Fitness Seller

Serieuze vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
pindakaas op je buik smeren. in de pindakaas zitten essentiële vetzuren die door je huid worden opgenomen. deze vetzuren breken vetten af. het rest product van die afbraak kan je gebruiken voor de groei van je spieren.
gewoon elke dag 3x pindakaas op je buik smeren, en wel goed he.

succes bro :)

Volgens mij gaat het nog sneller als je pindakaas met stukjes pinda neemt :rolleyes: Je moet alleen wel zorgen dat je die stukjes goed verdeeld anders word je sixpack ongelijk

• Topic Starter Topic Starter
Ik hou zoveel van fitness dat ik ermee coïtus wil, klinkt misschien raar maar heb altijd zin om te trainen. Jammer dat je maximaal 2 uur fitness moet doen anders is het niet goed voor je

ja idd, anders ga je meteen dood.
probeer ipv van trainen ook eens eten. Of ECHT trainen. wil ook wel eens helpen ;)

Ik hou zoveel van fitness dat ik ermee coïtus wil, klinkt misschien raar maar heb altijd zin om te trainen. Jammer dat je maximaal 2 uur fitness moet doen anders is het niet goed voor je
Doe dan 2 uur fitness en van de rest ermee coïtuseh :)
Vergeet wel niet je Abtronic x2 om te doen! Voor betere contracties - ook down there:eek:

Abtronic x2 is voor oude wijve, zoals jij.

Jaaa!! keylogger, held. Van jou gaan we nog veel horen, laat deze ecto's maar praten, over een paar jaar sta jij op het podium. Motivatie is alles en als jij jezelf uit de gym moet gooien omdat je anders te lang traint, dat zegt genoeg. Dan train je als me oma: Niet. Weet je op maandag ook van iedereen wat ze het weekend hebben gedaan? Dat zijn meestal tekenen waaraan je kan zien dat je traint als een chick.

Top topic trouwens, dijenkletsers :D

Ik had me aangemeld bij fit for free maandag moet ik beginnen =) Over 3 maanden post ik me eerste pic :) Hoe ik vroeger was en over 3 maanden

Zal ik lid worden of niet want anders moet ik 17euro per maand betalen 1 jaar lang want het is een abonnement?

Zoals ik me nu voel heb ik echt zin om heletijd te trainen enz.
Ik zat ook op klimmen en was 1 van de beste daar heb namelijk een aantal club records verbroken. En ik weet een ding zeker been spieren hoef ik niet te trainen ><

Nee. Als je nu al zegt dat je geen zin meer hebt om te gaan terwijl je nog niet eens geweest bent? Hou maar op, ga maar tv kijken, want aan je motivatie te zien ben je nog te lui om aan je eigen ballen te krabben.

Nee. Als je nu al zegt dat je geen zin meer hebt om te gaan terwijl je nog niet eens geweest bent? Hou maar op, ga maar tv kijken, want aan je motivatie te zien ben je nog te lui om aan je eigen ballen te krabben.

Als ik lui zou zijn, zou ik geen goede fysiek hebben/of de beste zijn bij het klimmen. En nu opzouten stoute jong =)

Serious question is serious.

Sorry! Doe me alsjeblieft niks! :( Het spijt me, kan ik het goedmaken?

Oke ik kan niet tegen jullie liegen omdat ik van jullie hou. Ik ben dat niet op de foto, dat is een vriend van me. Als ik nu mijn telefoon kabeltje vind post ik een echte :)

Peace out dumbbell brothers =)

Oke ik kan niet tegen jullie liegen omdat ik van jullie hou. Ik ben dat niet op de foto, dat is een vriend van me. Als ik nu mijn telefoon kabeltje vind post ik een echte :)

Peace out dumbbell brothers =)

wow, je hebt dit topic nog epicer gemaakt dan het al was :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven