originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
Heb de serie op een paar weken tijd bekeken, toch één van de betere serie's op dit moment vind ik. Wie heeft er nu als kind (of als volwassene) niet tijdens dagdromen op een saai moment gefantaseerd over een post-apocalyptische waarin jij één van de weinige overlevers bent? Gooi er nog wat zombies bij en het feestje is compleet. De eerste twee seizoenen had ik in minder kwaliteit gedownload maar goeie kwaliteit is hier toch echt wel aan te raden. Ik kan me persoonlijk goed inleven in de wereld en vind het meestal vrij spannend als ze ergens half ingesloten zitten door een horde walkers. Ik ben benieuwd hoe deze serie zich verder gaat ontwikkelen. Alleen jammer dat ik nu weer elke week moet wachten op een nieuwe aflevering
Over de kritiek op de hallucinatie's van rick. Stel je eens voor dat je een post-apocalyptische wereld zit waarin 95% van de normale wereld weg is. Je hebt geen flauw idee of je familie of vrienden het gered hebben en of er uberhaupt ergens op de wereld nog een veilige plaats is. Je moet constant zoeken naar voedsel en een veilig onderkomen. Je moet walkers en mensen vermoorden waarbij ik me kan inbeelden dat je vooral bij dat laatste het niet makkelijk hebt maar het toch moet doen om jouw mensen meer overlevingskansen te geven. Je vrouw word levend opengesneden om jouw kind te laten overleven en word nadien door het hoofd geschoten door je zoon omdat het moest. Lijkt met niet abnormaal als je ze dan even psychisch niet alleen meer op een rijtje hebt...
Jij leeft je zo erg in dat je niet inziet hoe slecht het geschreven en uitgespeeld is.

Maar volgens mij waren er al een tijdje geruchten (