MuscleMeat

Serie: The Walking Dead

Banshee is idd wel een stuk beter en vetter en gewelddadiger en lekkere wijven :)

Ondanks alle minder momenten blijft 't een goede serie. 't Blijft een dramaserie hé, dus verwacht niet alsmaar actie.

En daarom was ik positief verrast met deze aflevering, want wat Wauter als aanhaalde;
Beetje mindere aflevering. De uitputtingsfase van honger en dorst was nog niet in beeld gekomen dus dat was wel tof om te zien. Ik stoorde me wel wat aan twee dingen:
Eindelijk die uitputting, woede, verdriet en frustratie én de hele groep bij mekaar. Dat zijn juist die mooie momenten die zo'n serie zo goed maken.

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Ik ga maar eens aan seizoen 5 beginnen.
Is Negan al in beeld? En Carl door z'n kop geschoten?
Die Negan spoort echt niet met z'n knuppelt haha.

Volgens mij zagen we hem in een flashback van de Termites/Terminus mensen een paar afleveringen geleden.

Dorst & plots regent het
Honger & plots staan er 4 woefkes
Leger zombies & plots is er een boom die ze allemaal neermaait
Ooh lieve Carl met z'n muziekdoos wat een schatje.
En Daryl's 2-wekelijkse huilsessie hebben we ook weer gehad.
Dankzij de dialogen heb je iig wel geen zolpidem meer nodig als je slapen gaat.

Laatst bewerkt:
Dorst & plots regent het
Honge & plots staan er 4 woefkes
Leger zombies & plots is er een boom die ze allemaal neermaait
Ooh lieve Carl met z'n muziekdoos wat een schatje.
En Daryl's 2-wekelijkse huilsessie hebben we ook weer gehad.
Dankzij de dialogen heb je iig wel geen zolpidem meer nodig als je slapen gaat.

rofl

Eindelijk weer een goeie episode.
Alleen beetje jammer van..
:gay:

Goede ep.

Nice EP maar kan iemand een spoiler geven over dat dorp... Ben zo fucking benieuwd :-)

Eindelijk weer een betere episode.

Seizoen 5 is zo goed als niet te downloaden?

Weet er iemand waar ik Walkind dead kan downloaden vanaf epi 1 tot heden? Kat, pirate hebben de episodes niet meer, ze worden blijkbaar telkenmaal er af gehaald.

Seizoen 5 is zo goed als niet te downloaden?

Weet er iemand waar ik Walkind dead kan downloaden vanaf epi 1 tot heden? Kat, pirate hebben de episodes niet meer, ze worden blijkbaar telkenmaal er af gehaald.

Maandag avond op fox kijken? Of ff opnemen met je mediabox!!

Episode van gisteren eindigt wel tof :)

Was wel een aardige aflevering weer.

Let's get it on

Raar einde :p

Wel een toffe aflevering

Nu snap ik wel iets beter hoe het kan dat dat dorp al die voorzieningen (zoals zonnepannelen et cetera) had. Een zelfvoorzienende community is wel handig in apocalyptische tijd. Wel sterk dat de community al die tijd heeft weten te overleven. Ik zou gedacht hebben dat ze wel waren gestroopt door rondtrekkende bendes.

Einde was wel straf, ik achtte rick er niet toe in staat om een community over te nemen. Ik ben benieuwd naar volgende week.

Wel een toffe aflevering

Nu snap ik wel iets beter hoe het kan dat dat dorp al die voorzieningen (zoals zonnepannelen et cetera) had. Een zelfvoorzienende community is wel handig in apocalyptische tijd. Wel sterk dat de community al die tijd heeft weten te overleven. Ik zou gedacht hebben dat ze wel waren gestroopt door rondtrekkende bendes.

Einde was wel straf, ik achtte rick er niet toe in staat om een community over te nemen. Ik ben benieuwd naar volgende week.

Maar waarom wilt die dat opeens? Fucking bad boy.... Past gewoon niet bij hem...

Zo lang ze de comics (een beetje) volgen zijn de aflevering idd best prima. Alleen jammer dat:

(spoiler kan je gerust lezen als je niet van plan bent om de comics te gaan lezen)
Rick zijn hand er niet afgehakt is door de Governor, dat Carl niet door zijn kop is geschoten en dat baby Judith niet kapot is geschoten met een shotgunp

008-Rick-perde-a-sua-mao.jpg

top-10-favorite-moments-in-comics-L-3NKHIK.jpg

loriandbaby.jpg

Het is in de serie allemaal niet zo duidelijk in beeld gebracht maar Rick begint eindelijk een beetje een bad motherfucker te worden.

Maar waarom wilt die dat opeens? Fucking bad boy.... Past gewoon niet bij hem...

Ik denk dat hij gewoon heel weinig vertrouwen meer heeft in andere mensen. De plaats lijkt ook perfect om te overleven dus dan overturn je gewoon de leiding als die het niet slim/juist willen doen. Misschien laten ze zijn karakter wat evolueren door de harding van het overleven?

Terug
Naar boven