AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

Heb de serie op een paar weken tijd bekeken, toch één van de betere serie's op dit moment vind ik. Wie heeft er nu als kind (of als volwassene) niet tijdens dagdromen op een saai moment gefantaseerd over een post-apocalyptische waarin jij één van de weinige overlevers bent? Gooi er nog wat zombies bij en het feestje is compleet. De eerste twee seizoenen had ik in minder kwaliteit gedownload maar goeie kwaliteit is hier toch echt wel aan te raden. Ik kan me persoonlijk goed inleven in de wereld en vind het meestal vrij spannend als ze ergens half ingesloten zitten door een horde walkers. Ik ben benieuwd hoe deze serie zich verder gaat ontwikkelen. Alleen jammer dat ik nu weer elke week moet wachten op een nieuwe aflevering :p

Over de kritiek op de hallucinatie's van rick. Stel je eens voor dat je een post-apocalyptische wereld zit waarin 95% van de normale wereld weg is. Je hebt geen flauw idee of je familie of vrienden het gered hebben en of er uberhaupt ergens op de wereld nog een veilige plaats is. Je moet constant zoeken naar voedsel en een veilig onderkomen. Je moet walkers en mensen vermoorden waarbij ik me kan inbeelden dat je vooral bij dat laatste het niet makkelijk hebt maar het toch moet doen om jouw mensen meer overlevingskansen te geven. Je vrouw word levend opengesneden om jouw kind te laten overleven en word nadien door het hoofd geschoten door je zoon omdat het moest. Lijkt met niet abnormaal als je ze dan even psychisch niet alleen meer op een rijtje hebt...

Jij leeft je zo erg in dat je niet inziet hoe slecht het geschreven en uitgespeeld is.

Slecht hoor, van sommige dingen vraag ik me echt af of die mensen wel wakker zijn, die shotgun scene in seizoen 2 van Hershell ook, dat was echt bizar, alsof het door en stel amateurs wordt opgenomen allemaal.
nah was spiegelbeeld heb het al geedit :P

Overigens vind ik de serie qua fouten wel stuk beter nu in vergelijking met seizoen 1 en 2

ze leren het wel
trouwens kan iemand me verzekeren dat daryl niet doodgaat? iemand zit steeds te bitsche tegen me dat die doodgaat en aangezien het me favo personage is wil ik dit wel even zeker weten ;p en er word gezegeld dat de van plan zijn rick dood te laten gaan?

ze leren het wel
trouwens kan iemand me verzekeren dat daryl niet doodgaat? iemand zit steeds te bitsche tegen me dat die doodgaat en aangezien het me favo personage is wil ik dit wel even zeker weten ;p en er word gezegeld dat de van plan zijn rick dood te laten gaan?

Die iemand zit je gewoon in de maling te nemen joh :roflol:

Huh hoezo spiegelbeeld dan. Die camera staat toch recht op z'n snufferd, hoezo dan spiegelbeeld?
6ifkzt.jpg

Als hij zich omdraait en in de spiegel kijkt, en jij alleen de spiegel ziet, lijkt dat lapje aan de verkeerde kant te zitten.

Het klopt gewoon, niets mis mee.

Mij viel het ook al op met dat oogkapje, maar het klopt volgens mij juist wel.

Mooie aflevering weer, voor de verandering totaal gericht op Carl, Rick en Michonne en onze oude vriend Morgan. Wel goed dat ze ook met dit weer afwijken van de comics

Mooie aflevering weer, voor de verandering totaal gericht op Carl, Rick en Michonne en onze oude vriend Morgan. Wel goed dat ze ook met dit weer afwijken van de comics

Vond het ook een gave aflevering, echt zo'n tussen aflevering. Wel hard voor die gast die ze in het begin lieten staan op de weg :roflol:

volgende aflevering wordt denk ik echt vet!

Toch jammer dat ze in de 'previously on AMC's The Walking Dead' al lekker spoilerden met die walkie talkie.

Vond deze aflevering één van de beteren, en dan vooral dankzij die wacko. Jammer dat hij zo'n kleine rol heeft. Rick afmaken en hem in de plaats, en de serie krijgt er 4 sterren bij op IMDB.

Van de week mee begonnen, ben benieuwd.

Toch jammer dat ze in de 'previously on AMC's The Walking Dead' al lekker spoilerden met die walkie talkie.

Ja inderdaad, helaas niet echt een verrassing meer :( Maar volgens mij waren er al een tijdje geruchten (najaar 2012) op fansites dat de acteur die Morgan speelt, in aflevering 12 van dit seizoen terug zou keren. En hij stond in ieder geval vorige week al in de credits van deze aflevering op IMDB.

Ja inderdaad, helaas niet echt een verrassing meer :( Maar volgens mij waren er al een tijdje geruchten (najaar 2012) op fansites dat de acteur die Morgan speelt, in aflevering 12 van dit seizoen terug zou keren. En hij stond in ieder geval vorige week al in de credits van deze aflevering op IMDB.

Daarom moet je ook nooit op zulke sites kijken ;)

Ja en dat allemaal dankzij die preview, daarna ging ik pas snuffelen op sites ter bevestiging :roflol:

Tja eigen schuld ;) En je moet ook als een razende op stop drukken als de preview komt. Tegenwoordig wordt overal teveel in gespoilerd. Filmtrailers zijn wel het dieptepunt.

Terug
Naar boven