Fitness Seller

Serie: The Walking Dead

Tja eigen schuld ;) En je moet ook als een razende op stop drukken als de preview komt. Tegenwoordig wordt overal teveel in gespoilerd. Filmtrailers zijn wel het dieptepunt.

Die trailers van komedies :o Zit je dan eindelijk vol met hoop klaar om de film te kijken, zijn de beste grappen al in de trailer voorbij gekomen.

Welk seizoen is eigenlijk op 2BE bezig ? Seizoen 1 gewoon ?

Kansloze aflevering weer, dit gaan ze natuurlijk rekken tot de 1 na laatste of laatste aflevering

Er zaten wel grappige momenten in. Haantjesgedrag tussen Daryl en Martinez, en uiteindelijk toch wel respect voor elkaar hebben. Ook wat mindere dingen, bijvoorbeeld dat verborgen wapen. Je verwacht dat een scene uit een cowboy film, maar achteraf was het denk ik alleen maar om aan te tonen dat The Govenor dus niet te vertrouwen is?

Er zaten wel grappige momenten in. Haantjesgedrag tussen Daryl en Martinez, en uiteindelijk toch wel respect voor elkaar hebben. Ook wat mindere dingen, bijvoorbeeld dat verborgen wapen. Je verwacht dat een scene uit een cowboy film, maar achteraf was het denk ik alleen maar om aan te tonen dat The Govenor dus niet te vertrouwen is?

Ik zat ook telkens te wachten totdat de shit de fan ging hitten daar binnen, met dat wapen aan de tafel geplakt.

Wat een k*taflevering. En daar wacht je dan een week op.

net s03e13 gekeken, beviel best wel hoewel wel wat te weinig spanning met de zombies :( Conversaties/personages zijn leuk maar die zombies slaan echt nergens op in deze aflevering.. ben nu wel gelijk seisoen 1-3 aan het downloaden :)

Sweet Jezus, gister aan begonnen en hooked, seizoen twee nu. Scared as shit elke keer als ik in het donker naar de douche loop.

De hele aflevering is wel een opzet naar iets groters. Op zich wel jammer dat er weinig gebeurde inderdaad. Maar de shit gaat aan, al zal het wel hard cliffen op het einde van het seizoen.

Ik snap alleen niet echt waarom je de twee series vergelijkt. Totaal andere genres. ???
Omdat hij duidelijk actie wilt zien ipv saai drama en gek*t.

En ik verwacht in een zombie apocalypse ook flink wat actie, maar de schrijvers hebben het al verdoet door zombies zo overdreven zwak te maken. Begin seizoen 2 konden ze volgens mij nog rennen, nu loopt die opa op krukken nog harder dan een zombie.

Omdat hij duidelijk actie wilt zien ipv saai drama en gek*t.

En ik verwacht in een zombie apocalypse ook flink wat actie, maar de schrijvers hebben het al verdoet door zombies zo overdreven zwak te maken. Begin seizoen 2 konden ze volgens mij nog rennen, nu loopt die opa op krukken nog harder dan een zombie.

is dat srs overal zo? heb zelf alleen episode 13 gezien maar toen sloeg het qwua zombies echt nergens op.. had eigenlijk op een soort horror gehoopt waar ze moeten vluchten etc. nu staan die zombies gewoon leuk voor het hek te kijken wtf

oeps net toch op imdb gekeken en morgan komt in season final voor:o,verwacht een groot knal festijn

Vind er sowieso nog weinig aan sinds seizoen 3, het mysterieuze is totaal weg.

Ik vind seizoen 3 toch veel beter dan 2

Degelijke aflevering, gaat een dikke ontknoping worden.

Terug
Naar boven