Fitness Seller

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

Donderdag schouders, vrijdag borst -> bevalt dat een beetje?

Gaat trouwens lekker man, op naar augustus dus :D

Zo jonges...

Gewicht: 101.5kg (stabiel)

Meeste vocht lijkt stillaan te verdwijnen, nix meer in de onderbenen, gezicht is eindelijk wat spitser aant worden terug :D

Kracht gaat héél langzaam achteruit heb ik het gevoel..

Benchpress: 6x110 (pr was 4x120kg)

Incline DB Press: 5x50kg (pr was 10x50kg)

Shoulder DB Press: 4x46kg (pr was 6x46kg)

Deadlift: 2x230kg (evenaring PR ;) :cool: )

Ik ga deze week wat rustiger aandoen, en maar 2 trainingsdagen inlassen.. (ben niet meer "off-training" geweest sinds mijn kruisband revalidatie van september-oktober en nu word 't echt wel tijd..

Vanaf volgende week begin ik met het langzaam omlaagbrengen van de kcal en kh...
Ik zit momenteel rond de 18%, en wil in Augustus rond de 16% zitten om me dan volledig op cutten te gaan richting (met naar alle waarschijnlijkheid een cutcycle met T3,..) om dan helemaal door te breken naar een (voor mij alsnog onmogelijke 11-12% rond de 95kg..)

ziet er goed uit breje!

en die rust kan alleen maar goed doen, de boog kan niet altijd gespannen staan he ;)

• Topic Starter Topic Starter
Klopt haha!

@ Robke78 >

Nope! Ik had teveel last svrijdags van de schouders en ook de triceps...

Dus donderdag is dus borst geworden en vrijdag schouders.. dat gaat wel weer goed ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier hang je dus rond, ouwe snoeperd :P

Klopt haha!

@ Robke78 >

Dus donderdag is dus borst geworden en vrijdag schouders.. dat gaat wel weer goed ;)

[Link niet meer beschikbaar]

schoon badkamer beest :D

en serieus goeie rug ook :p :thumbs:

Klopt haha!

@ Robke78 >

[Link niet meer beschikbaar]

Ziet er al een stuk beter uit zonder dat vocht man. Hoelang gelee precies ging je laatste inject erin?

goed bezig kletskop. verschiet ervan dat u gewicht niet zakt :eek:

deste beter é :thumbs:

goed bezig kletskop. verschiet ervan dat u gewicht niet zakt :eek:

deste beter é :thumbs:

Dank!!

Ja ik blijf keihard eten eten eten..
En natuurlijk zwaar trainen en de creatine zorgt ook nog voor wat behoud..

Ik ben wel zo'n 3-4kg kwijt.. denk wat vocht zowieso..

Nope.. en voorlopig komen ze ook niet, tot over enkele weken..

Omdat vanaf volgende week officiaal de "cut" erin gaat.. en ik dan wel progressie "cut" pics kan plaatsen haha..
Eind september (3 maand vanaf maandag dus) moet er -6% staan!!

Augustus waarschijnlijk een cycle omvattende Test-P/Tren-A/T3,.. ik moet het allemaal nog bezien...

Nope.. en voorlopig komen ze ook niet, tot over enkele weken..

Omdat vanaf volgende week officiaal de "cut" erin gaat.. en ik dan wel progressie "cut" pics kan plaatsen haha..
Eind september (3 maand vanaf maandag dus) moet er -6% staan!!

Augustus waarschijnlijk een cycle omvattende Test-P/Trenbolone-A/T3,.. ik moet het allemaal nog bezien...
Jummie:D

Hellow mensen...

Sinds maandag dus begonnen met m'n dieet/cut...

Begin stats: 102,5kg / 19%

Voedingsschema bestaat vooral uit veel vis, kip,.. en zeer weinig carbs, alleen in het ontbijt, en na de training (dextrojuice en rijst bij de maaltijd).. soms eens een iets hogere dag..

Cardio is er ook bijgekomen weer en dat was toch weer gezellig.. nadat je zo +10kg meer moet meesleuren na die "mass-gaining" kuur was het toch lache op de fiets & loopband haha..

Nou goed, vanmorgen nog eens gewogen, en zoals gedacht... 99,0kg... gaat lekker vlug dus, maar is voornamelijk het depleeten en vochtverlies van cardio enzo dus waarschijnlijk..

Ik voel me wel erg goed omdat ik niemeer opgeblazen ben de ganse dag door het hele gevreet haha..

Momenteel neem ik 2 stackers per dag, volgende week komt er wat efedrine bij, en de week erop word T3 opgebouwd, de week daarna stanozolol tabs om spierverlies tegen te gaan!

Dusss..m'n "voorlopig" idee...:

JULI

week 1 Stacker 4 (of Animal Cuts)
week 2 stacker 4
week 3 stacker 4 + 50mg efedrine + T3 25mcg
week 4 stacker 4 + 50mg efedrine + T3 50mcg + 40mg stanozolol

AUGUSTUS

week 5 Stacker 4 + Efedrine 50 of 100mg + T3 75mcg + 40mg stanozolol
week 6 Stacker 4 + Efedrine 50 of 100mg + T3 100mcg + 40mg stanozolol
week 7 Stacker 4 + Efedrine 50 of 100mg + T3 100mcg + 40mg stanozolol
week 8 Stacker 4 + Efedrine 50 of 100mg + T3 100mcg + 40mg stanozolol

SEPTEMBER

week 9 (Clenbuterol) + Afbouw T3 75mcg + 40mg stanozolol
week 10 (Clenbuterol) + Afbouw T3 50mcg + nolvadex
week 11 (Clenbuterol) + Afbouw T3 25mcg + nolvadex
week 12 (Clenbuterol) + high carb + gugglesterones (SAN - T3 supplement) + ECA

(Na T3 cycle koolhydraten (drastisch) verhogen om thyriodlevel omhoog te brengen)

Ik dacht eerst een cycle van T3 & Clenbuterol te doen, heb me er enorm over ingelezen, ook op US forums, waar ze nix anders doen precies.. en mét resultaat.. maar ik ga het effe bezien of het alleen met goed dieet, stackers, efedrine & T3 ook kan :D

Normaal wel, dus overbodig om met de clen te spelen..

Doel:

93-95kg @ 12%!!!!!!

Gaat het lukken...: JAZEKER!!!!!!!! :D ik heb er zin in!!

Trainingsschema:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enige aanmerkingen/tips hieraan?

LET THE CUTS BEGIN :D

succes man, ben zelf klaar met een 15weken cut (4%verlies volgens mijn begeleider,zie het niet aan de zwemband thans)

Hey man dat is mooi!

4% is al lekker, maar volgens jou niet te zien?

Dan nog maar effe doorgaan, nee?

btw: mods: ik zou de topictitel effe willen aanpassen... in "SHaDoWLanDZ - Test-E / Dianabol ----- NOW CUTTING!"

Complimenten over je kuurdagboek. Heb hem net van begin tot eind gelezen. Zeer goede updates, waardoor zeer veel goede adviezen en antwoorden. Toppie.

Hey man dat is mooi!

4% is al lekker, maar volgens jou niet te zien?

Dan nog maar effe doorgaan, nee?

btw: mods: ik zou de topictitel effe willen aanpassen... in "SHaDoWLanDZ - Test-E / Dianabol ----- NOW CUTTING!"

succes met je officiele start nu he :D

en kun je je topictitel niet veranderen door je beginpost (#1 dus) te bewerken en dan zo...

@ leotje36 > Dank je wel.. ik heb m'n best gedaan zoveel mogelijk neer te zetten hoe ik dit ervaarde, zonder leugens of overdreven dingen.. iedereen leest graag een zo compleet mogelijk logje, dus vandaar!
Leuk dat je er wat aan hebt gehad, ik ook in ieder geval! :D

@ Victory > Thanx!!! we gaan knallen tot en met.. :D
Neej, heb ik al geprobeerd.. de titel van het bericht is wel veranderd, maar de hoofdtitel op de index veranderd niet :(

die stacker 4 is met efedrine?

Terug
Naar boven