Winner >
Dank je wel!!
Ik heb m'n best gedaan, omdat ik net zoals jou graag deftige logs lees, met alle mogelijke persoonlijke ervaringen met AAS, hoe meer hoe beter..!
Dit was nu wel weer "de zoveelste beginners cycle-log" maar OK, ik vond 'm best leuk bij te houden, ook voor mezelf als ik hem helemaal teruglees
Effe tussendoor:
Ik ga toch aan de alarmbel moeten trekken ivm het vet %... m'n buik is de laatste 3 dagen echt ontzettend opgezwollen en ik voel die "lovehandles" meer dan ooit.. nog een weekje of 2 goed eten enzo om de massa nog te behouden, maar daarna gaat het toch stillaan omlaag in kcals en nóg schoner gaan eten want het 'buikgevoel' is niet meer leuk...
I blame it all on the oestrogeen/hormoonhuishouding die nog steeds compleet overstuur z'n eigen wegje aant zoeken is?!
Momenteel nog niet echt last van acné (buiten enkele heel kleine puntjes op m'n arm..) had dit wel verwacht in de nakuur.. komt misschien nog.. afwachten..
Morgen borst & schouders op programma.. hopelijk nog steeds zonder krachtverlies, dan weet ik dat die creatine zijn werk ook nog doet
Now.. bedtime!