- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

shadow zit nu lekker te feesten op laundry day...
de gelukzak![]()

)

Ook hele avond liggen stampen bij Bass Events Outdoor?![]()

Zeker weten!!!
@ alleyez > thanx man! En we zijn nog lang niet klaar.. binnen 10 dagen effe ertussenuit en dan na terugkomst, zowieso dit dieet,.. aanhouden tot eind dit jaar... dwz nog 3 maand flink cutten... tot ik gewenste resultaat behaald heb...
Begin oktober ook weer effe bloedcontrole doen.. weten we weer wat meer hé..
Oja, heb gemerkt dat het "low-carb" gedeelte goed was voor die prikkel in het begin, maar nu dus echt niet meer aanslaat.. bij deze ben ik langzaam maar zeker meer koolhydraten in mijn voedingsschema aant aanvullen... Merk toch ook wel verschil nu op enkele dagen...
Buikomtrek is toch wat verminderd weer, armen/schouders tonen wat droger,.. tjah, zolang het zo blijft gaan, blijve we knallen toch!!
Kan niet wachten om jullie de voor & na pics te showen, maar dat zal wel pas over 2 maandjes zijn denk ik![]()

en idd, daar ben ik nu ook wat mee bezig, enkele dagen erg laag, dan weer wat hoger, terug lager, en in't weekend weer een stukje hoger met soms op zondag een "uber-carb" dag. 

ergens half oktoberrrr wss 
dannymarx > thanxen idd, daar ben ik nu ook wat mee bezig, enkele dagen erg laag, dan weer wat hoger, terug lager, en in't weekend weer een stukje hoger met soms op zondag een "uber-carb" dag.
roberto24 > doen we
victory > na turkije zal ik effe kijken voor een foto te fixenergens half oktoberrrr wss
Nu effe casseine shizzle afduwen en bed in!
zowieso dit dieet,.. aanhouden tot eind dit jaar... dwz nog 3 maand flink cutten... tot ik gewenste resultaat behaald heb...

je staat nu toch helemaal niet zo hoog meer?
Oordelend op de foto denk ik dat je nu binnen 6/7 weken op 5% kan staan! en dan hoef je niet eens alles uit de kast te trekken!![]()

ben je vroeger erg dik geweest? op de foto zie je er vrij droog uit!