MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik blijf het zeggen. Wie elke ep vette actie verwacht kijkt de verkeerde serie. Het is een drama wat draait om overleven.
Ik verwacht helemaal geen actie, vind die actie met de walkers vaak ook geen zak aan omdat het toch allemaal voorspelbaar is. Een goeie drama kan ik ook zeker waarderen, maar bij deze serie slaat de helft gewoon nergens op. Ik zal volgende aflevering eens alles noteren wat ik k*t vind, ik weet zeker dat het genoeg dingen zullen zijn.
mwah, op voorhand wist je al dat tyrese carol zou tegenkomen (omdat ze zn chick heeft vermoord => meer drama), altijd goed wanneer er wat vooruitgang komt in het "hoofdverhaal", enige reden waarom ik nog kijk tbh.
De "stationaire" stukken vond ik iets minder boeiend omdat je minder on the road actie hebt maar uit overlevingsstandpunt is het wel logisch. Al vond ik de scene waarbij ze de zombies die op de farm in de schuur van hershel zaten naar buiten lieten komen en één voor één neerknalden tot op het einde bleek dat het kind waar ze al een ganse tijd naar op zoek waren erbij zat wel een toppunt. Ik blijf de serie sowieso volgen 
- Rick
- Carl
- Waste of ammo
- k*t kinderen
- zoetsappige hereniging
Het idee van leven in een post-apocalyptische wereld vind ik sowieso altijd leuk om naar te kijken, gooi er nog eens wat zombies bij en het word maal twee. Ik heb hier nog niet gezegd dat de serie slecht was, ik stel me gewoon af en toe een vraag bij sommige acties maar vergeleken met actiefilms van tegenwoordig valt het best wel meeDe "stationaire" stukken vond ik iets minder boeiend omdat je minder on the road actie hebt maar uit overlevingsstandpunt is het wel logisch. Al vond ik de scene waarbij ze de zombies die op de farm in de schuur van hershel zaten naar buiten lieten komen en één voor één neerknalden tot op het einde bleek dat het kind waar ze al een ganse tijd naar op zoek waren erbij zat wel een toppunt. Ik blijf de serie sowieso volgen
![]()

Hijs goed..

Haha dacht precies hetzelfde"he's a scientist", ziet eruit als kerel van new kids on the block met zn k*tmullet![]()

"he's a scientist", ziet eruit als kerel van new kids on the block met zn k*tmullet![]()

Jongens er zijn echt 100 dingen die ik kan opnoemen wat zo k*t is aan deze serie. Toch vind ik het leuk om te kijken en verlang ik elke keer naar de volgende episode.
---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------
Haha moest even nadenken waarom die schoen, maar ik begrijp hem![]()