MuscleMeat

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

25g9y6p.jpg

Peace man :D

en hoe was het gisteren op 't eilandje? :D

• Topic Starter Topic Starter
Hahahaha ja was gezellig daar!

Wat een dag eigenlijk,

Voormiddag: 20min fietsen, 15min buik, 20 loopband
Namiddag: Chest-training bij John's ;)
's avonds: Cardio @ Laundry Day :roflol:

Op die pic kan je toch zien dat er al wat deftig wat van S_LanDZ uitgedunt is haha.. smal koppie! :D

Gewicht: 92.7kg... lookin' good...

je ziet er goed uit op de foto gozer, heb je bijna niet herkend :)

Ook hele avond liggen stampen bij Bass Events Outdoor?:D

Ook hele avond liggen stampen bij Bass Events Outdoor?:D

Zeker weten!!! :D

@ alleyez > thanx man! En we zijn nog lang niet klaar.. binnen 10 dagen effe ertussenuit en dan na terugkomst, zowieso dit dieet,.. aanhouden tot eind dit jaar... dwz nog 3 maand flink cutten... tot ik gewenste resultaat behaald heb...

Begin oktober ook weer effe bloedcontrole doen.. weten we weer wat meer hé..

Oja, heb gemerkt dat het "low-carb" gedeelte goed was voor die prikkel in het begin, maar nu dus echt niet meer aanslaat.. bij deze ben ik langzaam maar zeker meer koolhydraten in mijn voedingsschema aant aanvullen... Merk toch ook wel verschil nu op enkele dagen... :cool:

Buikomtrek is toch wat verminderd weer, armen/schouders tonen wat droger,.. tjah, zolang het zo blijft gaan, blijve we knallen toch!! :D

Kan niet wachten om jullie de voor & na pics te showen, maar dat zal wel pas over 2 maandjes zijn denk ik :p

Zeker weten!!! :D

@ alleyez > thanx man! En we zijn nog lang niet klaar.. binnen 10 dagen effe ertussenuit en dan na terugkomst, zowieso dit dieet,.. aanhouden tot eind dit jaar... dwz nog 3 maand flink cutten... tot ik gewenste resultaat behaald heb...

Begin oktober ook weer effe bloedcontrole doen.. weten we weer wat meer hé..

Oja, heb gemerkt dat het "low-carb" gedeelte goed was voor die prikkel in het begin, maar nu dus echt niet meer aanslaat.. bij deze ben ik langzaam maar zeker meer koolhydraten in mijn voedingsschema aant aanvullen... Merk toch ook wel verschil nu op enkele dagen... :cool:

Buikomtrek is toch wat verminderd weer, armen/schouders tonen wat droger,.. tjah, zolang het zo blijft gaan, blijve we knallen toch!! :D

Kan niet wachten om jullie de voor & na pics te showen, maar dat zal wel pas over 2 maandjes zijn denk ik :p

Hey man, je ziet er echt al heeeel anders uit. Over je carbs, heb je al geprobeerd om bvb elke derde dag er een dag tussen te nemen waarin je wat hoger zit? altijd low carbs is inderdaad niet geweldig. Maar zo te zien weet je waarmee je bezig bent. doe zo verder :)

bij mij hielp een low carb dieet ook maar even, ben nu sinds dit weekend weer vollebak pasta en rijst aant vreten en voel me toch stukken beter en fitter... en ik zie er weel voller uit zaaaalig :D

je kan wel altijd tussentijdse pics maken he ;)

idd, ga carb cyclen om je metabolisme gaande te houden..

dannymarx > thanx :D en idd, daar ben ik nu ook wat mee bezig, enkele dagen erg laag, dan weer wat hoger, terug lager, en in't weekend weer een stukje hoger met soms op zondag een "uber-carb" dag. :D

roberto24 > doen we :)

victory > na turkije zal ik effe kijken voor een foto te fixen :D ergens half oktoberrrr wss :)

Nu effe casseine shizzle afduwen en bed in!

dannymarx > thanx :D en idd, daar ben ik nu ook wat mee bezig, enkele dagen erg laag, dan weer wat hoger, terug lager, en in't weekend weer een stukje hoger met soms op zondag een "uber-carb" dag. :D

roberto24 > doen we :)

victory > na turkije zal ik effe kijken voor een foto te fixen :D ergens half oktoberrrr wss :)

Nu effe casseine shizzle afduwen en bed in!

smakelijk en slaap ze beest

zowieso dit dieet,.. aanhouden tot eind dit jaar... dwz nog 3 maand flink cutten... tot ik gewenste resultaat behaald heb...

je staat nu toch helemaal niet zo hoog meer?

Oordelend op de foto denk ik dat je nu binnen 6/7 weken op 5% kan staan! en dan hoef je niet eens alles uit de kast te trekken! ;)

je staat nu toch helemaal niet zo hoog meer?

Oordelend op de foto denk ik dat je nu binnen 6/7 weken op 5% kan staan! en dan hoef je niet eens alles uit de kast te trekken! ;)

Haaa damn, als dat nou es écht waar zou zijn zeg :D

Maarrr dat is het dus echt niet, op de foto zie je m'n gezicht en m'n onderarm zowat..

Buik is euhm... nog steeds een pak vet op, evenals op de onderkant borst nog heel wat, armen kunnen zowieso nog een stuk droger en die love-handles.. daar zwijgen we ook van :D

Ik schat mezelf nu rond de 15%...

ben je vroeger erg dik geweest? op de foto zie je er vrij droog uit!

ben je vroeger erg dik geweest? op de foto zie je er vrij droog uit!

Jup..

Check m'n gallery..
Kom je dit effe tegen :D

2-3 jaar geleden ofzo..: 102kg @ +25%... en zo is was het al van m'n 18-20ste ofzo.. (ben momenteel 25)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jaja, serieus getraind en op je food gelet!

maar damn je kop bij die oudste foto's... :O

niets persoonlijk natuurlijk he :D

Terug
Naar boven