XXL Nutrition

Serie: The Walking Dead

Had van mij allemaal wel in 15min kunnen worden gereduceerd, zo weinig interessants gebeurde er. Meer een aflevering om een de onderlinge relaties/verhoudingen in het Woodburry kamp aan te tonen, die nu ingrijpend veranderen (Govenor vs Milton, Govenor vs Andrea, groepje van Tyreese onderling, Martinez)

Ik heb seizoen 1 bijna afgekeken, moet alleen de laatste aflevering nog zien. Ik houd van zombies! (Zie mijn signature)

Ben benieuwd naar het seizoensfinale en seizoen 2 :)

Tyreese begint zijn twijfels te krijgen over the Governor. Ook al wil hij in Woodbury blijven, vraag ik me af of hij toch naar team Rick switcht. Na het zien van deze aflevering, denk ik persoonlijk van wel.

Wat een vreselijke k*t serie is het af en toe ook :roflol: Oh de governor zit vast in het gebouw vol met zombies, laat ik lekker rustig naar de gevangenis toe lopen in plaats van zijn auto te jatten of de banden lek te steken. Het lijkt echt alsof de schrijvers een IQ hebben van 80.

Wat een vreselijke k*t serie is het af en toe ook :roflol: Oh de governor zit vast in het gebouw vol met zombies, laat ik lekker rustig naar de gevangenis toe lopen in plaats van zijn auto te jatten of de banden lek te steken. Het lijkt echt alsof de schrijvers een IQ hebben van 80.

True ben ook gestopt met kijken.
Seizoen 1 was leuk (Shane) maar het word nu langzamerhand wat vervelend.
Behalve dat het zwaar ongeloofwaardig is & wordt er door sommige vreselijk slecht geacteerd.
En met ongeloofwaardig doel ik niet op de zombies want dat is nou eenmaal het verhaal maar over bepaalde gebeurtenissen zoals dat iedereen getraind scherpschutter blijkt te zijn, dat het zoontje van Rick zijn moeder neerschoot alsof het niks was & irriteer me ook mateloos aan die cowboy hoed die die ophoudt:)

Het gaat echt bergafwaarts met de serie. Wat een saaie aflevering. De derde of vierde op rij al.

Ja ik zat er ook maar op te wachten tot ze die auto ging pakken, gaat die k*t rennen. En denk inderdaad ook dat Tyrese meer zal gaan zitten saboteren, al had Philip het wel door volgens mij

Ik denk dat het Morgan was die die zombies in de fik heeft gestoken.

zeker morgan.hij komt ook trug in laatste ep

Nu ik er wat beter over nadenk, zombies verbranden was wel zijn ding ja

Trouwens, waarom doen we nog spoiler tags? 24u "regel" is wel voorbij lijkt me

hoeveel seizoenen volgen er nog? is dat al bekend gemaakt?

en het is 100% obvious dat milton die zombies in de fik had gezet, hij had echt zo'n ''whatcha gonna do 'bout it, little b*ch?'' gezicht toen hij zei ''i really hope you'll find out who did it''

Ben trouwens nu the walking dead game uit 2012 van telltale aan het spelen. In het begin was ik een beetje sceptisch want het ziet er nogal anders uit, maar als je na een kwartiertje eenmaal in het verhaal zit is het echt ****ing nice! Aanrader dus!

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 17:24 ----------

en het is 100% obvious dat milton die zombies in de fik had gezet, hij had echt zo'n ''whatcha gonna do 'bout it, little b*ch?'' gezicht toen hij zei ''i really hope you'll find out who did it''

Ik denk dat ze dat per seizoen bekend maken, ligt aan de kijkcijfers.

Nu nog maar twee afleveringen helaas, maar gelukkig gaat eind maart game of thrones seizoen drie weer beginnen :D

Klopt, de governor denkt nu ook dat Milton het heeft gedaan. Waarschijnlijk was het toch Morgan overigens.

ik denk dat deze serie nog wel een aantal seizoenen doorgaat, seizoen 4 komt er sowieso.

idd erg vaag weer hoe die governer ontsnapt en haar inhaalt, sws had ik wel gerent haha

ik denk dat die governor ook gebeten is in dat gebouw, hij hield de hele tijd zijn jas stevig vast bij z'n zij

ik denk dat die governor ook gebeten is in dat gebouw, hij hield de hele tijd zijn jas stevig vast bij z'n zij

Good point, vond het ook al raar dat hij met zoveel gemak dat gebouw uit kwam.

Ben trouwens ook benieuwd welke characters aan het eind van dit seizoen overlijden, zodat ze volgend seizoen nieuwe personages kunnen introduceren. Ik vind dat Andrea nu weinig toegevoegde waarde heeft, net zoals de dochters van Hershel. Carrol ook, of hoe die kale ook heet.

Iemand de nieuwe game ''The Walking Dead: Survival Instinct'' al gespeeld? Volgens mij is het voor het verhaal alleen enigszins interessant, voor de rest schijnt het tegen te vallen. Gaat over Daryl en Merle, voordat S1 begon. Ik zou er zeker niet de hoofdprijs voor betalen. Over een jaartje misschien voor 10 euro op Steam haha. Of anders try before you buy, ifyouknowwhatimean :D

Terug
Naar boven