Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Iemand een goeie torrentlink naar de nieuwste aflevering? 720p of meer liefst
Edit: nevermind, mijn torrent lijkt dan toch in gang te schieten
---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------
Aflevering gezien, verhaal gaat weer de kant op waarop ik al ff hoop.
Vraag me af hoe rick kon weten dat carol die twee mensen gedood heeft terwijl ze eigenlijk nog geen walkers waren, beslissing van Carol ligt niet echt in lijn met haar personage. Ik dacht altijd dat ze die mensen gedood had omdat ze aan het sterven waren of walkers geworden waren. Beslissing van Rick om Carol daarvoor uit de groep te zetten kan ik min of meer begrijpen al zou ik zelf de beslissing niet nemen en haar het voordeel van de twijfel geven. Ben overigens eens benieuwd wat daryl gaat doen met de drinkende man.
Carol was aan het veranderen. Carl zei tegen Rick dat Carol de kinderen aan het leren was hoe wapens te gebruiken etc.
Daarnaast vertoonde ze ook vaag gedrag zoals die waterpomp alleen te fixen buiten de gates, terwijl er overal walkers waren. Dus ze leek dingen zelf te willen doen zonder overleg met Rick, vandaar dat Rick waarschijnlijk tot die conclusie kwam omdat er verder geen verdachten waren.
Ik vind deze aflevering tot nu toe de beste van dit seizoen. Gebeurde best veel, die confrontatie tussen Darrel en die vent die alleen een fles drank gepakt had ipv. meds vond ik wel een goede twist.
Ook dat Carol nu niet meer bij de groep hoort en dat er eindelijk actie is buiten de prison zelf.
Ik ben echt superblij dat Carol weg is, wat een irritant personage is dat. Dat die gast alleen een fles drank pakt vind ik wat vergezocht. Ook al wil hij zonodig drank hebben, kan ie de rest van zijn tas nog wel vullen met meds. Dat iedereen altijd met halfvolle tassen gaat lopen als ze een gevaarlijke run maken om spul te halen slaat sowieso al nergens op. Gooi gewoon die hele kofferbak vol met meds, hoef je niet iedere dag heen en weer te rijden. Ik vond het maar weer een matige aflevering. Vorige aflevering eindigde met een cliffhanger met 100én walkers, en deze aflevering levert dan vrij weinig spanning..
Ben sinds een week gestart met de strips. Vallen te downloaden via torrent en mooi afspeelbaar via m'n tablet. Bevalt me enorm, zeer verslavend. Ben nu gestopt met de serie, wat een boecht ook![]()

Hmm, goeie argumentatie wel.
Ik vind het ook goed dat er weer meer gebeurd buiten de gevangenis, is toch wat spannender.
---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------
Meds halen was een kwestie van snel binnen en buiten te zijn hoor. Ze konden niet snel even een auto parkeren aan de ingang van het gebouw en op hun gemakje de koffer volladen.
Die n*ger is een alcoholieker, dan is het toch logisch dat hij zijn tas vollaad met drank en niet met meds? Ze hadden trouwens niet alle medicijnen nodig ook. Juist diegene die hun met deze ziekte konden helpen. Dit hebben ze ook specifiek vermeld met dat ze alleen de dingen nodig hadden die op cin eindigden.
Ik vind dat er net heel wat spanning inzat, is toch wel altijd zo als ze een gebouw moeten doorzoeken of ben ik de enigste hierin?

Hmm, goeie argumentatie wel.
Ik vind het ook goed dat er weer meer gebeurd buiten de gevangenis, is toch wat spannender.
---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------
Meds halen was een kwestie van snel binnen en buiten te zijn hoor. Ze konden niet snel even een auto parkeren aan de ingang van het gebouw en op hun gemakje de koffer volladen.
Die n*ger is een alcoholieker, dan is het toch logisch dat hij zijn tas vollaad met drank en niet met meds? Ze hadden trouwens niet alle medicijnen nodig ook. Juist diegene die hun met deze ziekte konden helpen. Dit hebben ze ook specifiek vermeld met dat ze alleen de dingen nodig hadden die op cin eindigden.
Ik vind dat er net heel wat spanning inzat, is toch wel altijd zo als ze een gebouw moeten doorzoeken of ben ik de enigste hierin?
Ja dat ze snel naar binnen en buiten moesten snap ik ook nog wel, maar dan kun je nog wel je tas gewoon volgooien nadat je je lijstje compleet hebt. En dit is niet de eerste keer dat ze een supply run doen he, en iedere keer pakken ze alleen wat op het lijstje staat om vervolgens een week later opnieuw te moeten gaan. En die n*ger had volgens mij maar 1 fles in zijn tas hoor, paste nog wel wat meds bij. Je ziet namelijk dat die tas zo goed als leeg is. En ja, ze moesten meds die eindigen op cin, dan moeten ze dus supergoed gaan lezen op al die kleine potjes. Als je het leest en er staat geen cin op, kun je het alsnog wel in je tas gooien want zoveel plek neemt het niet in en wie weet komt het nog eens van pas. Dit zijn misschien kleine dingetjes ik wil wel logische dingen zien in een serie.
En ik vind het niet zo spannend nee als ze een gebouw moeten doorzoeken. De enige die dood gaan zijn personages waar je toch niks mee hebt zoals die 2 nieuwe mensen die ze tegenkwamen, dan boeit het me dus ook niks dat ze doodgaan.

Wat ik niet snap van die raid in dat gebouw is, ze kwamen erin zonder problemen en op de terugweg stuiten ze ineens op allemaal walkers en onbekende deuren met walkers daarachter. Het lijkt me toch dat je gewoon dezelfde weg terug neemt als je daar door ook binnen bent gekomen, maar nee ze namen de toeristische route door het gebouw
Kleine dingetjes
Tsja, ze gaan ook planten en bossen zitten kappen voor de lol. Het is sowieso lachwekkend dat de aflevering vorige week eindigde met al die walkers, en dat ze nu gewoon te voet alle walkers zijn kwijtgeraakt. Dat had juist iets spannends kunnen zijn maar nee hoor daar maken ze geen gebruik van. Ook dat ze een auto vinden waarvan de accu kapot is, en dan ligt er uiteraard nog wel een nieuwe accu in het schuurtje.
Ik heb het over dat stuk waar ze de begroeing wegkappen waar ze ineens gepakt worden door walkers en die grote n*ger niet los wil laten. Daarna laten ze dat volgens mij voor wat het is. Vervolgens vinden ze ergens anders wel die accu. Mag je logisch vinden, ik vind het iets te toevallig. Maakt verder vrij weinig uit, maar ze hadden van mij dan net zo goed dat stuk met die kapotte accu kunnen overslaan, het is namelijk te voorspelbaar dat ze toch wel iets vinden.

Ach ik weet het ook niet meer precies. Maar zeg nou zelf hoe typisch het is voor de serie dat ze een auto vinden zonder accu, en 5-10minuten later een accu vinden. Komt op mij gewoon over op even wat tijd vullen in de aflevering.
Maar jij vindt het ook nog spannend als ze een gebouw gaan doorzoeken. Ik vind dit allang niet spannend meer omdat het gewoon iedere keer hetzelfde is. Alleen dat stukje dat ze die deur open doen zonder te weten hoeveel walkers erachter zitten was nog wel goed, al konden ze die andere walkers denk ik ook wel afmaken. Met dat zwaard heb je ze echt zo snel dood namelijk![]()