XXL Nutrition

Serie: The Walking Dead

en waarom mogen ze niet samen zijn dan?
als koppel?

is seizoen 4 man, iedereen hier zit aan seizoen 5, hoe de f**k zouden wij iets moeten weten over een specifieke wss niets betekenende scene in het begin van seizoen 4?

Beste wat ik kan bedenken was dat homofiele gedoe dat ze zeiden dat bij elkaar zijn slecht is omdat "im so in love with you that you are all that i can think about, and its going to get me or someone else killed"
Ik had dat uit mijn geheugen verdrongen, bedankt om dit weer op te halen:eyes:

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Wat bedoelen jullie met tainted flesh, je wordt toch alleen zombie als je dood gaat? Iedereen heeft het virus in zich. En ik vraag me echt af of die pastoor wat te verbergen heeft.

als je gebeten wordt door een zombie krijg je een ander virus wat je ziek maakt en je binnen de dag doet sterven aan de koorts.

De juiste verklaring is dat iedereen het pathogeen (onbekend) in zich heeft en dat deze het immuunsysteem verlaagt.

Dus een beet van een zombie zorgt ervoor dat ze aan infectie van 'normale' bacterien sterven. Ook andere ziektes die je normaal gezien zou overleven (zoals de griep) kunnen dodelijk zijn. En nadien gaat het onbekende pathogeen je terug tot leven brengen.

http://walkingdead.wikia.com/wiki/Zombies

"The pathogen itself does not kill its hosts, but it seems to weaken their immune systems considerably, as even minor illnesses are far more fatal than normal to humans."

Infection

As previously stated, the zombie pathogen itself is not lethal, and zombie "infection" occurs due to high concentrations of antibiotic-resistant bacteria found in zombies, especially in their mouths. In the Walking Dead universe, every human being on the planet is believed to be infected, suggesting the disease is airborne or waterborne. Any time a human dies they will reanimate, bitten or not, unless their brain is destroyed. It is unknown if getting blood or saliva from zombies into human mouths will cause infection, but it is known that any contact zombie fluids make with open wounds, and possibly a human's eyes, will spread their lethal bacteria throughout the host's body.

Bites

Zombie bites are not necessarily fatal because of the zombie pathogen, but rather the unsanitary nature of their mouths due to diet and decomposition. Scratches cause similar infections for similar reasons.

It should be noted that zombie saliva and scratches are not guaranteed to kill, as both Tyreese and the Governor have come into contact with both and were unaffected. The deep, fatal infections left by zombie bites can potentially be avoided if the bite is on an appendage, which then must be amputated immediately after the bite. However, this does not always work, and bites on main parts of the body, or on veins or arteries, and always fatal.

Laatst bewerkt:
1080. Is naar beneden aan het komen, vanavond weer kijken.

Gaat Daryl nou s een keer wat krijgen met die blonde..

echt fking zieke aflvering was het omfg

Zieke aflevering weer! eindelijk die kannibalen dood. Trouwens waarom komt carol niet naar voren op het eind en iemand al enig idee waar beth is?

beth is ontvoerd:D

Weer een eind waardoor het snel volgende week moet worden.

Zieke aflevering weer! eindelijk die kannibalen dood. Trouwens waarom komt carol niet naar voren op het eind en iemand al enig idee waar beth is?

Ik gok dat het beth zal maar ze carol terug verloren zijn op één of andere manier of dat ze gewoon de auto niet hebben kunnen blijven volgen.

Lekker voor die kannibalen! Ze blijven wel herhalen dat het eerst normaal was bij die Terminus, totdat "zij" kwamen. Die zin wordt vaak herhaald. Zal daar een terugkoppeling op komen later?

goed seizoen so far

The-Walking-Dead-comics-Dale-Tainted-Meat.png

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Lekker voor die kannibalen! Ze blijven wel herhalen dat het eerst normaal was bij die Terminus, totdat "zij" kwamen. Die zin wordt vaak herhaald. Zal daar een terugkoppeling op komen later?

in de comics is er geen terminus. Dus denk het niet.

Denk niet dat ze beth al hebben gevonden op het eind zie je dat ze nog gevangen genomen is namelijk.

Haha heerlijke aflevering.

Ja dat snap ik maar denk je dat beth zo snel alweer terug komt dan?

Nieuwe ep binnen, vnv kijken :cool:

Ben laat met de serie begonnen s1 tot 3 heel gaaf en snelgekeken nu bij s4 maar 4 episodes gezien maar begint saai vonden jullie dat ook

Ben laat met de serie begonnen s1 tot 3 heel gaaf en snelgekeken nu bij s4 maar 4 episodes gezien maar begint saai vonden jullie dat ook

Ja zakte erg in op een gegeven moment, begon meer een soap te worden. :o
Ben toen ook een tijdje gestopt, uiteindelijk toch maar weer verder gaan kijken.

De eerste paar episodes waren echt sterk, jammer dat de serie dat niveau niet heeft kunnen volhouden.

Terug
Naar boven