MuscleMeat

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

Winner >

Dank je wel!!

Ik heb m'n best gedaan, omdat ik net zoals jou graag deftige logs lees, met alle mogelijke persoonlijke ervaringen met AAS, hoe meer hoe beter..! :)

Dit was nu wel weer "de zoveelste beginners cycle-log" maar OK, ik vond 'm best leuk bij te houden, ook voor mezelf als ik hem helemaal teruglees :p

Effe tussendoor:

Ik ga toch aan de alarmbel moeten trekken ivm het vet %... m'n buik is de laatste 3 dagen echt ontzettend opgezwollen en ik voel die "lovehandles" meer dan ooit.. nog een weekje of 2 goed eten enzo om de massa nog te behouden, maar daarna gaat het toch stillaan omlaag in kcals en nóg schoner gaan eten want het 'buikgevoel' is niet meer leuk... :rolleyes:

I blame it all on the oestrogeen/hormoonhuishouding die nog steeds compleet overstuur z'n eigen wegje aant zoeken is?!
Momenteel nog niet echt last van acné (buiten enkele heel kleine puntjes op m'n arm..) had dit wel verwacht in de nakuur.. komt misschien nog.. afwachten..

Morgen borst & schouders op programma.. hopelijk nog steeds zonder krachtverlies, dan weet ik dat die creatine zijn werk ook nog doet :D

Now.. bedtime! ;)
Vetter worden ligt alleen aan je eten vriend, niet aan je gear of je hormoonhuishouding. Ik doe nu ook dbol aan 50mg/dag en kword een 0.7% per week droger, het vocht dat je vasthoud is niet meer dan van de test e. Ik eet trouwens niet anders onder men kuur dan tijdens de offperiodes.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat kan heel goed kloppen..
Mijn voeding is in ieder geval schoon genoeg om geen vet aan te zetten en toch stond er vandaag 105kg aan op de weegschaal.. en het situeert zich vooral rond mijn middel, althans, dat is mijn gevoel..

Vandaag:

6u30: 90gr brinta + handjevol Special K vlokken (voor smaak & andere textuur), 3dl halfvolle melk - 30gr whey + 3dl halfvolle melk + 2 visolie caps

8u30: 4 boterhammen pindakaas, 2 boterhammen kipfilet

11u45: Kip-brochette met rijst + koude schotel met Zalm en groente (jaja dit is op ons werk allemaal te verkrijgen :D )

14u00: 4 boterhammen pindakaas + 4 volgranen koeken + 30gr whey + 3dl halfvolle melk

16u00: Supercharge + Animal Pak + Banaan

18u30: 30gr Whey + 3dl halfvolle melk

18u45: 2 grote borden Wok! (met extra olijfolie & ketchup) :D

21u00: 150gr Steak

23u00: 250gr kwark + Syntha-6..

Dat is het zowat voor vandaag.. Morgen zal dit ongeveer hetzelfde zijn.. allesinds de basisingrediënten toch.. hier en daar misschien tonijn ipv steak ofzo..

De enige echte boosdoener voor mij hier is me die Syntha denk ik.. heeft +200kcal per serving.. en soms neem ik 2 scheppen.. dat is 400kcal zonder de melk.. en dan nog de kcal van de platte kaas.. Ik denk dat ik snachts dus teveel heb..

Update vandaag:

105kg :rolleyes:???

PR op de bench :D

7x120kg

Supergoeie training!!! (thanx 2 supercharge ;) )

Adiossss

whoehaahahahaha, 105 kg :D ni normaal, je blijft maar bijkomen! nice :thumbup:

eten klinkt ook wel goed én lekker :meal:

en super met je pr!

dump de ketchup, de volgranen koeken, vervang je pindakaas voor kipfilet, vervang je halfvolle voor magere melk en idd geen syntha voor t slapen, neem anders pro80 samen met je whey.

Je gaat heel wat volume op je buik verliezen hoor, geloof me. Een weekje in m'n nakuur dacht ik ook dat ik 5% bijgekomen was in BF, tot het vocht wegliep de week erop. Als puntje bij paaltje kwam had ik helemaal geen verhoogd vetgehalte.

@ MHD > hmmz uitverkocht staat erbij :( Momenteel gebruik ik ook de ON Whey, en kvind 'm heerlijk!

@ indekay > Wow.. meen je dat?! Ergens geef je me wel goeie hoop, want het is echt vreemd, ik voel me zooo opgeblazen en m'n buik lijkt zo vet te zijn geworden, maar ergens anders niet, m'n benen hebben ook wat vocht verloren, de kouse-aftekening is er bijna niet meer op te zien.. Ik hoop dat je gelijk hebt :D

@ roberto24 > Bedankt voor de tips! Ga ik zeker doen.. Die details deed ik zowieso als ik in de cut was,
maar in een kuurtje pak ik deze kcal's zowieso mee..
Maar aangezien ik echt een geweldige vet-aanzetter ben om het zo maar te zeggen..
Zal dit dus ook niet kunnen.. Thanx.

@ SexB > very nice work met die dianabol man..!! je bent er ook een fan van?

@ Hinko > Thanx ;)

Vandaag PR met dumbbell biceps curl.. 14x24kg.. onmenselijke pomp van die SuperCharge :cool:
Benen niet echt goed kunnen trainen, althans de quadriceps niet (lichte blessure).. hamstrings dus extra aangepakt met een potje stiff-legged deadlifts..

Update:

3 weken na einde cycle:

Gewicht nog steeds "stabiel" 104kg vanmorgen.

Kracht schommelt met enkele oefeningen wel..

DL vandaag ging erg moeilijk door m'n knieblessure van in de week.. Dus gewoon 4 reps van 200kg gedaan ipv de PR proberen te evenaren van 2 weken geleden (2x230kg)

Gisteren wel een PR op de DB shoulder presses.. 6x46kg.. machtig :cool:

Nog steeds geweldige trainingen en pumps met SuperCharge, en de Stacker C doet ook zijn werk dus..

Nu lekker rustig weekendje er van maken ;)

Vetter worden ligt alleen aan je eten vriend, niet aan je gear of je hormoonhuishouding. Ik doe nu ook dianabol aan 50mg/dag en kword een 0.7% per week droger, het vocht dat je vasthoud is niet meer dan van de test e. Ik eet trouwens niet anders onder men kuur dan tijdens de offperiodes.

Ligt inderdaad aan je voedseliname, maar heeft toch degelijk ook met je hormoonhuishouding te maken, als je uit je kuur komt en je eigen test is 0 en de vrouwelijke hormoontjes gieren door je lijf reken maar dat je eerder vet aan zal zetten op heupen, zijkant borst etc. dan wanneer je eigen test weer normaal is.

Ligt inderdaad aan je voedseliname, maar heeft toch degelijk ook met je hormoonhuishouding te maken, als je uit je kuur komt en je eigen test is 0 en de vrouwelijke hormoontjes gieren door je lijf reken maar dat je eerder vet aan zal zetten op heupen, zijkant borst etc. dan wanneer je eigen test weer normaal is.

Juistem.. dat bedoelde ik nou..

hey beest dikke log ze man!!! ik ben nu zelf aant cutten en begint aardig te lukken.
damn wat een progressie

@ Roel > thanx man :D

Update heren..

Vanmorgen 102.1kg op de weegschaal..
Een verlies van een kilootje of 2 dus..
Voornamelijk vocht! want ik zie dat mijn gezicht wat smaller wordt, 't vocht uit de onderbenen zo goed als weg is, en mijn buik is savonds ook minder opgeblazen dan ervoor.. Vind ik zelf dus best goed..!

De trainingen zelf gaan lekkerrrrr!
Ik dank meneer Labrada dan ook wel erg voor zijn geweldige Supercharge.. En dankzij de Creatine ben ik momenteel toch overal dezelfde PR's aant evenaren van tijdens de cycle..

Vandaag nog een deadlift gedaan van 4x220kg.. ging best goed, had er weinig zin in eerst, maar toen ik 't ijzer voelde, was ik weer verloren aan mijn geliefde mass-excersise :D

Eerst tot 190kg RAW, daarna 4x220kg met belt en straps...

Biceps omtrek is zelfs nog gelijk gebleven op zo'n kleine 44cm... (koud, opgespannen vandaag)
Had ik wel niet verwacht..

Voeding zit momenteel tussen de 3500 en 4000kcal.. eiwitten rond de 250gr.

Schema is sinds vandaag gewijzigd in:

Maandag: Rug + Biceps

Dinsdag: Benen + Onderarmen

Woensdag: Rust

Donderdag: Schouders + Cardio

Vrijdag: Borst + Triceps

Za + zo: Rust

Elke spiergroep terug 1x per week dus, maar wel meestal 4 oefeningen oftewel 3 oefeningen en 4 sets... Rep range.. 6-12

Maar goed, we gaan lekker door met nog een weekje nolvadex enzo.. En hopelijk blijft alles wat stabiel dan...

Groenselsss

mooi mooi, je zag vandaag toch goed uit, en je je gezicht is idd minder gezwollen dan op die foto :)

knal ze nog maar!!

Kleine update..

Gewicht is geslonken tot 101.2kg... weer wat vocht kwijt in m'n gezicht zowieso..
Kracht min of meer gelijk, hoewel het benchen vorige week precies minder ging.. (had ook wel last van schouders...)

Vandaag toch een mooie deadlift van 1x230kg gedaan! (eerst raw 1x210kg zonder straps en belt)

Hier nog effe een fotootje op't werk :D

Latspread @ work :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gewicht nog boven de 100, en een pr...

N I C E

effe tussendoor: nog steeds 101.4kg... zit goed vast momenteel dus :D

Kracht blijft min of meer gelijk, hier en daar een wat mindere set ofzo, maar valt goed mee..

Donderdag nog 4x110kg incline bench gedaan (als 2de oef en laatste set)

En vrijdag 4x46kg db press met schouders B-)

effe tussendoor: nog steeds 101.4kg... zit goed vast momenteel dus :D

Kracht blijft min of meer gelijk, hier en daar een wat mindere set ofzo, maar valt goed mee..

Donderdag nog 4x110kg incline bench gedaan (als 2de oef en laatste set)

En vrijdag 4x46kg db press met schouders B-)
Nice, gaat goed met je gewicht & kracht!
Super om te horen dat je met je mindere schouders zoveel DB press hebt kunnen doen, gaat lekker dus nog steeds!;)

Nice, gaat goed met je gewicht & kracht!
Super om te horen dat je met je mindere schouders zoveel DB press hebt kunnen doen, gaat lekker dus nog steeds!;)

Ja klopt.. ik heb alleen schouderlast als ik plat bench :( Doet echt ellendig zeer soms.. (hangt er ook vanaf hoe diep ik ga..)

Thanx man!

Zo jonges...

Gewicht: 101.5kg (stabiel)

Meeste vocht lijkt stillaan te verdwijnen, nix meer in de onderbenen, gezicht is eindelijk wat spitser aant worden terug :D

Kracht gaat héél langzaam achteruit heb ik het gevoel..

Benchpress: 6x110 (pr was 4x120kg)

Incline DB Press: 5x50kg (pr was 10x50kg)

Shoulder DB Press: 4x46kg (pr was 6x46kg)

Deadlift: 2x230kg (evenaring PR ;) :cool: )

Ik ga deze week wat rustiger aandoen, en maar 2 trainingsdagen inlassen.. (ben niet meer "off-training" geweest sinds mijn kruisband revalidatie van september-oktober en nu word 't echt wel tijd..

Vanaf volgende week begin ik met het langzaam omlaagbrengen van de kcal en kh...
Ik zit momenteel rond de 18%, en wil in Augustus rond de 16% zitten om me dan volledig op cutten te gaan richting (met naar alle waarschijnlijkheid een cutcycle met T3,..) om dan helemaal door te breken naar een (voor mij alsnog onmogelijke 11-12% rond de 95kg..)

Terug
Naar boven