Fitness Seller

sgtmossad heeft een nieuwe lifestyle

Peiling Peiling Zijn zupersetjes voor massa- , droog - en/of sterker worden

• Supersetjes voor massa en sterker worden?

Stemmen: 1 12,5%
  • Of supersetjes om kurkdroog te worden?

Stemmen: 7 87,5%

• Totaal stemmers
    8
  • Peiling gesloten .
Je trainingen worden steeds langer kerel. Ben benieuwd wat dat gaat doen voor de massa opbouw.

Nee serieus kerel, ben echt benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Ik bezit ook niet alle kennis ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nee serieus kerel, ben echt benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Ik bezit ook niet alle kennis ;)

Dit schema zal niet al te veel effect hebben aangezien het maar voor 4 weken is. Daarna stappen mijn t-maat en ik over op jouw full-body schema. Hij is ook zeer geinteresseerd omdat dit te gaan doen.
Hij traint al 8 jaar en bijna altijd splitschema en we zijn erg benieuwd wat voor resultaten hiermee bereikt kunnen worden.
Ik neem over 3 a 4 weken contact met je op als je het ok vindt om FB door te nemen.

Vooralsnog groei ik nog steeds....net weer een blouse angetrokken en zit helemaal strak. Ook op de weegschaal gestaan en weeg ong. 98 rond!!!!!!

Vriendelijk groetend,
Sgtmossad

Marco Bouma en zijn koffers vol met dode ratten

Marco Bouma

Persoonlijke gegevens:

Geboortejaar: 1970
Gewicht: 85 kg
Lengte: 188 cm
Status: actief
Niveau: internationaal
Beste prestaties:

2e plaats Noord NK Highland Games (B-klasse) (2003)

Tijdens deze wedstrijd heeft hij maar liefst 100 dode ratten vervoerd in twee koffers!

LOL

marcobouma.jpg

Marco Bouma

Persoonlijke gegevens:

Geboortejaar: 1970
Gewicht: 85 kg
Lengte: 188 cm
Status: actief
Niveau: internationaal
Beste prestaties:

2e plaats Noord NK Highland Games (B-klasse) (2003)

Tijdens deze wedstrijd heeft hij maar liefst 100 dode ratten vervoerd in twee koffers!

marcobouma.jpg

LOL

Dacht dat ik altijd positief naar jou toe heb gereageerd.

Ja alleen jammer dat je zoveel gelogen hebt in je log over prestaties en records.....
Ik begrijp echt niet dat iemand zichzelf en andere zo voor de gek kan houden.

Het slaat toch helemaal nergens op, waarom moet je liegen over records en prestaties die nooit zijn geleverd?

Ja alleen jammer dat je zoveel gelogen hebt in je log over prestaties en records.....
Ik begrijp echt niet dat iemand zichzelf en andere zo voor de gek kan houden.

Het slaat toch helemaal nergens op, waarom moet je liegen over records en prestaties die nooit zijn geleverd?

Je gelooft maar wat je gelooft. Ik heb je alle links gegeven in dat andere log; je had het op zijn minst even kunnen nakijken alvorens dit soort posts te sturen. Daarnaast kun je zien dat er heel wat deelnames aan wedstrijden staan.
2x90kg;til je zelf nog niet van de grond.:)

Laatst bewerkt:
Schei toch uit met Dumba zo aan te vallen, dat heeft toch geen sT. Het is een sympathieke man die sterke trainingen verricht en daarmee is het belangrijkste verteld. De rest is allemaal bs!
Je moet niet steeds meehuilen met de wolven in het bos en naar de posts kijken van een aantal wise guys. Ik vindt ook jou sympathiek sgtmossad, maar het viseren van één bepaalde man heeft geen sT.

Come on man...ik dacht constant dat hij een geintje maakte over die dode rat. En dat het synisch was bedoeld.???

Al die emotionele verhalen over die rat van;
- ik doe het voor dumba
- toeschouwers speelde met hem etc.
- ik ga vandaag naar het strandje waar het ligt begraven
:D:D:D:D:D
Als je echt van dit soort mega emotionele gevoels over een knaagdier hebt ga je dit toch niet aan plein plublique op een bodybuilders formum posten. Ik wil helemaal niet hard of gemeen zijn en al helemaal niemand bashen hier.
Ik vind het alleen belachelijk en complete waanzin om dit soort vreemde emiotionele gevoelens over een dode rat op een bodybuildersforum te plaatsen. Echt bizar gewoon.....Denk dat hij echt eens met een psychiater moet praten en dat is een welgemeend advies. Dacht werkelijk dat hij een geintje maakte totdat ik de discussie in zijn log weer voorbij zag komen.

Anyway over tot de orde van de dag training zondag;

Buik/onderarmen/cardio

Ab straps hanging straight leg raise
1x16
3x12

Gravitti boots
2x10
1x12

Side crunches
3x30

palm up
1x12x30
1x12x35
2x10x40

palm down
1x10x13
1x10x16
1x8x18
1x10x16

Spinbike
15 min

handcrossen...met je handen op en neer
10 min

Crosstrainer
10 min

Iedereen is verschillend, dat maakt ons mensen nu juist interessant. Als Dumba liefde had voor zijn huisdier, al is dat dan een rat, dan is dat gewoon een menselijk gevoel. Er zijn genoeg mensen die een traan plengen als hun hond of kat sterft, wat is nu eigenlijk het verschil met een rat? Ik had bijvoorbeeld vroeger een papegaai die steeds op mijn schouder zat, als hij gestorven is was ik daar het hart van in, ben ik dan ook een over-emotioneel iemand? We zijn mensen en hebben nu eenmaal gevoelens, en daar mogen we ook voor uit komen.
Daarbij is het helemaal niet nodig om iemand te willen treffen in zijn hart.
Wat die uitslagen betreft die Dumba behaalde, heb ik de indruk dat het hier meer gaat om een hetze van andere strongmen tegen de persoon van Dumba. Mensen die het blijkbaar nodig vonden om zijn log te bashen tot het niet mooi meer was. Als iemand aanstoot neemt aan een ander zijn log dan doen ze er veel wijzer aan om gewoon uit dat log te blijven en zich met andere zaken bezig te houden. Maar neen deze heerschappen wisten van geen ophouden en plaatsten zijn log vol met hatelijke posts, waar is dat voor nodig?
Jij zal het allemaal wel zo kwaad niet bedoelen weet ik wel, maar heb respect voor ieder zijn prestaties en huil niet mee met de wolf in het bos.

Come on man...ik dacht constant dat hij een geintje maakte over die dode rat. En dat het synisch was bedoeld.???

Al die emotionele verhalen over die rat van;
- ik doe het voor dumba
- toeschouwers speelde met hem etc.
- ik ga vandaag naar het strandje waar het ligt begraven
:D:D:D:D:D
Als je echt van dit soort mega emotionele gevoels over een knaagdier hebt ga je dit toch niet aan plein plublique op een bodybuilders formum posten. Ik wil helemaal niet hard of gemeen zijn en al helemaal niemand bashen hier.
Ik vind het alleen belachelijk en complete waanzin om dit soort vreemde emiotionele gevoelens over een dode rat op een bodybuildersforum te plaatsen. Echt bizar gewoon.....Denk dat hij echt eens met een psychiater moet praten en dat is een welgemeend advies. Dacht werkelijk dat hij een geintje maakte totdat ik de discussie in zijn log weer voorbij zag komen.

Anyway over tot de orde van de dag training zondag;

Buik/onderarmen/cardio

Ab straps hanging straight leg raise
1x16
3x12

Gravitti boots
2x10
1x12

Side crunches
3x30

palm up
1x12x30
1x12x35
2x10x40

palm down
1x10x13
1x10x16
1x8x18
1x10x16

Spinbike
15 min

handcrossen...met je handen op en neer
10 min

Crosstrainer
10 min

Je training ziet er prima uit, zoals ik je al heel vaak beschreef en met de gravityboots ben je me voorbij (mijn max was 11x), maar dit had je gewoon beter prive kunnen houden dan was er niets aan de hand geweest. Wil je ondanks dit best blijven volgen en kijk anders even naar het avatar. 320kg (je ziet zelfs gewichten aan de auto hangen;))
Ken weinig mensen van mijn gewicht (14kg lager als het jouwe) die dat kunnen.
De mensen die me afkraakten wegen minimaal 30kg:eek: zwaarder als mij.:D
Zag de post van dressed; huisdieren (welke dan ook) zijn pure liefde; doen je nooit kwaad en dat is de reden voor mijn verdriet. Misschien heb je zelf een huisdier of ooit gehad...dan zou je me iig begrijpen. Daarbij had ik je dit al in december prive gepost.

Svp geen opmerkingen over ratten, wolven en andere beesten in mijn log;)
Het enigste wat ik met dieren heb is dat ik er ongeveer 3ons per dag van eet.

Stop de haat :roflol:

Thanks bro...
Ik ga nu voor een 100 gram kip met rijst en bonen...

Met 3 eetlepels biologische rode curry saus low kcal.

kip.jpg

Ik begrijp nu echt niet de aanleiding om dumba weer aan te gaan vallen. Ik vind het altijd vreemd hoe anderen over iemand oordelen. Als een man zijn liefde voor zijn gezin (wie er ook lid van dat gezin is) laat zien dan vind ik dat mooi.

idd + 1 , ik snap er soms geen bal meer van

Terug
Naar boven