Fitness Seller

Serie: The Walking Dead

Supernatural begint de laatste seizoenen ook wel een beetje boring te worden, met al die 'opvulafleveringen'. Komende week ook weer een Halloween aflevering volgens mij..

Daar ging opmerking toch ook niet over? De strekking was dat er betere series zijn.
Maar dit is wel 1 van mijn favoriete series. Vindt de spanning en de drama gewoon leuk.

Het mooist vond ik seizoen 1 en 2. Dit vooral door het rond trekken en hoe de wereld er zou uitkomen te zien!

Maar met die nieuwe ziekte komt er wel weer een spannende wending aan. Ik hoop alleen dat ze dit seizeon wel weer naar een nieuw onderkomen gaan verhuizen.

ik zag op twitter al iets voorbij komen dat ze waarschijnlijk weg gaan.

Pff. Het is steeds aardig goed tot er een aantal onnozele dingen gebeuren in iedere aflevering. Nu ook weer met Darrel en zijn groepje. Uiteraard lopen er net walkers op de weg als alle 4 inzittenden naar een radio kijken, vervolgens zet je de auto 5 minuten stil zodat de walkers de tijd hebben om bij je te komen en dan probeer je nog eens weg te rijden. Had ie hem direct in zijn achteruit gezet kon ie zo weer wegrijden. Ook kreeg ik de hoop dat die Carol dood zou gaan maar helaas, haar achterlijke actie wordt niet afgestrafd.

Deze aflevering vond ik een beetje flauw, de vorige twee waren beter.

Wat er komende aflevering gaat komen ziet er wel tof uit, ze zullen sowieso dat gebouw moeten binnendringen als ze de medicijnen willen hebben voor de zieken. Ik vraag me wel af hoe het komt dat er bij dat veerartsengebouw zoveel walkers zijn, waarschijnlijk maakt er iets door geluid ofzo? Zoveel walkers relatief dichtbij, oke 50 mijl is nog wel een redelijke afstand, lijkt me te insinueren dat ze binnenkort weer zullen gaan moeten verhuizen? Ik zie het niet gebeuren dat de gevangenis zo'n massa walkers kan weerstaan. Dat carol diegene was die de twee mensen/walkers in brand had gestoken had ik niet verwacht. Had eerder gedacht dat dit gedaan werd door de persoon die de walkers voed aan het hek met ratten.

ik denk dat uiteindelijk die walkers op de weg bij de prison komen en dat ze dan wel weg moeten, ik hoop het want ik word strontziek van die klotegevangenis. lekker rick, carl, die redneck en die michone op de weg sturen en lekker rond laten lopen. ik wil actie, veel te veel genuil de laastse tijd.

Zeikepisode die laatste

Vond het wel een vet einde. Iedereen gaat kapot en dadelijk gaan ze weer rond trekken!! :-)

Elke keer als ik hier naar kijk zou ik zelf wel is willen meemaken hoe dat voelt en hoe het is om te moeten surviven.. Of net als een keer in het leger bijvoorbeeld. Off topic Seizoen 1 en 2 waren top 3 deed het nog goed en 4 is wel een beetje aan zijn einde, neemt niet weg dat ik me gewoon weer heb vermaakt met de aflevering van afgelopen maandag! Blijf toch steeds benieuwd naar de komende afleveringen.

Steeds nieuwe schrijvers he waardoor het steeds een andere richting op gaat. Ik vermaak me er ook wel mee maar zit soms toch hoofdschuddend te kijken.

Steeds nieuwe schrijvers he waardoor het steeds een andere richting op gaat. Ik vermaak me er ook wel mee maar zit soms toch hoofdschuddend te kijken.

Precies hetzelfde hier, en wat jij ook al zei. Met z'n vieren naar de radio kijken en op een herd inrijden, dan vrolijk tientallen seconden wachten:o

Iemand een torrent van aflevering 5 seizoen 2? Op piratebay staat wel een torrent maar is het een verkeerde aflevering.

Ben sinds een week gestart met de strips. Vallen te downloaden via torrent en mooi afspeelbaar via m'n tablet. Bevalt me enorm, zeer verslavend. Ben nu gestopt met de serie, wat een boecht ook :D

Heb de strips proberen te lezen, tot ong 1/3 van het eerste boek en ik was er klaar mee.

Terug
Naar boven