Hahahah nee jonges, gisteren effe drukke dag gehad..
Voor ene keer dat het nog eens enkele dagen goed weer is
BIG Update:
Eerste week na afloop cycle zit erop..
Gewicht momenteel: 101.5kg
Ik doe me best om blijven veel binnen te krijgen en nog wat aan te komen, maar momenteel zoals bij Trickster blijft het stabiel..
Afgelopen week heb ik effe anders getraind.
Met meer reps (reprange van 15-20)
Maandag: Borst & Benen
Dinsdag: Biceps & Triceps
Woensdag: Rug & Schouders
Donderdag: Rust (gym gesloten)
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Full Body
Zondag: Rust
Vanaf morgen gaat het terug hard knallen op kracht en massa, ik wou gewoon weer effe een weekje wat anders..
Deed me ook wel goed, want dinsdag had ik ontiechelijk veel pijn m'n borst haha..
Nu mijn algemene bevindingen van dit eerste kuurtje...
Week 1-4 dianabol...:
HEERLIJK!!!! Na 1 week een krachttoename, een pomp, een goed gevoel,.. voor mij zowieso een zeeeerrr geslaagde aanvulling geweest..
Jammer van de grote vocht-aanslag die ik eraan heb opgelopen, maar ik wist dat dit zowieos vrij onvermijdelijk was aangezien ik al in een 'hoger' vet % zit,
waardoor er al sneller gearomatiseerd wordt..
Maar goed, ik heb me daarbij neergelegd, tis nu een kwestie van rustig het vocht weg te laten trekken
Week 1-10 Test-E:
Leuke ervaring in de zin van de injecties die toch altijd wel spannend waren,
enkele probleempjes met het linkse been (in de quads), dikwijls in de buurt van een zenuw gezeten denk ik..
Enkele keren door de vriendin laten doen in de kont, dat was vlekkeloos en pijnloos!
De rest gewoon vlekkeloos in de rechterquad..
Nadat de dianabol afgelopen was, heeft de Test zeker en vast goed overgenomen op krachtgebied.. week na week bleef ik PR's neerzetten, al was het 'gainen' na
week 6 zo goed als gestabilliseerd..
Tot de laatste week heb ik nog recordjes verbroken, dus dat zit helemaal goed
De gains...
begin gewicht: ongeveer 85-85,5kg
Momenteel dus ongeveer 101,5kg
Dat maakt zo'n ruwe 15kg winst, waarvan ik schat dat er zo'n 5kg vet en vocht bijzit.. (dit was dus puur en puur een bulk-kuurtje van jewelste

)
Broeken te klein, t-shirtjes en hemdjes te klein, allemaal 'leuk' haha..
Momenteel loop ik nog met een iet wat dikkere kop, maar ik veronderstel dat dit wel zal afnemen in de komende weken.. Ik zit ook nog met proviron tot aan de
nakuur dus dat komt goed.
Side-effects....:
0,0.
geen 'kuur-griepje',
geen koppijn van de dianabol (of toch niet noemenswaardig!),
geen hoge bloeddruk problemen.
Het enige wat me bijgebleven is, is de hoge vochtretentie tot week 6-7..
Elke morgen werd ik wakker dat ik mijn vuisten niet meer kon dichtdoen, zo was het vocht verdeeld over m'n lichaam weer tot in m'n handen.. Dus op dat
vocht-punt na.. geen negatieve dingen aan te merken.
OOK heb ik geen echte libido-veranderingen waargenomen.. Wat ik wel vreemd vind is dat ik de laatste 2-3 weken wel wat meer 'zin' heb dan anders.. Maar dat kan aan zoveel dingen liggen.. maar tijdens de volle 10 weken, moet ik zeggen dat ik er weinig tot niets van gemerkt heb.
Qua karakter.. ook niets noemenswaardig.. Buiten een iet-wat korter lontje op sommige momenten, maar dat heb je dan ook zelf in de hand.
Nu enkele krachtstats van voor & na de cycle..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
M'n armen meten momenteel
Links: 43.8-44cm
Rechts: 43cm
Een cm of 2-3 bijgkomen dus (incl vocht,..)
Zow.. Nu nog effe door blijven knallen hé