XXL Nutrition

Serieuze vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dat jullie op dikke mensen vallen is echt vies, dat betekent dat jullie geen meisjes kunnen krijgen haha.

Goed topic dit.
:coffeepc:

Dat jullie op dikke mensen vallen is echt vies, dat betekent dat jullie geen meisjes kunnen krijgen haha.

4714a6ae_Viess.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik kan idd geen meisjes krijgen :(

ben lelijk en ecto :(

ik moet nog zo veel karma verdelen door die topics die dit beescht steeds opent

ik kan idd geen meisjes krijgen :(

ben lelijk en ecto :(

Wist je dat dat vrouwen, mannen met weinig spiermassa aantrekkelijk vinden?

Bijna iedereen zei: op een forum: van mij mag er wel wat vet opzitten maar niet teveel spieren

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

ik moet nog zo veel karma verdelen door die topics die dit beescht steeds opent

Wat doet karma?

Wist je dat dat vrouwen met weinig spiermassa aantrekkelijk vinden?

Bijna iedereen zei: op een forum: van mij mag er wel wat vet opzitten maar niet teveel spieren

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

Wat doet karma?

Goede interpunctie en vooral goede onderbouwing. Ik gok: basis?

Wat doet karma?

je denkt toch niet dat ik train voor de vrouwen :roflol:

en trouwens dat zeggen ze wel, maar is niet zo

dan heb jij een serieus probleem

welk forum?
http://www.bigguts.com/

---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------

of topic: wat doet karma???

Wist je dat dat vrouwen, mannen met weinig spiermassa aantrekkelijk vinden?

Wat doet karma?

??? :scratch: :dunno:

wie meer dan 100 karmapunten heeft krijg special acces naar alle milf pics die ooit op het forum gepost zijn. dus ook deze:

[Foto verwijderd]

Wat ga je nou stoer doen met come to me bro, durf je wel tegen een 17jarige met weinig spiermassa mietje je moet je schamen man

jij bent buffer dan ons allemaal bij elkaar brah

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

wie meer dan 100 karmapunten heeft krijg special acces naar alle milf pics die ooit op het forum gepost zijn. dus ook deze:

[Foto verwijderd]

lvl 2 karma
bitches be mirin

Hee keylogger ik vind jou wel wat met dat strakke lichaampje mmmm wil best een keer daten mag je aan mijn armen voelen en zien hoe een echte man eruit moet zien van je leeftijd pm me.
xxxx
Asparagus.

lvl 1,5 i'm in 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven