Keylogger
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Waarom troll ik jou, ik snap het niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee maar serieus wat bedoel je met trollen enz?
Dat ik elke dag op pc zit ofwa?
Ja je zei dit:
vind het wel meevallen. ik kan ook geen pullups doen, dat heeft niks met fysiek te maken.
maar nu ff serieus hoelang train je want dit ziet er echt niet uit als een beginner..
ik weet het: je gebruikt de ab king pro of niet??
En dan deed ik me verhaal en dan zeg je ik trol?
stop pls, ik word nogal onzeker van trollen 
Ik zweer het op me moeder dat ik het ben en wil je a.u.b nog meer dingen noemen liefst geen suiker/melkachtige producted.
Vandaag had ik bonen/spinazie/asperges/witte kool en vis gegeten maar ik eet meestal ook elke dag vlees maar kom niet echt aan.
We geloven niet dat jij dit bent zonder te trainen, post de foto opnieuw met een lepel in je hand zodat we weten dat je niet de fotos ergens van internet haalt. Lepel in de linkerhand.
Nee ik had al gezworen dat ik het ben. En nee ik trainde nooit.
Misschien voor jullie is het echt wel cool/gespierd maar voor mij is het gewoon dun en moet spieren krijgen -.-
volgens mij lijdt je aan spierdysmorfie (tegenovergestelde van anorexia kort door de bocht)

Nee ik had al gezworen dat ik het ben. En nee ik trainde nooit.
Misschien voor jullie is het echt wel cool/gespierd maar voor mij is het gewoon dun en moet spieren krijgen -.-
dan word jij de nummer 1 bber van de wereld als je dit nog dun vindNee ik had al gezworen dat ik het ben. En nee ik trainde nooit.

dan word jij de nummer 1 bber van de wereld als je dit nog dun vind
maar een pic met een lepel en een aansteker, het is voor u een kleine moeite maar voor ons een grote eer![]()
leg me dan is uit waar je spieren ziet
Alleen op rug een beetje en dat is alles noem je het al pro pfff... En die V-vorm door de dunheid natuurlijk want anders kun jehet niet krijgen