XXL Nutrition

Serie: The Walking Dead

nieuwe ep komt pas 10 feb uit

Euw. Lame

Godver, ik dacht 4 februari. Nog een week wachten dus:(

[Link niet meer beschikbaar]

De scene waar Beth Rick een kus geeft (toen Rick net terug was gekomen) was wel een beetje awkward :o Andrea's speach was nogal lame, maar goed.. Glenn die ontspoord ook opeens. Moeten we nu geloven dat Maggie echt (off scene) geraped is door de Governor ofzo?

De scene waar Beth Rick een kus geeft (toen Rick net terug was gekomen) was wel een beetje awkward :o Andrea's speach was nogal lame, maar goed.. Glenn die ontspoord ook opeens. Moeten we nu geloven dat Maggie echt (off scene) geraped is door de Governor ofzo?

ja kei hard in dr kont!

De serie is toch wel vrij belachelijk vergeleken met de comics. Snap niet dat ze van die onzin er doorheen moeten gooien.

hij is alweer begonnen zie ik, ben 'm nu aan het downloaden s020e09

wel zwaar k*t dat deryl weg is... hoop dat die terug naar de groep gaat

Als je goed had opgelet had je gezien dat ze zei dat ze niet geraped was.

Als je goed had opgelet had je gezien dat ze zei dat ze niet geraped was.
Thank you, captain obvious ;)

Tuurlijk heb ik dat gezien, gaat mij erom wat Glenn denkt. Toen hij aan Maggie vroeg of er iets gebeurd was, zei Maggie snel ''No, no..''. En deze aflevering lijken ze beide zo afstandelijk, alsof er wel iets is gebeurd. Dus vandaar dat ik opmerkte, of er misschien toch nog meer is gebeurd. Lijkt wel alsof ze bezig zijn Glenn uit de serie te schrijven ofzo.

Weet iemand trouwens waar de titel op sloeg? The Suicide King? Enige wat ik me kan bedenken is de harten koning van speelkaarten (King of Hearts) de bijnaam 'Suicide King' heeft.

Thank you, captain obvious ;)

Tuurlijk heb ik dat gezien, gaat mij erom wat Glenn denkt. Toen hij aan Maggie vroeg of er iets gebeurd was, zei Maggie snel ''No, no..''. En deze aflevering lijken ze beide zo afstandelijk, alsof er wel iets is gebeurd. Dus vandaar dat ik opmerkte, of er misschien toch nog meer is gebeurd. Lijkt wel alsof ze bezig zijn Glenn uit de serie te schrijven ofzo.

Weet iemand trouwens waar de titel op sloeg? The Suicide King? Enige wat ik me kan bedenken is de harten koning van speelkaarten (King of Hearts) de bijnaam 'Suicide King' heeft.

Beetje ver gezocht imo ;)

Wel een bagger aflevering vind ik, dat stuk dat Rick ook terug komt en dat Carl even een snel gemis jankje doet, en daarna weer vrolijk verder gaat, super slecht geacteerd.

Ik las net de afgelopen aflevering door een vrouw is geregisseerd, dat verklaard misschien wel al dat drama gedoe. Ook een andere schrijver zo te zien :o

Ik vond dat gedoe met die opstand in woodbury en die speech van Andrea zo nep als maar kan. Is toch helemaal niet realistisch... :roflol:

Indd, je merkt wel dat ze haast hadden met het maken van nieuwe eps zeg, normaal wordt er over een nieuw seizoen namelijk een jaar gedaan.

Bullshit aflevering.

Ineens geesten en shit. Wat de **** is dit. En inderdaad eens met de anderen in dit topic. Er is helemaal niks met dat wijf gebeurd? Ze moest alleen d'r shirt uittrekken en ze liep met d'r armpjes voor de tetterts. En ineens gaat die bamihapper helemaal van 't pad af. Belachelijk allemaal.

Bullshit aflevering.

Ineens geesten en shit. Wat de **** is dit. En inderdaad eens met de anderen in dit topic. Er is helemaal niks met dat wijf gebeurd? Ze moest alleen d'r shirt uittrekken en ze liep met d'r armpjes voor de tetterts. En ineens gaat die bamihapper helemaal van 't pad af. Belachelijk allemaal.

Groep mensen in een omheinde omgeving, beschermd met vele wapens. Gaan toeteren (is inmiddels wel bekend dat geluid zombies aantrekt), en eisen dat ze naar buiten mogen om te overleven met slechts houten wapens en 2 auto's :o.
Zoveel logische inconsistenties in deze serie... Vind het echt beroerd.
Ook vol k*t karakters zoals die opa en dat jochie
Ik ga geen nieuwe afleveringen meer downloaden.

Terug
Naar boven