- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo jonges...
Gewicht: 101.5kg (stabiel)
Meeste vocht lijkt stillaan te verdwijnen, nix meer in de onderbenen, gezicht is eindelijk wat spitser aant worden terug
Kracht gaat héél langzaam achteruit heb ik het gevoel..
Benchpress: 6x110 (pr was 4x120kg)
Incline DB Press: 5x50kg (pr was 10x50kg)
Shoulder DB Press: 4x46kg (pr was 6x46kg)
Deadlift: 2x230kg (evenaring PR![]()
)
Ik ga deze week wat rustiger aandoen, en maar 2 trainingsdagen inlassen.. (ben niet meer "off-training" geweest sinds mijn kruisband revalidatie van september-oktober en nu word 't echt wel tijd..
Vanaf volgende week begin ik met het langzaam omlaagbrengen van de kcal en kh...
Ik zit momenteel rond de 18%, en wil in Augustus rond de 16% zitten om me dan volledig op cutten te gaan richting (met naar alle waarschijnlijkheid een cutcycle met T3,..) om dan helemaal door te breken naar een (voor mij alsnog onmogelijke 11-12% rond de 95kg..)

Klopt haha!
@ Robke78 >
Nope! Ik had teveel last svrijdags van de schouders en ook de triceps...
Dus donderdag is dus borst geworden en vrijdag schouders.. dat gaat wel weer goed
[Link niet meer beschikbaar]

Klopt haha!
@ Robke78 >
Nope! Ik had teveel last svrijdags van de schouders en ook de triceps...
Dus donderdag is dus borst geworden en vrijdag schouders.. dat gaat wel weer goed
[Link niet meer beschikbaar]

goed bezig kletskop. verschiet ervan dat u gewicht niet zakt
deste beter é![]()
Dank!!
Ja ik blijf keihard eten eten eten..
En natuurlijk zwaar trainen en de creatine zorgt ook nog voor wat behoud..
Ik ben wel zo'n 3-4kg kwijt.. denk wat vocht zowieso..

JummieNope.. en voorlopig komen ze ook niet, tot over enkele weken..
Omdat vanaf volgende week officiaal de "cut" erin gaat.. en ik dan wel progressie "cut" pics kan plaatsen haha..
Eind september (3 maand vanaf maandag dus) moet er -6% staan!!
Augustus waarschijnlijk een cycle omvattende Test-P/Trenbolone-A/T3,.. ik moet het allemaal nog bezien...

ik heb er zin in!!
Hey man dat is mooi!
4% is al lekker, maar volgens jou niet te zien?
Dan nog maar effe doorgaan, nee?
btw: mods: ik zou de topictitel effe willen aanpassen... in "SHaDoWLanDZ - Test-E / Dianabol ----- NOW CUTTING!"