MuscleMeat

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

• Topic Starter Topic Starter
Hahahahhaah thanx mèn :D

Was idd effe een vette knaltraining toen!

Deftige resultaten kerel. Benieuwd wat je aan gewicht overhoudt na een poosje.

Ik ook man..
Momenteel gaat het eigenlijk ERG goed..

Boven verwachtingen eigenlijk..!

Maandag begin ik met de nolvadex..

Gisteren EN vandaag een PR...!! snappe wie snappen kan..

Behind the neck-press (losse stang) 7x89kg... (vorige keer 6x84kg)
Ik had er echt zin in..

Vandaag.. Deadlift..
2x230kg :eek: :D

YEAHHH!!

Heb me sinds woensdag niemeer gewogen.. maandag nieuwe gewichtmeting..

Ik ook man..
Momenteel gaat het eigenlijk ERG goed..

Boven verwachtingen eigenlijk..!

Maandag begin ik met de nolvadex..

Gisteren EN vandaag een PR...!! snappe wie snappen kan..

Behind the neck-press (losse stang) 7x89kg... (vorige keer 6x84kg)
Ik had er echt zin in..

Vandaag.. Deadlift..
2x230kg :eek: :D

YEAHHH!!

Heb me sinds woensdag niemeer gewogen.. maandag nieuwe gewichtmeting..

Welke maandag? :p

Goede en duidelijke log Shadowlandz!! Je bent echt veel gewicht aangekomen, proficiat! Ben wel benieuwd wat je er uiteindelijk van overhoud.
Ben zelf een tweetal weken geleden begonnen met super deca en test e. Zonder dianabol. Ben voor merzelf benieuwd wat dit gaat opleveren...

Wat voor trainingsschema ga je toepassen na je kuurtje? Ga je onderhoudsgewijs werken met lange reps of ga je gewoon doorknallen? ;)

Grtz

He man, good luck met je cycle!!

Ik ben idd erg veel gewicht aangekomen, welliswaar niet allemaal schone kilo's, maar daar geven we (ik toch :D ) nu ook niet zo voor.. Ik heb er zelf voor gekozen, anders had ik dianabol er zowieso niet bijgestoken haha..

Momenteel hou ik 'tzelfde regime aan, lekker zwaar knalle dus!
Zo zal ik ook merken wanneer het in kracht gaat afnemen en momenteel zit dat echt wel goed aangezien ik vandaag weer mijn laatste PR evenaarde.. (bench: 6x120kg)

@ Stanske > eeeuhmm gisteren maandag :D

Gewicht blijft wat zitten op 102kg.. schommeld wel wat, maar zal ook wel met dat oestrogene feesje te maken hebben (vocht).. wat een ellende haha..

Dussss momenteel verander ik niets in het trainingsschema..

Ruwweg per spiergroep: 3-4 oefening met 3-4 sets met een reprange van 5-12..
Isolatie-achtige dingen meestal rond de 8-12reps
Compounds en heavy shizzle 5-8reps dus..

Gegroettt

He man, good luck met je cycle!!

Ik ben idd erg veel gewicht aangekomen, welliswaar niet allemaal schone kilo's, maar daar geven we (ik toch :D ) nu ook niet zo voor.. Ik heb er zelf voor gekozen, anders had ik dianabol er zowieso niet bijgestoken haha..

Momenteel hou ik 'tzelfde regime aan, lekker zwaar knalle dus!
Zo zal ik ook merken wanneer het in kracht gaat afnemen en momenteel zit dat echt wel goed aangezien ik vandaag weer mijn laatste PR evenaarde.. (bench: 6x120kg)

@ Stanske > eeeuhmm gisteren maandag :D

Gewicht blijft wat zitten op 102kg.. schommeld wel wat, maar zal ook wel met dat oestrogene feesje te maken hebben (vocht).. wat een ellende haha..

Dussss momenteel verander ik niets in het trainingsschema..

Ruwweg per spiergroep: 3-4 oefening met 3-4 sets met een reprange van 5-12..
Isolatie-achtige dingen meestal rond de 8-12reps
Compounds en heavy shizzle 5-8reps dus..

Gegroettt

B I E J E S T :D

Jonges, wederom een PR..!

DB schouder press..

10x40kg PR
7x44kg PR
4x46kg PR :eek: (zuiver uitgevoerd)

Wat knalde ik vandaag met de schouders!!!!!

Weegschaal vanmorgen... 103-104kg.. ???

Nu een enorm leuke foto.. (NIET gefotosoept!!)
Wat Dianabol met je koppie kan doen als je véééél vocht vasthoudt :D

1ste foto is eind februari op Reverze, de 2de vorig weekend op Bassleader..
Over vocht in m'n kop gesproken.. Jawadde..!! :p :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

vetz*k :p

:hahaha: op reverze zou ek u niet herkend hebben, maar op bassleader haal ik u er direkt uit tussen 20.000 man :D:D

:banana:

ne breje gast met goei muzieksmaak

nice job kerel :D

ps: ben ladderzat nu hahahaa :d

zooo echt flink gebulkt! netjes man! haha ja altijd leuk before and after pictures;) goede log met fotos enzo..
ben ook begonne met zelfde kuur alleen dan + deca ga nu de 4e week tegemoet..

even kortom samengevat als je zo terugkijkt: zijn er dingen die je zou echt zou aanraden en die je michien beter of beter niet had kunnen doen?

greets keep up the good work!

ben je nu op 10weken zo'n 18kg gegroeid??? of heb ik het verkeerd

Wicked >

Yo man, thanx haha.. ja heb aardig gebulkt.. ik heb voor ik aan de cycle begon véééél logjes gelezen, en 3/4 was altijd onvolledig.. altijd ontbrak er wel wat.. ofwel niet afgemaakt, ofwel te weinig info aan't eind,.. en ik wilde dus van mijn logje een goeie duidelijke en volledige log maken, waar alles lekker in te volgen is, en mijn persoonlijke ervaring duidelijk wordt weergegeven..

Aanraden.. tjah niet echt hoor, het was een basic beginners-kuurtje.. nix meer of minder en i loved it..
Het enige waar ik gemengede gevoelens over had, is de dianabol, maar dan alleen omdat ik nog te hoog in vet % zat toen ik begon om dianabol toe te voegen.. want als ik ooit onder de 15% terug geraak.. zal ik niet twijfelen... dianabol heeft zijn voor en tegenstanderd zowieso... maar ik vond het een geweldige ervaring, vooral op krachtgebied!!

Hinko > haha idd, knalle met die bass :p

Alien > Tjah.. momenteel zo'n 13 weken ver.. de kuur is iets meer dan 2 weken gedaan, en er staat idd zo'n 18kg meer op de weegschaal cijfers.. Dit komt vooral omdat in de eerste week al gauw 5kg bij was, doordat ik vrij "leeg" was vanbinnen toen ik aan de cycle begon, kwam ik gauw 5kg aan doordat het lichaam alles wat binnenkwam vast begon te houden,..
Ik schat dus zo'n 15kg winst van deze kuur, waarvan 5-6kg vet/vocht.. (aan m'n koppie te zien vooral haha! )

BTW; vandaag...

weegschaal: 103,5kg

PR op de Incline Benchpress: 7x110kg. mooi!

Nu chillen :D

altijd leuk meegenomen zoveel kilo's, niet te veel vet hopelijk

vind je wel sterk wezen :p

Tjah, teveel vet.. valt wel mee..
Op m'n buik had ik zowieso al een aardige speklaag, en die is zeker niet minder op geworden!

Ben benieuwd hoe het er allemaal gaat uitzien binnen enkele weken als het vocht wat ontrokken is..

Vandaag geen DL kunnen doen, bij shrugs iets in m'n nek gesprongen.. enorm last nu!
Kan nauwelijks naar beneden kijken..

Balen!!!

Dit is écht een voorbeeld log!
Hier heeft een leek op AAS vlak véél aan (zoals ik, inlezen;))!
Top! Succes nog kerel!

Winner >

Dank je wel!!

Ik heb m'n best gedaan, omdat ik net zoals jou graag deftige logs lees, met alle mogelijke persoonlijke ervaringen met AAS, hoe meer hoe beter..! :)

Dit was nu wel weer "de zoveelste beginners cycle-log" maar OK, ik vond 'm best leuk bij te houden, ook voor mezelf als ik hem helemaal teruglees :p

Effe tussendoor:

Ik ga toch aan de alarmbel moeten trekken ivm het vet %... m'n buik is de laatste 3 dagen echt ontzettend opgezwollen en ik voel die "lovehandles" meer dan ooit.. nog een weekje of 2 goed eten enzo om de massa nog te behouden, maar daarna gaat het toch stillaan omlaag in kcals en nóg schoner gaan eten want het 'buikgevoel' is niet meer leuk... :rolleyes:

I blame it all on the oestrogeen/hormoonhuishouding die nog steeds compleet overstuur z'n eigen wegje aant zoeken is?!
Momenteel nog niet echt last van acné (buiten enkele heel kleine puntjes op m'n arm..) had dit wel verwacht in de nakuur.. komt misschien nog.. afwachten..

Morgen borst & schouders op programma.. hopelijk nog steeds zonder krachtverlies, dan weet ik dat die creatine zijn werk ook nog doet :D

Now.. bedtime! ;)

voor mij persoonlijk nooit meer dianabol om die reden !
was in december in 2 weken @ 50mg per dag (icm met 400mg deca en 500mg test e) meer dan 5kg bijgekomen (van 112 naar 117kg), doch ik kon nog nauwelijks mijn veters strikken zonder buiten adem te zijn !
Heb toen besloten om degelijk te gaan cutten door cardio, en ben op 3-4 maand terug naar 102kg gegaan, met een veeeeeel lager BF, wat ik persoonlijk toch wel mooier vind !

Terug
Naar boven