AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

Tsja, wij zeiken het ook allemaal af en blijven ook kijken haha

Ik blijf het zeggen. Wie elke ep vette actie verwacht kijkt de verkeerde serie. Het is een drama wat draait om overleven.

Ik verwacht helemaal geen actie, vind die actie met de walkers vaak ook geen zak aan omdat het toch allemaal voorspelbaar is. Een goeie drama kan ik ook zeker waarderen, maar bij deze serie slaat de helft gewoon nergens op. Ik zal volgende aflevering eens alles noteren wat ik k*t vind, ik weet zeker dat het genoeg dingen zullen zijn.

Ik verwacht helemaal geen actie, vind die actie met de walkers vaak ook geen zak aan omdat het toch allemaal voorspelbaar is. Een goeie drama kan ik ook zeker waarderen, maar bij deze serie slaat de helft gewoon nergens op. Ik zal volgende aflevering eens alles noteren wat ik k*t vind, ik weet zeker dat het genoeg dingen zullen zijn.

• Rick
  • Carl
  • Waste of ammo
  • k*t kinderen
  • zoetsappige hereniging

mwah, op voorhand wist je al dat tyrese carol zou tegenkomen (omdat ze zn chick heeft vermoord => meer drama), altijd goed wanneer er wat vooruitgang komt in het "hoofdverhaal", enige reden waarom ik nog kijk tbh.

Dan ben jij toch helderziende.

ik snap niet dat jullie nog kijken als het toch zoveel k*t is..

Het idee van leven in een post-apocalyptische wereld vind ik sowieso altijd leuk om naar te kijken, gooi er nog eens wat zombies bij en het word maal twee. Ik heb hier nog niet gezegd dat de serie slecht was, ik stel me gewoon af en toe een vraag bij sommige acties maar vergeleken met actiefilms van tegenwoordig valt het best wel mee :o De "stationaire" stukken vond ik iets minder boeiend omdat je minder on the road actie hebt maar uit overlevingsstandpunt is het wel logisch. Al vond ik de scene waarbij ze de zombies die op de farm in de schuur van hershel zaten naar buiten lieten komen en één voor één neerknalden tot op het einde bleek dat het kind waar ze al een ganse tijd naar op zoek waren erbij zat wel een toppunt. Ik blijf de serie sowieso volgen :)

• Rick
  • Carl
  • Waste of ammo
  • k*t kinderen
  • zoetsappige hereniging

*Verzwakte chinees met zware riot outfit overpowered dubbel dozijn zombies.
Eigenlijk is elk personage kankerirritant. Zelfs mr Boondock Saints had op z'n minst die grijze duif al eens aan z'n smegma leuter moeten laten hangen.
En wanneer gaan ze die baby dumpen? Dat gejanak van 5 minuten lang deed mij bijna huilen van ellende.

Het idee van leven in een post-apocalyptische wereld vind ik sowieso altijd leuk om naar te kijken, gooi er nog eens wat zombies bij en het word maal twee. Ik heb hier nog niet gezegd dat de serie slecht was, ik stel me gewoon af en toe een vraag bij sommige acties maar vergeleken met actiefilms van tegenwoordig valt het best wel mee :o De "stationaire" stukken vond ik iets minder boeiend omdat je minder on the road actie hebt maar uit overlevingsstandpunt is het wel logisch. Al vond ik de scene waarbij ze de zombies die op de farm in de schuur van hershel zaten naar buiten lieten komen en één voor één neerknalden tot op het einde bleek dat het kind waar ze al een ganse tijd naar op zoek waren erbij zat wel een toppunt. Ik blijf de serie sowieso volgen :)

Weet niet of je games op de pc doet? Maar het spel 'Dayz' is ook zo iets. Het spel is nog in beta vorm. Maar dat is dit hele concept!!:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Spannende aflevering.

Eindelijk weten we iets meer over het ontstaan van de ramp, eigenlijk weten we nog altijd niets maar we gaan er wel stilaan naartoe. Vermoed dat de overlevenden elkaar gewoon gaan tegenkomen bij de survivor community

"he's a scientist", ziet eruit als kerel van new kids on the block met zn k*tmullet:roflol:

Jongens er zijn echt 100 dingen die ik kan opnoemen wat zo k*t is aan deze serie. Toch vind ik het leuk om te kijken en verlang ik elke keer naar de volgende episode.

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha moest even nadenken waarom die schoen, maar ik begrijp hem:haha:

"he's a scientist", ziet eruit als kerel van new kids on the block met zn k*tmullet:roflol:

Aan wetenschappers is er af en toe wel eens een hoek af, zie er zo genoeg rondlopen op mijn werk. Gelukkig niet met mullets:D

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Jongens er zijn echt 100 dingen die ik kan opnoemen wat zo k*t is aan deze serie. Toch vind ik het leuk om te kijken en verlang ik elke keer naar de volgende episode.

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

Haha moest even nadenken waarom die schoen, maar ik begrijp hem:haha:

Wie goed heeft opgelet zal de grap idd doorhebben:p

Dacht eerst dat hij een drol in z'n hand had.(srs)

Is een scientist van een meth lab denk ik.

snap m niet met de schoen, heb niet goed genoeg opgelet die aflevering denk ik.

Terug
Naar boven