- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DitBanshee is idd wel een stuk beter en vetter en gewelddadiger en lekkere wijven![]()
Eindelijk die uitputting, woede, verdriet en frustratie én de hele groep bij mekaar. Dat zijn juist die mooie momenten die zo'n serie zo goed maken.Beetje mindere aflevering. De uitputtingsfase van honger en dorst was nog niet in beeld gekomen dus dat was wel tof om te zien. Ik stoorde me wel wat aan twee dingen:
Ik ga maar eens aan seizoen 5 beginnen.
Is Negan al in beeld? En Carl door z'n kop geschoten?
Die Negan spoort echt niet met z'n knuppelt haha.
Dorst & plots regent het
Honge & plots staan er 4 woefkes
Leger zombies & plots is er een boom die ze allemaal neermaait
Ooh lieve Carl met z'n muziekdoos wat een schatje.
En Daryl's 2-wekelijkse huilsessie hebben we ook weer gehad.
Dankzij de dialogen heb je iig wel geen zolpidem meer nodig als je slapen gaat.
Seizoen 5 is zo goed als niet te downloaden?
Weet er iemand waar ik Walkind dead kan downloaden vanaf epi 1 tot heden? Kat, pirate hebben de episodes niet meer, ze worden blijkbaar telkenmaal er af gehaald.
Seizoen 5 is zo goed als niet te downloaden?
Weet er iemand waar ik Walkind dead kan downloaden vanaf epi 1 tot heden? Kat, pirate hebben de episodes niet meer, ze worden blijkbaar telkenmaal er af gehaald.
Wel een toffe aflevering
Nu snap ik wel iets beter hoe het kan dat dat dorp al die voorzieningen (zoals zonnepannelen et cetera) had. Een zelfvoorzienende community is wel handig in apocalyptische tijd. Wel sterk dat de community al die tijd heeft weten te overleven. Ik zou gedacht hebben dat ze wel waren gestroopt door rondtrekkende bendes.
Einde was wel straf, ik achtte rick er niet toe in staat om een community over te nemen. Ik ben benieuwd naar volgende week.
Maar waarom wilt die dat opeens? Fucking bad boy.... Past gewoon niet bij hem...