Fitness Seller

Serie: The Walking Dead

Bullshit aflevering.

Ineens geesten en shit. Wat de **** is dit. En inderdaad eens met de anderen in dit topic. Er is helemaal niks met dat wijf gebeurd? Ze moest alleen d'r shirt uittrekken en ze liep met d'r armpjes voor de tetterts. En ineens gaat die bamihapper helemaal van 't pad af. Belachelijk allemaal.
Was al langer bekend dat Rick een beetje gestoord aan het worden is (denk bijvoorbeeld aan dat telefoontje van Lori en al die andere doden) dus dat is in principe niet zo vreemd. Dat gejank met Glenn en Maggie sloeg inderdaad nergens op.

Groep mensen in een omheinde omgeving, beschermd met vele wapens. Gaan toeteren (is inmiddels wel bekend dat geluid zombies aantrekt), en eisen dat ze naar buiten mogen om te overleven met slechts houten wapens en 2 auto's :o.
Zoveel logische inconsistenties in deze serie... Vind het echt beroerd.
Ook vol k*t karakters zoals die opa en dat jochie
Ik ga geen nieuwe afleveringen meer downloaden.

Dan doe je dat toch lekker niet, dat vind ik altijd zo'n bullshit mededeling, who cares.

ik vind het nog steeds een vette serie en blijf ernaar uitkijken ook al zijn sommige eps wat minder.

heb tot nu toe elke ep met plezier gekeken, het is gewoon een vette serie

Jongens die spoilers zijn niet nodig hoor, als je nog niet hebt gekeken gewoon niet kijken hier

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 17:37 ----------

vond het zelf ook een slechte ep

Vond de aflevering ook wat tegenvallen, vooral die
toespraak van Andrea
was bizar slecht.

ik vind die andrea sowieso een slechte actrice ,mag er van mij wel uit.

Ja dat is echt een kansloze actrice inderdaad, die toespraak was ook tenenkrommend

Andrea mag er van mij ook wel uit, aflevering van volgende week ziet er weer veelbelovend uit.

Zijn er nog mensen die fan waren van Shane? Jammer dat hij weg is :(

Zijn er nog mensen die fan waren van Shane? Jammer dat hij weg is :(

Shane was gruwelijk.. Hoopte ook dat ie nog terug zou komen maar tevergeefs natuurlijk.

Vind het wel beter dat Rick/Woody nu een beetje aan het doordraaien is, maakt het weer wat leuker

Vond het een van de betere afleveringen.
The govenor valt de gevangenis aan en dood axel hiermee en darryl en merle komen terug naar de groep.

gisteren ep 9 gekeken en heb me wel vermaakt.

The Govenor: ''That was, uh... that was quite a speech you gave''. :roflol:

Voor de rest wel verrassende twist op het eind, goede aflevering! Enige wat ik nog steeds niet snap is dat ze zoveel kogels verspillen, en de volgende aflevering hebben ze opeens weer genoeg.. Degene die dat busje als stormram gebruikte, vraag me af of de Govenor daar wel achter zat..

Laatst bewerkt:
nieuwe ep? kan het niet vinden

Terug
Naar boven