XXL Nutrition

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht blijft momenteel gestaag hangen rond de 94kg.
Spiegel is goed in mijn ogen.
Ik begin echt te merken dat mijn buikvet precies begint "los te komen".. voelt echt heel zacht en blubberig aan, feller als ervoor iig...

Broeken passen weer als vanouds rond de middel, alleen rond de benen spant het nog, maar dat is geen erg ;)

Dit is mijn trainingsschema momenteel... beetje helemaal omgegooid en anders dan al die jaren...:

Maandag: Benen + Buik + Cardio

Squat - 4 x 6-12
Leg Press - 3 x 10-12
Leg Extensions - 4 x 12-15 (en laatste set dropset)
Leg Curls 5 x 10-15
- - - - - -
Buik - Crunches, knee raises,..
- - - - - -
Cardio - 20min fiets (is al zwaar genoeg na beentraining...)

Dinsdag: Borst + Biceps + Kuiten + Cardio

Incline BP - 5 x 8-15
Incline Flyes - 3 x 10-12 (ik doe wat meer incline werk omdat bovenkant borst erg achterloopt..)
Cable Crossover - 3 x 15
- - - - - -
Barbell Curls - 4 x 10-12
Cable Curls - 4 x 12-15
Concentration Curls - 3 x 10-12
- - - - - -
Kuiten - 4 x 15-25 in kuitenmachine & 2 sets in legpress
- - - - - -
Cardio - 25min fiets

Woensdag: RUST

Donderdag: Rug + Buik

Roeien 5 x 8-12
Deadlift
T-Bar Row - 3 x 10
Chins - 5 x max reps
- - - - - -

Vrijdag: Schouders + Traps + Triceps + Cardio

DB-Press - 4 x 6-10
Upright Row - 3 x 12
Rear delt flyes - 3x 15-25
Side raises - 2 x 10-15
- - - - - -
DB-Shrugs - 3 x ...
Barbell-Shrugs 3 x ...
- - - - - -
Triceps Pulldown - 4 x 10-12
Rope Pulldown - 3 x 10-12
Wheighted Dips - 3 x max
- - - - - -
Cardio: 20min fiets

Zaterdag: Kuiten + Buik + Cardio

Kuiten - 4 x 15-25 in kuitenmachine & 2 sets in legpress
- - - - - -
- - - - - -
Cardio - 25min fiets

Zondag: RUST

Alles samengevat:

Maandag: Benen + Buik + Cardio
Dinsdag: Borst + Biceps + Kuiten + Cardio
Woensdag: Rust
Donderdag: Rug + Buik
Vrijdag: Schouders + Triceps + Cardio
Zaterdag: Kuiten + Buik + Cardio
Zondag: Rust

Ik ben nu aan de 2de week van dit schema bezig en ik moet zeggen dat het me erg bevalt!
Vooral benen op maandag is leuk, het zwaarste van de week heb ik dan gehad, ook al moet ik dan de dagen erop met zware benen cardio doen, het valt nog best mee.

Ik blijf dit schema volgen tot de 3de week van september, totdat ik dus op vakantie vertrek.
Hopelijk met een goed resultaat!

Momenteel heb ik een weekje vrij, dus doe ik 's ochtends ook cardio op lege maag. --> we gaan hard :D

Mzzl!

Laatst bewerkt:
nice nice nice :D

schema ziet er voor mij toch ook ni slecht uit!

ik doe sinds 2 weken ook borst en biceps samenbevalt me ook beter. alleen doe ik ook rug en tri samen...

je blijft bij die 20 minuten cardio? vind ik persoonlijk nét iets te weinig maar ja :)

als het voor u maar werkt he :D

je blijft bij die 20 minuten cardio? vind ik persoonlijk nét iets te weinig maar ja :)

als het voor u maar werkt he :D

Jep, momenteel werkt het idd.

En deze week is dat wel 2x20 a 25, smorgens 25-30min en namiddag na KT opnieuw 15-20min.. HIIT

20min is zowieso het minimum ja, ik verbrand op 20min toch een 300-350kcal op de loopband en zo'n 250 op de fiets. Sommige dagen zijn het wel 25-30min, is echt afhankelijk van dag tot dag en training tot training...

Success verder.Schema ziet er ok uit.
Nog effe doorcutten en die"coïtuspack" komt er wel voor je op reis gaat.
Take care!!!

Ga je goed man!

Wat vindt je van de winstrol ???

Dimos > euhhmm neeeej :D dat sixpack is nog veraf hoor! :eek: Maar dat geeft niet.. ik ben niet opzoek naar een sixpack, gewoon 10-12% is mijn kortetermijnsdoel.. wel of geen sixpack boeit me niet zo..

Maar ik heb enorm veel vet op m'n middel en buik dus dat zal het langste duren vooraleer dat weg is..

Stanske > Sinds eind vorige week / begin deze week begin ik lichte krachttoename te merken.. meer is er eigenlijk niet echt op te zeggen.. :)
Het maakt me wat "harder" en gaat spiermassaverlies van de afgelopen T3 cycle tegen...

Groensellsss

vet zou je aan kunnen gaan pakken met lipostabil......ik vind het helemaal topspul

vet zou je aan kunnen gaan pakken met lipostabil......ik vind het helemaal topspul

Heb er net het DBB topic over gelezen..

Lijkt wel wat ja!
Maar dat is nu zeker nog niet aan de orde, ik weet dat ik nog een heel eind kan geraken met m'n dieet, cardio,.. en eventueel wat extra hulp (lees: T3, clen,..)

Maar bedankt voor de tip!!!

heb je dat nog echt 'nodig' (relatief begrip) nu je met HGH aan de slag bent ???

Nee heb het voorheen gebruikt,en is imo nu niet meer nodig,maar ik vond (vind) het topspul.
Vraag me af of ik zonder dat spul en met HGH ook dat gemarineerde dooregen spekzwoerd had kunnen losen.Maar ben blij dat ik het gedaan heb.

Overgens wel HG nemen,en geen UG,vond die dik bij het injecteren.
Sorry on topic maar weer

Update:

Gewicht 93,6kg.
Blijft dus vrij goed gelijk, zal wel door de winny komen.

Soms moeilijk met het dieet, maar ik moet doorzetten.. Word wel heel langzaam droger & gedefinieerder.
Maar natuurlijk, op de buik is geen verschil te zien :rolleyes:

Krachttoename is gering, merk wel betere uithouding & recuperatie en minder verzuring met grote spiergroepen.
Cardio is opgedreven naar 4-5x per week 30min.
Op zaterdag 20min fiets & 30min loopband. (resultaat van 650-700kcal verbruik)

Dit gaat nog een lange thread worden aangezien ik eind september zeker niet ga klaar zijn..
Op de onderbuik is nog zeker een dikke 2cm puur vet weg te smelten, en dat gaat nog een tijdje duren, maakt niet uit, maar toch...
Ik gok tegen eind 2008 dat ik mijn doel bereikt heb, aangezien het erg traag gaat allemaal.

Sinds vorige week mijn bloeduitslag :) ... best wel interessant omdat ik nu in het midden van gebruik van de middelen T3 en stanozolol zat en dus kon zien wat er aan de gang was...

Verdict:
- Alles ok qua bloeddikte, plasma, blabla
- Cholesterol was t.o.v. vorige keer verslechterd en dus niet goed:
Cholesterol: 140 (moet <190)
HDL: 14 (moet >40 )

Ratio van 10.0 en moet lager dan 5 zijn. Zal dus door de winstrol komen :)

- Leverfunctie is wat gestoord, een verhoogde waarde dus. Maar niet overdreven. (104)
- Creatine kinase: 309 (55-170) :D

Dan.... in de middel van een T3 cycle geeft een bloeduitslag dit resultaat:

Vrij T4 - 0.91 (0.89 - 1.60) => dwz dat de eigen aanmaak zo goed als helemaal stilligt :D
Vrij T3 - 9.7 :cool: ( 2.6 - 4.2) => dwz dat mijn shizzle aardig werkte.

Testosteron ligt ook helemaal stil (door de winstrol dus) 1.1 (2.8 - 11.0)

Leuke uitslag dus om eens te weten tijdens een cycle T3 / Winstrol.

Dieet & cardio zoals het nu is blijf ik nog aanhouden tot eind september, momenteel gebruik ik alleen Animal Cuts & Ephedrine.
In oktober doe ik weer bloedcontrole om te zien hoe het met de schildklierwaardes, cholesterol,.. is gesteld en eventueel dan bekijken om met T4/T3 & Clen combi wat te beginnen... (november ofzo..)

Groenselllsss

hoe lang ben je al bezig? ik ben zelf een voorstander van 4 weken (max6) alles uit de kast te trekken en dan weer even op onderhoud te gaan zitten.

in die 4 weken:

1700/2000kcal
clen+t3+een burner
am+pm cardio

verlies zo een 10 kg gewicht(dit is extremer dan wanneer ik dnp op 1200)

kracht verlies ik niet! neemt soms zelfs wat toe.. wat ik dus niet begrijp

Nu zo'n 7 weken bezig.

Gewicht is van 102.5 naar 93.6kg gezakt, in't begin zal het voornamelijk een kilo of 3-4 vocht geweest zijn.

Clen + T3 en dan nog een burner? ga ik dan niet helemaal uit m'n plaat gaan? :D

Clen is zowieso al een enorme zenuwstimulant, daar nog eens iets ala stacker of animal cuts op en dat wordt gezellig :D :eek:

HMmm... :rolleyes: ;)

hoeveel kg had je in de eerste instantie gewonnen? want nu al bijna 10 kilo weer weg...

Ik was toen begonnen op ruwweg 85,5kg @ 15%, dat was ook helemaal "depleted", leeg, omdat ik de weken ervoor aant primen was en dus helemaal leeg was.. na anderhalve week vreten woog ik dus ook algauw 90kg...
Topgewicht was na 9-10 weken 105kg, enkele weken na de kuur was het 102.5kg @ 19%

Toen ik effectief met de cut begon (iets van een 2 maand later) woog ik nog steeds 102kg.
Al gauw was dat 98-99kg, dus voornamelijk vocht...

Ik denk dat ik dus zo'n 7-8-9kg netto was aangekomen, armomtrek bvb was van 39.5-40cm naar 43.5 geklommen en is nu nog zo'n 41.5cm. dus nog dik anderhalve cm meer... en zeker en vast droger dan op die 85kg.

Daarnet nog enkele poses voor de spiegel gedaan en bij momenten merk ik zeker en vast dat ik goed droger wordt op bepaalde plekken, maar natuurlijk die onderste buikrand blijft het probleemgebied waar nog tig weken cutten voor nodig zal zijn....

Maarrrr.. WE KEEP IT GOING!

De transformatie foto zal zzeeeerr inspirerend zijn :cool: :D

het ziet er naar uit dat je vol toewijding bezig bent!! dat gaat dus wel goedkomen met je ;)
bedankt voor het posten van je bloedwaardes, zeer interessant!
succes verder gozer!

Ben natuurlijk ook nog maar een groentje op dit gebied,maar vroeg me toch af of dit geen weken zweet en tranen kon gespaard blijven wanneer je tijdens je bulkkuur toch een beetje meer op stijging van het Vetpercentage kon letten?
Ik hoor hier bijna altijd iedereen zeggen "Vreet zoveel mogelijk tijdens je bulkkuur"met de gevolgen vandien...Stijging V.P....
Denk je Shadow..dat het verschil nu groot zal zijn moest je tijdens je bulkkuur wat meer op onderhoud had gezeten?
Je ging minder moeten cutten en had misschien nu wel je gewenste resultaat behaald.
Verbeter me A.u.b. indien verkeerd...ben hier ook om bij te leren.

In ieder geval sucses verder.
Met jou inzet zal je er zeker geraken.

Ben natuurlijk ook nog maar een groentje op dit gebied,maar vroeg me toch af of dit geen weken zweet en tranen kon gespaard blijven wanneer je tijdens je bulkkuur toch een beetje meer op stijging van het Vetpercentage kon letten?
Ik hoor hier bijna altijd iedereen zeggen "Vreet zoveel mogelijk tijdens je bulkkuur"met de gevolgen vandien...Stijging V.P....
Denk je Shadow..dat het verschil nu groot zal zijn moest je tijdens je bulkkuur wat meer op onderhoud had gezeten?
Je ging minder moeten cutten en had misschien nu wel je gewenste resultaat behaald.
Verbeter me A.u.b. indien verkeerd...ben hier ook om bij te leren.

In ieder geval sucses verder.
Met jou inzet zal je er zeker geraken.

monsterlijk :roflol:

Terug
Naar boven