MuscleMeat

Serie: The Walking Dead

Toch redelijk wat actie in mijn ogen of verwachten ze dat het 40 minuten aan één stuk zombies hun kop inslaan is?

Het feit dat daryl vuur maakte had ik wel niet echt verwacht, lijkt me een magneet te zijn voor alle walkers in de omgeving.

Zou graag ook wel eens iets meer achtergrondinfo willen hebben over hoe het eigenlijk allemaal begonnen is en of er misschien een remedie is.

Volgens mij laten ze dat later zien, in de stripboeken zouden ze soon iemand vinden die misschien een remedie heeft.

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

als dit in real life zou gebeuren dan zou darryl, die ondertussen al meer dan een jaar niet gedoet heeft, die blonde chick meteen geraped hebben toen hij haar alleen had in dat bos

Denk niet dat zij zou tegen stribbelen :roflol:

als dit in real life zou gebeuren dan zou darryl, die ondertussen al meer dan een jaar niet gedoet heeft, die blonde chick meteen geraped hebben toen hij haar alleen had in dat bos
als dit in real life zou gebeuren zou niemand gebeten worden door die trage k*t zombies

Er komt een spin off van walkin dead en volgens mij laten ze dan meer.achtergrondinfo zien

K*t zooi moet snel ff de vorige aflevering zien voordat die gene van vanavond start. Kan verdomme geen link vinden.

Redelijke aflevering

Al acht ik de kans eigenlijk vrij klein wanneer iemand in een bodysuit omgeven word door een groep walkers hier toch nog uitgeraakt

De ene keer kunnen ze het niet winnen van 1 walker, en hij terwijl hij helemaal verzwakt is komt zomaar uit die groep. Echt wat een k*t serie is het ook. Dat er helemaal niemand is tijdens de productie die bij veel dingen bedenkt van hey, dit slaat ook werkelijk nergens op wat we nu doen.

als dit in real life zou gebeuren zou niemand gebeten worden door die trage k*t zombies

Ontlopen zal meestal lukken alleen niet als je redelijk omgeven bent door walkers. Terwijl je er eentje neermept hebben de andere de kans om dichter bij je in de buurt te komen.

Ontlopen zal meestal lukken alleen niet als je redelijk omgeven bent door walkers. Terwijl je er eentje neermept hebben de andere de kans om dichter bij je in de buurt te komen.

Het is ook een serie en je mag best een beetje fantasie hebben en het een beetje onrealistisch zijn...

De aflevering keek weer makkelijk weg en heb echt zin in de volgende!!;)

Moet echt zowat de slechtste walking dead episode ooit zijn geweest.

Moet echt zowat de slechtste walking dead episode ooit zijn geweest.

mwah, op voorhand wist je al dat tyrese carol zou tegenkomen (omdat ze zn chick heeft vermoord => meer drama), altijd goed wanneer er wat vooruitgang komt in het "hoofdverhaal", enige reden waarom ik nog kijk tbh.

De ene keer kunnen ze het niet winnen van 1 walker, en hij terwijl hij helemaal verzwakt is komt zomaar uit die groep. Echt wat een k*t serie is het ook. Dat er helemaal niemand is tijdens de productie die bij veel dingen bedenkt van hey, dit slaat ook werkelijk nergens op wat we nu doen.

dit, het glijdt echt af naar een marginale k*tserie

Blijkt toch dat een gemiddelde aflevering van The Walking Dead meer kijkers opleverd dan de season finale van Breaking Bad.

Terug
Naar boven