AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

Je kunt gewoon zodra ze bij het hek staan de walkers afmaken. Gebeurt nu zovaak dat ze er gewoon langslopen en de walkers laten leven.

Ik zeg toch dat ze het beste de walkers aan het hek afmaken dus ik snap het nut van je post niet? Je krijgt na verloop van het tijd natuurlijk dan wel het probleem dat er een hoop lijken aan het hek liggen.

Dat schedels zo snel kapot gaan snap ik ook niet echt. Van een walker die al een tijdje rondloopt kan ik wel begrijpen dat zeijn schedel aan het rotten is maar pas bekeerde walkers?

Over de pijlen van daryl, je ziet toch vaak dat hij zijn pijlen recupereert?

Ik zeg toch dat ze het beste de walkers aan het hek afmaken dus ik snap het nut van je post niet? Je krijgt na verloop van het tijd natuurlijk dan wel het probleem dat er een hoop lijken aan het hek liggen.

Dat schedels zo snel kapot gaan snap ik ook niet echt. Van een walker die al een tijdje rondloopt kan ik wel begrijpen dat zeijn schedel aan het rotten is maar pas bekeerde walkers?

Over de pijlen van daryl, je ziet toch vaak dat hij zijn pijlen recupereert?

Ja klopt, die pijlen kloppen gewoon.
Schedels, tjah, het is altijd raar om te discusieren over zombies...
Waarom kunnen ze wel leven als ze tot de nek af doodgebeten zijn, maar ze hebben ook honger (maar kunnen niet eten want geen maag om het in te laten)
En zo zijn er nog wel meer dingen.
Je moet gewoon OF je hersens uitzetten en kijken of niet kijken :p

Gister de eerste twee nieuwe afleveringen gezien en erger me nu al aan de onlogische acties van sommigen. Maar blijft toch wel eens van de beste series ever imo

Dan heb je nog niet zoveel series gezien of wel?

Ja klopt, die pijlen kloppen gewoon.
Schedels, tjah, het is altijd raar om te discusieren over zombies...
Waarom kunnen ze wel leven als ze tot de nek af doodgebeten zijn, maar ze hebben ook honger (maar kunnen niet eten want geen maag om het in te laten)
En zo zijn er nog wel meer dingen.
Je moet gewoon OF je hersens uitzetten en kijken of niet kijken :p

Dan begin je natuurlijk een bio/anatomische discussie of zoiets fysisch mogelijk is en daarvoor heb ik veel te weinig kennis hoe het lichaam precies werkt.

Is er trouwens ergens info te vinden over hoe de walkers precies in mekaar zitten? Voedingcyclus, fysische mogelijkheden et cetera?

Dan begin je natuurlijk een bio/anatomische discussie of zoiets fysisch mogelijk is en daarvoor heb ik veel te weinig kennis hoe het lichaam precies werkt.

Is er trouwens ergens info te vinden over hoe de walkers precies in mekaar zitten? Voedingcyclus, fysische mogelijkheden et cetera?

Er had hier ooit iemand van die dingen gepost waar ze iets in toelichten (van AMC zelf, dus die kun je niet Youtuben -.-) alleen weet niet meer hoe zoiets heet

Iemand enig idee waar ik kan beginnen met seizoen 4?

Kun je al aflevering 3 downloaden?

Zo gaat dat ja haha

:roflol: Sorry dat ik een zombiefanboy ben

Terug
Naar boven