hebben met Bulgarije (Bulga-wie?) is een schande!
Als jij elftal van bulgarije niet kent zegt dat meer over jouw voetbalkennis.

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Met 2 tieneraanvallers en een verdediger van Arsenal ga je niet zo heel veel bereiken hoor.
minimaliseren is ook een vak

Als je nu een Fellaini, Defour, Witsel oid gaat opnoemen dan staat vrijwel elk Europees topland op met spelers van minimaal een klasse beter.
Om dan nog maar te zwijgen over spelers als van Damme, Vertonghen of zo.

Verdedigers van Arsenal, Bayern munchen, Zenith en Manchester city is toch niet zo slecht. Verder nog enkele beloftevolle talenten waarvan je weet dat ze het gaan maken. En wat is er mis met Fellaini en defour. Fellaini speelt in een subtopper/topper in één van de sterkste competities en voor het zelfde geld speelde defour nu bij real madrid, maar er wordt nu geringschattend over gedaan omdat hij in Belgische competitie speelt.

Laatst bewerkt:
Als jij elftal van bulgarije niet kent zegt dat meer over jouw voetbalkennis.

Waarom denk je dat ik voor Club Brugge supporter ;)

Met 2 tieneraanvallers en een verdediger van Arsenal ga je niet zo heel veel bereiken hoor.

Bulgarije is best een aardige ploeg, overdrijven is ook een vak.

Vermaelen is toch heel erg goede speler? :o

Nah, de Bulgaarse ploeg ken ik niet en wil ze ook niet kennen ...

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Verdedigers van Arsenal, Bayern munchen, Zenith en Manchester city is toch niet zo slecht. Verder nog enkele beloftevolle talenten waarvan je weet dat ze het gaan maken. En wat is er mis met Fellaini en defour. Fellaini speelt in een subtopper/topper in één van de sterkste competities en voor het zelfde geld speelde defour nu bij real madrid.

Ja, net zoals Jovanovic bij Liverpool in de basis gaat staan!

LOL

Clubs zeggen niet alles he, Babel speelt ook bij Liverpool ;)
Volgens mij staat Kompany ook niet als eerste keus centraal achterin bij Man City?
Defour bij Real? Goede grap, leuk gerucht was dat. Niks mis mee, maar doet toch wel duidelijk onder voor spelers als Xavi, Sneijder, Pirlo, Ballack, Lampard, Gourcuff en dergelijken.

Clubs zeggen niet alles he, Babel speelt ook bij Liverpool ;)
Volgens mij staat Kompany ook niet als eerste keus centraal achterin bij Man City?
Defour bij Real? Goede grap, leuk gerucht was dat. Niks mis mee, maar doet toch wel duidelijk onder voor spelers als Xavi, Sneijder, Pirlo, Ballack, Lampard, Gourcuff en dergelijken.
Jawel, onder Mancini heeft hij een vaste stek.
Tja, je kan het een gerucht noemen, maar hij was toch wel tweede keus na alonso.

Ok, ja heb Man City niet echt goed gevolgd maar dacht dat Toure en Lescott altijd achterin stonden, mits fit. Maar tweede keus na Alonso is leuk en aardig, maar als die echt zo goed was zou die ook wel ergens anders spelen.

Als de tijd rijp is:P Het is niet alsof het te laat is, hij is tenslotte juist 22 geworden.

Grappig hoe sommige hier spreken zonder enige voetbalkennis te hebben , geen talent? Daarom dat er verscheiden kranten (van het buitenland) ons als kanshebbers zien voor toekomstige EK's. Geen talent ? Als Real Xabi Alonso niet had kunnen kopen was het dufour geweest , Hazard wou real ook en dan vooral Zidane. Lukaku ook al genoemd bij verschillende topclubs maar is nog te vroeg. Dan heb je nog een aantal spelers die een zwak seizoen hebben , dembele bv. We hebben veel meer talent dan in 2002 en toen maakten we het Brazilië heel moeilijk en als je de wedstrijd gezien hebt weet je dat er iets niet klopte.

Grappig hoe sommige hier spreken zonder enige voetbalkennis te hebben , geen talent? Daarom dat er verscheiden kranten (van het buitenland) ons als kanshebbers zien voor toekomstige EK's. Geen talent ? Als Real Xabi Alonso niet had kunnen kopen was het dufour geweest , Hazard wou real ook en dan vooral Zidane. Lukaku ook al genoemd bij verschillende topclubs maar is nog te vroeg. Dan heb je nog een aantal spelers die een zwak seizoen hebben , dembele bv. We hebben veel meer talent dan in 2002 en toen maakten we het Brazilië heel moeilijk en als je de wedstrijd gezien hebt weet je dat er iets niet klopte.

Hazard is nu genoemd bij barça voor 30 mil

2002 lol het is alweer 8 jaar verder.
Maar wat dan nog als Real Defour had gekocht, dan was het niet ineens een wereldspeler (zie Drenthe e.d.)
Het is best een leuk team, maar top, nee, nog lang niet.

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Die hebben ze wel nodig ja als je Bojan, Pedro, Jeffren, Messi, Dos Santos, Iniesta en nog wat mannetjes hebt voor zijn positie. lijkt me erg sterk voor 30 miljoen.

Nice , heb je een bron? Na Villa nu nog Hazard kopen zou echt bruut zijn.

Edit: Het Belgische supertalent van Lille wordt in Foot Magazine vergeleken met Cristiano Ronaldo en geniet al langer de interesse van Arsenal, Chelsea en Manchester United.

Het Barcelona management zou overtuigd zijn van het potentieel van onze landgenoot en wil daarvoor diep in de buidel tasten. Hazard won twee keer op rij de titel van 'Beste Jongere' in Frankrijk.

"Hazard is zo'n speler die je maar vijf minuten in actie moet zien om er verliefd op te worden", klinkt het bij de Catalaanse topclub. Het bestuur van de Spaanse landskampioen zou de speler van Lille al veel langer aan het volgen zijn. Hazard viel Barcelona al op tijdens het EK voor -17-jarigen in 2007.

De Rode Duivel werd ook al bewierookt door Zinédine Zidane, die tegenwoordig adviseur is bij Real Madrid. Kort geleden zei Zidane nog dat hij hem "met zijn ogen dicht zou meenemen naar Madrid".

Hoop in ieder geval dat het niet Chelsea is , Barca liefst en ManU mag ook.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven