- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je trainingen worden steeds langer kerel. Ben benieuwd wat dat gaat doen voor de massa opbouw.
Nee serieus kerel, ben echt benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Ik bezit ook niet alle kennis![]()
Marco Bouma
Persoonlijke gegevens:
Geboortejaar: 1970
Gewicht: 85 kg
Lengte: 188 cm
Status: actief
Niveau: internationaal
Beste prestaties:
2e plaats Noord NK Highland Games (B-klasse) (2003)
Tijdens deze wedstrijd heeft hij maar liefst 100 dode ratten vervoerd in twee koffers!
LOL
Ja alleen jammer dat je zoveel gelogen hebt in je log over prestaties en records.....
Ik begrijp echt niet dat iemand zichzelf en andere zo voor de gek kan houden.
Het slaat toch helemaal nergens op, waarom moet je liegen over records en prestaties die nooit zijn geleverd?

Come on man...ik dacht constant dat hij een geintje maakte over die dode rat. En dat het synisch was bedoeld.
Al die emotionele verhalen over die rat van;
- ik doe het voor dumba
- toeschouwers speelde met hem etc.
- ik ga vandaag naar het strandje waar het ligt begraven
Als je echt van dit soort mega emotionele gevoels over een knaagdier hebt ga je dit toch niet aan plein plublique op een bodybuilders formum posten. Ik wil helemaal niet hard of gemeen zijn en al helemaal niemand bashen hier.
Ik vind het alleen belachelijk en complete waanzin om dit soort vreemde emiotionele gevoelens over een dode rat op een bodybuildersforum te plaatsen. Echt bizar gewoon.....Denk dat hij echt eens met een psychiater moet praten en dat is een welgemeend advies. Dacht werkelijk dat hij een geintje maakte totdat ik de discussie in zijn log weer voorbij zag komen.
Anyway over tot de orde van de dag training zondag;
Buik/onderarmen/cardio
Ab straps hanging straight leg raise
1x16
3x12
Gravitti boots
2x10
1x12
Side crunches
3x30
palm up
1x12x30
1x12x35
2x10x40
palm down
1x10x13
1x10x16
1x8x18
1x10x16
Spinbike
15 min
handcrossen...met je handen op en neer
10 min
Crosstrainer
10 min
)
zwaarder als mij.
Svp geen opmerkingen over ratten, wolven en andere beesten in mijn log
Het enigste wat ik met dieren heb is dat ik er ongeveer 3ons per dag van eet.