Fitness Seller

Serie: The Walking Dead

Man man epi 2 gaat echt nergens over.
Budget al op na dat beetje gore in epi 1?
Alsof er nog niet genoeg irritante personages waren,
gooien ze er eentje bij die nog erger is dan Hershel in't begin.

kannibalen:eek:

Vond de tweede aflevering wel een beetje matig. Daarnaast was het eind ook wel weer te verwachten..

Ai Bobje toch

Dat einde, geweldig geschreven en verfilmd.. :roflol:

Ga geen reactie lezen haha maar ben vrijdag begonnen en nu bij seizoen 2 aflevering 6 :D

Mod: Waarom kan ik geen e met een streepje doen??

vorige week was betr vond ik.

Bob is inderdaad gebeten. Je ziet het niet, maar ze gaan een gelijkaardige route met hem in als Dale in de comics. Dale in de comics is degene die door de kannibalen wordt ontvoerd en waarvan zijn been wordt opgegeten. De kannibalen weten echter niet dat Dale op dat moment is gebeten. Dale begint dan te lachen en zegt dat het 'tainted flesh' is. Bob zal dit ook wel gaan doen. Zal vast op het begin van episode 3 machtig worden.

Hij moet wel gebeten zijn, snap anders het huilen/zielig doen bij de boom niet.

Ben nu toch wel erg nieuwsgierig naar de volgende afleveringen

Bob is inderdaad gebeten. Je ziet het niet, maar ze gaan een gelijkaardige route met hem in als Dale in de comics. Dale in de comics is degene die door de kannibalen wordt ontvoerd en waarvan zijn been wordt opgegeten. De kannibalen weten echter niet dat Dale op dat moment is gebeten. Dale begint dan te lachen en zegt dat het 'tainted flesh' is. Bob zal dit ook wel gaan doen. Zal vast op het begin van episode 3 machtig worden.

Maar hoe zit het dan met sasha? Is die nu ook besmet? of kan je niet besmet raken door speeksel?

Maar hoe zit het dan met sasha? Is die nu ook besmet? of kan je niet besmet raken door speeksel?

Dat is onbekend. In de comics werden deze cannibals gedood voordat het gevolg van dit 'tainted flesh' kon worden gezien. Zo ook dus met speeksel. Maar ik verwacht dat het voor Sascha geen gevolg zal hebben aangezien Bob nog geen zombie is.

Klein vraagje, heb net aflevering 2 van seizoen 4 gezien...

op een gegeven moment zijn de zombies de hekken omver aan het duwen...

dan zegt die vriendin van die chinees tegen die chinees... als zij valt..
''we zouden niet samen moete zijn''

wat bedoeld ze daarmmee?

Klein vraagje, heb net aflevering 2 van seizoen 4 gezien...

op een gegeven moment zijn de zombies de hekken omver aan het duwen...

dan zegt die vriendin van die chinees tegen die chinees... als zij valt..
''we zouden niet samen moete zijn''

wat bedoeld ze daarmmee?
dat ze niet samen moete zijn

Was dat toen onderwater toen ze onder die voedselbank zaten?
Anders heb ik een stuk gemist

Denk van haar vader?

Wat bedoelen jullie met tainted flesh, je wordt toch alleen zombie als je dood gaat? Iedereen heeft het virus in zich. En ik vraag me echt af of die pastoor wat te verbergen heeft.

Terug
Naar boven