MuscleMeat

selectie rode duivels

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag is de grote dag, één van de belangrijkste wedstrijden uit de geschiedenis van de rode duivels. Hopen dat het goed gaat aflopen:)

Wtf jorgyboy, hoe kan je een lukaku zo gaan minimaliseren?

Jullie ex-star player van ****ing debrecen, kouemaha, heeft op meer minuten en met veel meer ervaring 1 goal minder gescoord in de reguliere competitie...

Lukaku is nog steeds maar 16 (wordt wel deze maand 17), vind dat die al veel getoond heeft. ik heb dit seizoen elke match gezien van anderlecht, en als die op het veld kwam, zag je zo het team veranderen. Zalige speler die schrik inboezemt bij de vijandige verdediging.

ik vond zijn debuut bij de nationale ploeg zeker goed, elke bal in 1 tijd spelen en heeft het toch premier league verdedigers (corluka en co) moeilijk gemaakt, ze speelden lekker met 2 op hem...

Deze jongen wordt europese top, ik zou nog durven twijfelen moest hij het juiste karakter niet hebben, maar dat heeft hij ook nog eens. Kortom het prototype van de moderne europese voetballer: de genen en spieren van een afrikaanse buffel gecombineerd met werklust en mentaliteit van een belg.

Hoeveel spitsen met zijn grootte en gewicht ken jij die zo snel zijn?http://www.youtube.com/watch?v=lJqtUR-rOds

Laatst bewerkt:
Is heel belangrijk hoor deze wedstrijd:mad:

Jullie ex-star player van ****ing debrecen, kouemaha, heeft op meer minuten en met veel meer ervaring 1 goal minder gescoord in de reguliere competitie...

Lukaku is nog steeds maar 16 (wordt wel deze maand 17), vind dat die al veel getoond heeft. ik heb dit seizoen elke match gezien van anderlecht, en als die op het veld kwam, zag je zo het team veranderen. Zalige speler die schrik inboezemt bij de vijandige verdediging.

ik vond zijn debuut bij de nationale ploeg zeker goed, elke bal in 1 tijd spelen en heeft het toch premier league verdedigers (corluka en co) moeilijk gemaakt, ze speelden lekker met 2 op hem...

Deze jongen wordt europese top, ik zou nog durven twijfelen moest hij het juiste karakter niet hebben, maar dat heeft hij ook nog eens. Kortom het prototype van de moderne europese voetballer: de genen en spieren van een afrikaanse buffel gecombineerd met werklust en mentaliteit van een belg.

Hoeveel spitsen met zijn grootte en gewicht ken jij die zo snel zijn?

Inderdaad, als je hem zo zag, zou je denken: hij is traag. Maar hij heeft mij toch verbaasd met zijn snelheid, bovendien is hij nog best technisch voor zo'n buffel.
http://www.youtube.com/watch?v=rH7aOG263tw

Laatst bewerkt:

Hoeveel spitsen met zijn grootte en gewicht ken jij die zo snel zijn?

Lukaku is een erg groot talent, dat ontken ik niet, zeker niet.

Met een Boussoufa in onze ploeg, had Kouemaha zeker meer gescoord. Zonder een Boussoufa bij Anderlecht, had Lukaku NOOIT zoveel gescoord. Hij heeft 20 (!) assists! De tweede bij ons Belgie had er amper 10 ofzo!

En ja, hij heeft het vele verdediging moeilijk gemaakt, maar zowel tegen Club Brugge, Standard als AA Gent zag je hem vaak niet. Toch is hij een extreem goede spits, zeker voor zijn leeftijd en ik denk ook dat hij het inderdaad Europees kan/gaat maken.

Met de juiste begeleiding en een beetje geluk qua transfers, teamgenoten en managers ed, haalt hij het zowiezo.

Zonder Club zou er geen Cercle zijn. Blaas dus maar niet te hoog van de toren, volgens mij kunnen we de Cercle fans tellen op één hand ...

Weet dat jou post tegen Lork bedoeld was, maar ik dacht, ik vermeld het er maar even bij, dat ik Brugge fan ben :)

Hij staat inderdaad vaak op de juiste plaats en ook dat is een kunst, maar ook met De Sutter had Anderlecht kampioen gespeeld.

---------- Toegevoegd om 02:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:35 ----------

Vermaelen, Van Buyten, Fellaini, Defour, Hazard, Dembele, Kompany, Lukaku ... die kunnen toch niet allemaal onbekend zijn? Of wie bedoel je juist met het grote publiek?

Go home Club Brugge
wat was het toch een leuk seizoen
zalig om Stijn Stijen en Co lekker gefrustreerd te zien na hun afgang op Gent
Lukaku wordt de nieuwe Drogba! LUKAKU = BRUSSELS DYNAMITE!!!
en wij kampioen op Brugge, eat this!
en nu mondje dicht FCB
er is maar 1 topploeg in België en da's RSCA, de rest is bijzaak (dus Defour, Stijnen en consoorten,sssssjjjjjjjtttttttt!!)

Laatst bewerkt:
Lukaku is een erg groot talent, dat ontken ik niet, zeker niet.

Met een Boussoufa in onze ploeg, had Kouemaha zeker meer gescoord. Zonder een Boussoufa bij Anderlecht, had Lukaku NOOIT zoveel gescoord. Hij heeft 20 (!) assists! De tweede bij ons Belgie had er amper 10 ofzo!

En ja, hij heeft het vele verdediging moeilijk gemaakt, maar zowel tegen Club Brugge, Standard als AA Gent zag je hem vaak niet. Toch is hij een extreem goede spits, zeker voor zijn leeftijd en ik denk ook dat hij het inderdaad Europees kan/gaat maken.

Met de juiste begeleiding en een beetje geluk qua transfers, teamgenoten en managers ed, haalt hij het zowiezo.

Tegen brugge heeft hij idd niets getoond, maar hield wel 2 man bezig die als enige taak hadden hem uit de match te houden.

Op standard was hij wel goed, heeft die trouwens gescoord en assist gegeven.

Ploegen die hem onderschatten (europees hamburg, ajax en bilbao) hebben allemaal het deksel opd e neus gekregen dankzij hem.

Boussoufa weet idd hoe hem aan te spelen, en heeft zeker een 7tal assists aan hem gegeven.

Tegen brugge heeft hij idd niets getoond, maar hield wel 2 man bezig die als enige taak hadden hem uit de match te houden.

Op standard was hij wel goed, heeft die trouwens gescoord en assist gegeven.

Ploegen die hem onderschatten (europees hamburg, ajax en bilbao) hebben allemaal het deksel opd e neus gekregen dankzij hem.

Boussoufa weet idd hoe hem aan te spelen, en heeft zeker een 7tal assists aan hem gegeven.

Alcaraz en Hoefkens hadden zeer zeker de taak om hem uit de match te houden, maar dat heeft ze niet belet om ook Boussoufa, Suarez en Legear van het scoren te beletten ... Ach, Alcaraz en Hoefkens samen op hun top, horen ze beide minstens tot de top 5 centrale verdedigers in België, als het al niet het beste centrale duo in België was ...

Inderdaad, Lukaku mag je niet onderschatten, want dan ben je gezien, maar verdedigers met veel ervaring, zoals een Hoefkens, kunnen hem meestal nu nog wel te baas, maar dat is dan ook logisch aangezien Lukaku amper 16 is. Met nog wat meer ervaring, kan hij elke verdediger wel aan :)

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Go home Club Brugge
en nu mondje dicht FCB
er is maar 1 topploeg in België en da's RSCA, de rest is bijzaak (dus Defour, Stijnen en consoorten,sssssjjjjjjjtttttttt!!)

Tja, het was hun eigen schuld dat ze (wij aangezien ik Club-supporter ben) zo zijn afgegaan. Ze hadden maar wat meer inzet moeten tonen, dan hadden we zeker niet zo zwaar verloren. Als iedereen top was geweest, hadden we Gent zeker aangekunnen. Op basis van de eerste competitie verdiende Club de 2de plaats, op basis van de play-offs verdienden ze amper de 6de plaats ...

Lukaku wordt hopelijk inderdaad de nieuwe Drogba, dat hoop ik ook :)

Toen jullie bij ons kwamen kampioen spelen, was dat inderdaad niet zo leuk, maar het was niet onverdiend, dus geen problemen mee achteraf :)

Om te zeggen dat er maar één topploeg in België is, moet je een RSCA-supporter zijn en dus met andere woorden; "nen dikkenek" ;)

Elke spits heeft een groot deel van zijn goals te danken aan medespelers. Als Kouemaha niet genoeg scoort dan moet FCB investeren in betere flankspelers. ;)

Laatst bewerkt:
Elke spits heeft een groot deel van zijn goals te danken aan medespelers. Als Kouemaha niet genoeg scoort dan moet FCB investeren in betere flankspelers. ;)

+1

Je hebt zeker gelijk! Maar dus scoort een spits meer met betere flakspelers en dus is het "normaal" dat Lukaku veel scoort, toch?

Perisic, Vargas en Dirar zijn toch goede spelers, denk ik, maar zijn nog niet constant genoeg om hun voet te kunnen zetten naast die van Boussoufa jammer genoeg.

Go home Club Brugge
en nu mondje dicht FCB

kweet dat de waarheid kwetst, brugge is een goeie middenmotor,meer niet,face it
Ga ergens anders rellen hersenloze sukkel.

kweet dat de waarheid kwetst, brugge is een goeie middenmotor,meer niet,face it

Dat is BS en dat weet je ook :)

Maar ja, RSCA is de beste ploeg in België, zowel nu als in de geschiedenis, maar ze is niet de enige topploeg en dat zegt iedereen, behalve de RSCA-supporters die om die reden dus "de dikkenekken" genoemd worden :)

nix,maar dat gaat et ook niet over,tgaat over de belgische competitie
hoi Eddine, wat stelt Nederland nog voor in Europa afgezien van de nationale ploeg?

Nederland wordt op het moment vertegenwoordigd door 3 spelers in de champions league finale.

alsof er geen Belgen op niveau spelen in Europa
by the way,onze van Buyten speelt ook CL finale
en je post hier by the way in een topic over Belgisch voetbal
als je Belgisch voetbal zo minacht wat kom je hier dan zoeken

Je hoeft mij niet aan te vallen, jij komt hier verkondigen hoe goed Anderlecht wel niet is. Wou alleen even die bubble van je lek prikken.
Lukaku is een leuke speler, maar voordat ie er in een grote competitie veel in heeft gelegd ben ik niet overtuigd.

Terug
Naar boven