- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat vonden we er van? Alleen de cliffhanger was weer vet en de voorstukjes voor volgende week...

laatste twee afleveringen flink geld aant besparen voor de komende? Wel echr ronduit debiel dat ze zoveel dorst hebben, maar niks klaarmaken voor het geval dat het gaat regenen. Dan regent het, en zetten ze buiten niks klaar. Slaat nergens op
Eerst keer dat het regende hebben ze recipiënten uitgenomen om water op te vangen. De tweede keer toen ze in de schuur zaten liep het buiten vol met walkers dus dan zou ik nu ook geen potje willen gaan buitenzetten.
Ik zag een tussenverdieping/verhoging, plank van het dak meppen en je hebt ruimte om zeker 20 flesjes te vullen.
Dan moeten Jesus en Negan ook snel geïntroduceerd worden. Ben benieuwd hoe ze die 2 vette personages gaan verkrachten.Staat nu ook op netflix volgens mij. Heb alleen niet zoveel met zombies dus ben er tot op heden nooit aan begonnen... misschien moet ik het toch eens kansje geven...

Vind jij het echt een goede serie flexx?
Was het in seizoen 2 al.