- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iemand al een link?
---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 13:15 ----------
[Link niet meer beschikbaar]
ben gewoon lui hahahah nu kom ik weer op dbb en staat me link klaarHoe moeilijk is het om een aflevering van iets te vinden, goddamn![]()
geen idee of het al gepost is, maar wanneer komt de nieuwe SE uit?
geen idee of het al gepost is, maar wanneer komt de nieuwe SE uit?
SE?
En hoe moeilijk is het, torrentz.com, episode intypen en hopsakee, dan kan je tenminste zelf bepalen of je een hoog kwaliteitje wilt of niet.
iemand idee wanneer seizoen 4 uit komt? dacht eind 2012 maar zal wel later zijn

Ik denk eind 1987.iemand idee wanneer seizoen 4 uit komt? dacht eind 2012 maar zal wel later zijn
iemand idee wanneer seizoen 4 uit komt? dacht eind 2012 maar zal wel later zijn
Shane was gruwelijk.. Hoopte ook dat ie nog terug zou komen maar tevergeefs natuurlijk.
Vind het wel beter dat Rick/Woody nu een beetje aan het doordraaien is, maakt het weer wat leuker
Nee juist niet, krijg je weer van die wazige episodes zoals met die telefoon.
Waarom moeten ze trouwens weer een leuk karakter eruit knallen, laten ze alsjeblieft die Andrea opruimen.
idd
wat een tijdverspilling die wandelingen en waanideeën van Rick. Laat de groep eerder nadenken over de governer, of nog beter over de toekomst! Hoe gaan ze de mensheid terug opbouwen, bevolking, eten, drinken, is er een kuur, contact zoeken met anderen. (remember die helikopter?)
Zoveel focus op niet belangrijke zaken. Relatie chinees-maggy, rick die flipt, dat dorp dat mijn interesse allang heeft verloren.
Geef op zijn minst merle en daryl meer tv-minuten.
Al zag ik in de laatste aflevering wat positieve dingen. Alles komt terug samen, ik vermoed dat we ze op het einde van het seizoen uit de gevangenis zien lopen met z'n allen op zoek naar een toekomst.