XXL Nutrition

Serie: The Walking Dead

Ja, wat is de grap? Ben niet erg slim.

Als je die cartoon niet snapt heb je volgens mij de voorlaatste episode gemist...
Carl verliest schoen tijdens "gevecht" met walker, schrijft het op de deur, negerin komt achteraf in 't zelfde huis en vindt de schoen...

Over de wetenschapper Eugene hoe en wat.
Veel mensen hebben de stripboeken niet gelezen merk ik al.. hij was voor de zombie outbreak een scheikunde leraar. Hij is erg zwak, waardoor hij zijn intelligentie gebruikt om te overleven. Hij heeft een verhaal bedacht (dat er een oplossing is voor deze outbreak) Zodat hij bescherming krijgt van Abraham Ford (de ginger). Zijn verhaal werkt tot nu toe, je zag ook hoe onhandig hij was met een wapen etc. Hij heeft een mullet gelaten zodat zijn intelligentie op de achtergrond komt. Het is een genie :D

Scene met dat wapen was inderdaad wel lachen. Jammer dat hij die roodharige vent niet in de kont schoot.

4 jarige meisjes gaan beter om met een wapen dan die wetenschapper van m'n klote.
Shoot the fuel tank " check " ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij heeft wel swagger.

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

tumblr_mx61e12r9K1r7wse8o1_500.png

Het was maar een mopje, ze leven beiden nog. :)

What's up with het psycho kind dat Judith wou mollen..?

Nu al één van de aangenaamste personages! 1/5 vd episode dat gejank, ffs een baby in een zombie apocalypse serie.

Want baby's bestaan opeens niet meer tijdens een zombie apocalypse? Baby's huilen nu eenmaal vaak, zo dom vind ik die scene niet.

gayste aflevering tot dusver

Want baby's bestaan opeens niet meer tijdens een zombie apocalypse? Baby's huilen nu eenmaal vaak, zo dom vind ik die scene niet.

kakken stopt ook niet opeens tijdens een zombie apocalypse, toch zenden ze geen 5 minuten durende kakscenes uit waarbij zombies aangetrokken worden door de geur:rolleyes:

wow moet toegeven wat een ruk aflevering. vooral die middlefinger scene

idd slechtste aflevering van dit seizoen, damn !

Terug
Naar boven