XXL Nutrition

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

:roflol:

het is al laat he :D

dat wil ik wel zien! ;)

man.. als ik 1 nachtje doorhaal ben ik de halve week erna helemaal van slag... t zal de leeftijd zijn :S

Graag O.T.

Victory.... LOL....Vlug tevreden

maar hoelang ben je al aan het cutten?

100mcg t3 kon jij wel handelen toch? zo snel mogelijk weer op 100mcg gaan zitten, en er pas mee stoppen als je je doel bereikt hebt! (en dat heb je snel icm dieet)

hoe zijn je trainingen? toch geen idiote pomp en burn sejes aan het doen hoop ik? dat werkt averechts

probeer je kracht ten alle tijden te behouden (of zelfsverbeteren) in de cut

en jezelf niet aanpraten dat je dat buikje nooit zal verliezen.

nogmaal succes kerel, zit in de zelfde situatie (maar nog zonder aas). Lijk meer en meer op een echte zandloper :D

ben ook eens benieuwd wat die bledwaardes gaan zijn naar t3 of afbouwen ervan. Las nl in eens van de leerzame thread dat er medische rapporteren zijn dat er na een lange tijd op t3 toch een snel herstel volgt

Keep the oven on :D

schildklier schijnt idd na 2 weken weer hersteld te zijn, of je nu een paar weken of een paar jaar exogeen toegedient hebt.

• Topic Starter Topic Starter
He jonges, wat een geleuter hiero, effe bij-werken hé :D

Dimos > Je hebt helemaal gelijk. D-bol had ik al helemaal niet moeten doen, wetende dat al snel in vet % stijg... maar OK, al doende leert men..! :D

rusher > Binnen een maand laat ik opnieuw bloedcontrole uitvoeren, dat zal voor mij weer uitsluitsel geven hoe mijn schildklier op een 5-6 weken hersteld is!

dareal > Begonnen op 1 juli, dus nu zo'n 7-8 weken. En jep, die 100mcg T3 had ik geen probleem mee, momenteel blijf ik er even af, aangezien ik een 10daagse vakantie op de planning heb (18 sept) en ga dat spul dus niet meenemen :)
Bedankt voor je opmerkingen, hulp EN aanmoedigingen :D

Mijn idee is half oktober, na een 'goede' bloeduitslag, zowieso opnieuw op 100mcg T3 te gaan een week of 6 in combi met wat Clenbuterol.. nog niet geprobeerd dus ben wel benieuwd, ondanks dat zoveel mensen clen maar poep vinden, T3 & Clen icm goed dieet & cardio is volgens mij een niet te verbeteren Cut-methode :)

Alleen dan nog effe uitzoeken hoe het met spiermassa verlies gaat zijn ???

De trainingen zijn zeker en vast geen "pomp-setjes" ofzo.. gewoon lekker zwaar, maar toch een strikte vorm, maw, reprange 8-10... soms eens 8-12 en 15, kan je in m'n trainingsschema terugvinden..

De eerste set van elke oefening ga ik zowieso echt zwaarrrrr voor kracht-behoud :)

Yoooooooo

Idd wel altijd iets te beleven op je topic hé.
Moet zijn dat je interessante kerel bent.
See Ya

zaterdag ook bij john trainen?

dan zal ik je ook wel aanmoedigen beest :D

Dimos > haha ;)

Victory > normaal wel ja, maar niet te lang, ga daarna naar Laundry Day @ Antwerpen ;)

We zien ons daar waarschijnlijk wel dan ;)

Damn lijkt daar wel een leuke 'Gym'daar bij jullie te zijn.
Bij mij zijn het maar een stelletje ouwe klojo's,maar wel een goede zaal.
Niet echt geen sfeer ,ben daar de enige die met een kuurtje bezig is.
Bende ouwe h**ren!

Damn lijkt daar wel een leuke 'Gym'daar bij jullie te zijn.
Bij mij zijn het maar een stelletje ouwe klojo's,maar wel een goede zaal.
Niet echt geen sfeer ,ben daar de enige die met een kuurtje bezig is.
Bende ouwe h**ren!

srr voor de offtopic:

dimos: vanwaar ben je mss?

Oudenburg rustig dorpje.
Maar ga trainen in Bredene/oostende

Victory > ik heb ook nog geen, komt wel goed deze week ;)

Dimos > Ik ben van Tongeren en ik geloof dat Victory toch een eind uit de buurt is, we trainen om de maand bij John's fitness (op google te vinden ;) ) in Maaseik, Big_G op dit forum organiseert daar elke maand een trainingsdag, ik zou zeggen, wees ook maar van de partij een keer :D

Nu effe een goeie dikke Cassein-shake met water en wat omega 3-6-9 caps en hitting the bed!

Laterrr!

@ mods, indien er teveel Off Topic geleuter instaat, wees vrij om deze te verwijderen, iedereen heeft toch alles gelezen :)

Da zal er nog wel eens van komen...nog eens een beetje meer in shape komen ,wil niet echt afgaan tussen jullie beesten.
Nu ook gaan crashen.
Mzzzzlllll.

ik ben idd van A'pen, Brasschaat... serieus stukje rijden dus :o

Terug
Naar boven