Fitness Seller

Serie: The Walking Dead

Ja zakte erg in op een gegeven moment, begon meer een soap te worden. :o

Ben toen ook een tijdje gestopt, uiteindelijk toch maar weer verder gaan kijken.

De eerste paar episodes waren echt sterk, jammer dat de serie dat niveau niet heeft kunnen volhouden.

Word seizoen 4 later beter? Echt de eerste 4 episodes gaat nergens over.

Beetje slome aflevering maar op het einde steken ze er altijd toch iets in waardoor je blijft uitkijken naar de volgende aflevering :)

Wederom een zwakke aflevering die nergens over gaat. Voorlopig met epi 2 & 4 al zeer magere kost.

Eens. Begint een beetje een soap te lijken

Dit was niet heel boeiend, maar moet ook verteld worden. Hopen dat we volgende ep. maniac Carol aan het werk zien.

Mindere aflevering inderdaad. Wel weer een boeiend einde

ik vond het wel een leuke aflevering.

Dit seizoen is gewoon top! Vermaak mij goed en ze hebben er eindelijk weer een beetje snelheid in. Word je lekkere meegenomen in het verhaal en de spanning!!

Redelijke aflevering wel een niet verwacht einde eigenlijk.

Ben benieuwd vanavond.

Wederom een flauwe aflevering.
En persoonlijk heb ik geen seconde geloofd dat Eugene één of andere wetenschapper was.

En persoonlijk heb ik geen seconde geloofd dat Eugene één of andere wetenschapper was.

Het enige wat jij hier komt doen lijkt wel te klagen dat het geen goeie serie is:

Wederom een zwakke aflevering die nergens over gaat. Voorlopig met epi 2 & 4 al zeer magere kost.

Man man epi 2 gaat echt nergens over. Budget al op na dat beetje gore in epi 1? Alsof er nog niet genoeg irritante personages waren, gooien ze er eentje bij die nog erger is dan Hershel in't begin.

Ja wat kindermoorden zijn altijd welkom, maar uiteindelijk gaat de serie nergens meer over.

Et cetera

Behalve als er eens redelijk veel walkers en actie in voorkomen lijkt het je aan te staan. Het is een drama serie die gaat over het overleven tijdens een zombie wereld. Dan kan je moeilijk gaan verwachtten dat ze continu de confrontatie gaan opzoeken, als je veilig bent en niet het geweld hoort op te zoeken doe je dat ook niet.
Dat Eugene een wetenschapper was vrij geloofwaardig aangezien de overgrote meerderheid ermee weg was, idem mij. Ik ben eens benieuwd welke kant de serie nu opgaat. Ervoor was er een doel met Eugene naar DC te krijgen en alles mogelijk op te lossen maar dat is nu weg.

Dat Eugene een wetenschapper was vrij geloofwaardig aangezien de overgrote meerderheid ermee weg was, idem mij. Ik ben eens benieuwd welke kant de serie nu opgaat. Ervoor was er een doel met Eugene naar DC te krijgen en alles mogelijk op te lossen maar dat is nu weg.

Heb het gevoel dat ze teruggaan naar de kerk. Father Gabriel moet wel een belangrijke rol in de groep gaan spelen aangezien ze het daar al weken/maanden over speculeren op internet.

Heb het gevoel dat ze teruggaan naar de kerk. Father Gabriel moet wel een belangrijke rol in de groep gaan spelen aangezien ze het daar al weken/maanden over speculeren op internet.

Of ze moeten naar DC omdat Rick de coordinaten heeft en ze dan zeker weten de groep terug vinden Kan echt alle kanten op! Niemand een spoilertje uit de strip ☺️

ik vind het weer een lekker spannend seizoen :)

Hergroeperen lijkt nu de meest logische beslissing.

wow wat is dit seizoen al weer een paar afleveringen fucking slecht zeg. Ongelooflijk.

Terug
Naar boven