MuscleMeat

Serie: The Walking Dead

Wat een kutaflevering. Er een half uur over doen om bij dat huis te komen, en wond vooral niet afbinden maar lekker laten bloeden.

Potverdomme.

is nieuwe episodes weer begonne?

Iemand enig idee waarom Tyrese zo raar en lang keek naar die foto van Noah's tweeling broertjes?
Lijkt me stug dat hij zomaar in een onbewaakte moment gebeten werd. Hij was afgeleid door iets.

Eerste initiatief dat die domme n*ger moest nemen, na maanden babysit te spelen en dan wordt ie gebeten door 2 verschillende zombies dan nog ... Op wat gore na een makke episode as usual.

Wat een pauper aflevering :/

Iemand enig idee waarom Tyrese zo raar en lang keek naar die foto van Noah's tweeling broertjes?
Lijkt me stug dat hij zomaar in een onbewaakte moment gebeten werd. Hij was afgeleid door iets.

in b4 hij was de vader van

Dit kon ik dr zo snel over vinden

Noah was definitely not one of the twins. The one twin was dead on the bed next to Tyreese, and the other twin was the sneaky ninja walker that bites the shit out of Tyrese’s arm. I think Tyrese got caught up in the innocence of the pictures, where the twin boys didn’t have a care in the world. That is how the ninja walker got to him. It was shitty the way they wrote him out of the show though. Tyreese in the comics was a shit kicking bad ass.

Ik ga maar eens aan seizoen 5 beginnen.
Is Negan al in beeld? En Carl door z'n kop geschoten?
Die Negan spoort echt niet met z'n knuppelt haha.

Niet te veel achter zoeken. Tis gewoon een slechte serie.

Leeft deze serie nog altijd?

148jbia.png

Ben ik dan de enige die nog elke aflevering geniet van deze serie? Iedereen weet toch onderhand wel dat het geen nonstop actie serie is, en dat is ook nooit de bedoeling geweest van de makers.

Wat een dom gedoe zeg. Denk dat ze deze serie maar eens moeten stoppen. Als je al zo lang in een wereld met zombies leeft en je dan nog op zo'n amateuristische wijze wordt gebeten (in een huis met alleen een kreupele huilerd in een compound met overal zombies en dan niet gaan opletten) dan is dat gewoon een teken van luie scriptschrijvers.

in b4 hij was de vader van

Dit kon ik dr zo snel over vinden

Noah was definitely not one of the twins. The one twin was dead on the bed next to Tyreese, and the other twin was the sneaky ninja walker that bites the shit out of Tyrese’s arm. I think Tyrese got caught up in the innocence of the pictures, where the twin boys didn’t have a care in the world. That is how the ninja walker got to him. It was shitty the way they wrote him out of the show though. Tyreese in the comics was a shit kicking bad ass.

Thanks. Kwam ergens ook tegen dat het mogelijk een verband toont met de Wolves.
Er was ook al een aankondiging toen
ze buiten de muren die gehalveerde zombies tegenkwamen. "Wolves are near".

Maar idd een shitty way to die, terwijl hij vaker een horde zombies van zich had afgeschud.

Niet te veel achter zoeken. Tis gewoon een slechte serie.
Ik over-analyse dit soort series altijd :D

Wacht maar tot de fluisteraars komen en Carl door een wordt ontmaagd. Lol goor wijf ook likt zo zijn kapotgeschoten oogkast

Het is echt dramatisch idd.
Grappig ook hoelang ze die kreupele achterna moeten rennen om em bij te houden. :roflol:
Van die simpele dingen storen mij echt enorm aan deze serie.

Wat vonden we er van? Alleen de cliffhanger was weer vet en de voorstukjes voor volgende week...

Terug
Naar boven