MuscleMeat

Serieuze vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke dank u, op dit moment ben ik aan het denken of ik dat ding echt moet kopen. Ik had namelijk gehoord dat je heel veel spier pijn krijgt van dat abtronic ding.

En val je dan niet af? Kan ik dan ook met 60kg-65kg max. abs krijgen als ik ook abtronic doe?

tumblr_l9lgi6vkKr1qzx2fh.gif

24uz2bk.gif

thanks to jinkazama

:trollface: Ik zou wel op een laag niveau beginnen, aangezien die schokken die het apparaat pulseert in het begin als zeer heftig kunnen worden ervaren ;)

Afvallen ja, maar als je hoog in de eiwitten blijft zal je enkel vet verliesen en kom je droger te staan & alles oogt dan ook strakker

Karma ??? me done very very very good............................

Laatst bewerkt:
Sinds ik de abtronic gebruik maar ik de gains van me leven jongen !

Meiden willen alleen maar aan mijn 6-pack voelen (Met dank door de abtronic :))

• Topic Starter Topic Starter
Sinds ik de abtronic gebruik maar ik de gains van me leven jongen !

Meiden willen alleen maar aan mijn 6-pack voelen (Met dank door de abtronic :))

Volgens mij is iedereen sarcastisch ik las net in een topic dat het niet werkt enz Iedereen zei dat het nep was etc.

Volgens mij is iedereen sarcastisch ik las net in een topic dat het niet werkt enz Iedereen zei dat het nep was etc.

je hebt het door. Maar je komt toch nergens want je hebt toch geen motivatie om hard te trainen. Na 1x in de sportschool te zijn geweest kom je nooit meer terug, dus ik zal maar geen lid worden want bespaart je 150 euro+
;)

Omdat die mensen het maar een weekje of 2 gebruiken, nee dan komt er geen 6pack te voorschijn.

Zoiets is op lange termijn, denk hierbij minstens aan 6 maanden.
Dan sta je echt hard met een 6pack.

mensen zeggen al snel dat iets niet werkt als ze na 1 dag geen verschil zien.

zoek dan ook even dat topic dat aantoont de standaard telsell klant, een dik lui persoon is, dat denkt dat het allemaal vanzelf komt, he, geld groeid toch ook niet aan de boom

Train hard, eet goed, en als je teveel buikspieren krijgt, spuit dan wat synthol tussen je blokjes, zodat de definitie wat minder wordt.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zal ik lid worden of niet want anders moet ik 17euro per maand betalen 1 jaar lang want het is een abonnement?

Zoals ik me nu voel heb ik echt zin om heletijd te trainen enz.
Ik zat ook op klimmen en was 1 van de beste daar heb namelijk een aantal club records verbroken. En ik weet een ding zeker been spieren hoef ik niet te trainen ><

Zal ik lid worden of niet want anders moet ik 17euro per maand betalen 1 jaar lang want het is een abonnement?

Ik zat ook op klimmen en was 1 van de beste daar heb namelijk een aantal club records verbroken. En ik weet een ding zeker been spieren hoef ik niet te trainen ><

het word maar erger en erger

waarom zou je je benen nou weer niet hoeven trainen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En daar gaan we weer...

Even 2 regeltjes voor als je meer gaat posten:
1. Niet zeggen:ik wil een sixpack
2. Niet zeggen: ik wil/hoef mijn benen niet te trainen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

My spidey troll senses are tingling

wel leuk topic btw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven