MuscleMeat

Serie: The Walking Dead

Vond er weinig aan, ze houden ons aan het lijntje

Wat vonden we er van? Alleen de cliffhanger was weer vet en de voorstukjes voor volgende week...

Voorstukjes zagen er idd wel belovend uit.
Verder vond ik de aflevering maar bagger. Gebeurde weinig tot niks, en heel erg toevallig maaide die boom die walkers neer. Beetje cheap

Laatste twee afl waren crap jammer

Volgende week confrontatie met nieuwe groep. Ik verwacht een hoop chaos.

Beetje mindere aflevering. De uitputtingsfase van honger en dorst was nog niet in beeld gekomen dus dat was wel tof om te zien. Ik stoorde me wel wat aan twee dingen:

- Vroeger moesten ze altijd lopen gelijk gek om de walkers te ontlopen (bv shaun en de hillbilly die de medische spullen halen om Carl te redden) en nu opeens kunnen ze gewoon stappen zelf slenteren en ze min of meer voor blijven? Of worden de walkers ook trager na een gebrek van voedingsstoffen?

- Een plaatselijk windhoos of orkaan ontworteld een half bos rond hun houten schuur maar de schuur zelf komt er ongedeerd uit? A miracle is dan wel heel dun als verklaring in mijn ogen.

Voor mij hoeft niet alles 100% perfect te zijn en te kloppen, ik houd me ook niet bezig met alles uit te pluizen maar als het zo opvallend is is het wel jammer.

Fuuuu heb de aflevering van Tyreese gemist. Ik vroeg me al af waar die gozer was. Iemand linkje om die te bekijken?

laatste twee afleveringen flink geld aant besparen voor de komende?

Wel echr ronduit debiel dat ze zoveel dorst hebben, maar niks klaarmaken voor het geval dat het gaat regenen.
Dan regent het, en zetten ze buiten niks klaar. Slaat nergens op

laatste twee afleveringen flink geld aant besparen voor de komende? Wel echr ronduit debiel dat ze zoveel dorst hebben, maar niks klaarmaken voor het geval dat het gaat regenen. Dan regent het, en zetten ze buiten niks klaar. Slaat nergens op

Eerst keer dat het regende hebben ze recipiënten uitgenomen om water op te vangen. De tweede keer toen ze in de schuur zaten liep het buiten vol met walkers dus dan zou ik nu ook geen potje willen gaan buitenzetten.

Eerst keer dat het regende hebben ze recipiënten uitgenomen om water op te vangen. De tweede keer toen ze in de schuur zaten liep het buiten vol met walkers dus dan zou ik nu ook geen potje willen gaan buitenzetten.

Ik zag een tussenverdieping/verhoging, plank van het dak meppen en je hebt ruimte om zeker 20 flesjes te vullen.

Ik zag een tussenverdieping/verhoging, plank van het dak meppen en je hebt ruimte om zeker 20 flesjes te vullen.

Het is niet omdat ze het niet tonen dat het niet gebeurd is, toen het de eerste keer regende hebben ze flesjes klaar gezet dus logisch gezien hebben ze dat toen in de schuur ook gedaan.

Staat nu ook op netflix volgens mij. Heb alleen niet zoveel met zombies dus ben er tot op heden nooit aan begonnen... misschien moet ik het toch eens kansje geven...

Aaron :) Dan moeten Jesus en Negan ook snel geïntroduceerd worden. Ben benieuwd hoe ze die 2 vette personages gaan verkrachten.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Staat nu ook op netflix volgens mij. Heb alleen niet zoveel met zombies dus ben er tot op heden nooit aan begonnen... misschien moet ik het toch eens kansje geven...

Nee niet doen. Serie is alleen enigszins dragelijk als je fan bent van zombies. En eigenlijk zelfs dan niet. De comics daarentegen, die zijn geniaal.

Gaat het nog wat worden?
Had de laatste twee afleveringen maar na de helft vd laatste uitgezet.

Het begint langzamerhand een soap te worden.

Haha prachtig al die haters, maar ondertussen wel allemaal blijven kijken.

Ja, anders was ik allang gestopt met kijken. Ok het is niet altijd evengoed.Maar een hoop mensen denken dat het alleen maar om zombies slashen gaat. En tuurlijk zijn er een hoop dingen die niet kloppen, maar daar is het een serie voor het is geen reallifesoap.

Terug
Naar boven