XXL Nutrition

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

Damn gaat goed kerel. Je maakt me wel een beetje jaloers (zou nu aan mijn voorraad 1-AD horen te zitten maar dit gaat niet door, binnenkort zeer waarschijnlijk onder het mes :( ). Hou je log zkrs in de gaten, keep the gains comming bro!

Gast. Al een dikke 12 kilo erbij. Ben benieuwd wat daar nog meer bij gaat komen. Zeer goed bezig bro.

• Topic Starter Topic Starter
Dank!

Ja zo'n dikke 10kg sinds de start.. natuurlijk zeker de helft vocht/water en ik "denk" persoonlijk ook een lichte stijging in vet %... (kop en onderbenen zitten zowieso nog aardig vol water :rolleyes: )

Nou ja.. gaat lekker zo.. ik wil zo veel als ****ing mogelijk hieruithalen..

Nu ik in de laatste week van dianabol zit (elke morgen 3 tabs nog tot potje leeg is, dus niet meer verdeeld over de dag), merk ik nog steeds krachttoename (zaligg..)

Schouders:
DB press: vorige week 6x40kg, gisteren 8x40 - 2 sets achter elkaar :D

Dus next week effe die 42kg buffels proberen!

Ook gisteren voor 't eerste terug in tanktop getraind, waarna er toch enkele mensen positieve reacties op m'n vooruitgang gaven! :cool:
Vorige week zat ik nog met een stevige verkoudheid, maar deze is nu voorbij, gelukkig maar, want training en eten was beslist moeilijker erdoor!

Vandaag rustdagje!

Hey kerel,

Goeie presses ouwe!

Blijven gaan en niet los laten nu.

laters

Gelukkig heeft je verkoudheid niet doorgezet man, dat zou je kuur echt flink kunnen ****en. Je gaat lekker, blijf het een leuk log vinden :thumbs:

Vanmorgen 97.7kg.

Effe een vlugge koude foto genomen.., niet uberveel veranderd buiten de toegenomen bufheid maar omdat ik weet dat de mede-log-lezers (incl. ik ;) ) af en toe eens graag een fotootje zien voorbijkomen, heb ik 'm er toch maar opgegooid :p

Schouders staan er al duidelijk wat beter bij.. hier had ik veel achterstand op.. (nauwelijks overgang te zien naar de arm, wat nu toch wel stillaan goedkomt..)

Borst & lats komen wat beter uit ondanks "hoog" BF%.. (ik schat momenteel 16 - 17%?)
Arm-omtrek = +2cm (momenteel dik 42cm)

Nog dik 6 weken te gaan + vocht kwijtspelen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zie duidelijk verschil met de foto's van je galerij, blijven knallen en wanneer het vocht weg is zal het er nog beter uizien...

Ziet er goed uit kerel, dat het zo goed mag blijven gaan!

echt sjieke progressie kerel :eek:

zalige progressie :) dit ga ik zeker blijven volgen :)

Hé manne,

Morgen update van de kilo's

Gisteren laatste dianaboltabs ingenomen..

Trainingen gaan net een tikkeltje minder omwille van wat blessure leed aan de schoudergewrichten..

Vandaag ging borst voor geen meter.. Echt enorm schouder pijn bij het benchen..
Flyes, cablecrossovers,.. ging dan weer wel..

Ik heb ook ENORM last van m'n injectie!! Kon bijna niet wandelen op't werk vandaag..
Echt superstijfheid en pijnlijk gevoel aan m'n rechterquad..
Maja, dat gaat weer weg :D

Krijg veel goeie reacties op m'n werk, die mij al 2 weken (door economische werkloosheid) niemeer gezien hebben..
Trokken vandaag allemaal ogen open.. wat ik best wel plezant vond!
Broeken passen bijna niet meer momenteel, en alle tshirts beginnen krapper te zitten..
Naja.. gezellig gevoel!

Verder hou ik nog vééél vocht vast, maar in m'n gezicht is het al wat minder..
Onderbenen zijn bijna alsof ik een vrouw van 85 ben!! :rolleyes::D

Ik kijk uit wat de test (& proviron) me nu nog gaan opleveren..

Gegroet jonges!

Trainingen gaan net een tikkeltje minder omwille van wat blessure leed aan de schoudergewrichten..

Heb ik vorige week ook gehad. Mee opletten kerel, een blessure in je kuur is het laatste wat je wil!!! Altijd even goed die pijnlijke schouder stretchen en goed opwarmen met sissy gewichten heeft me veel geholpen.

Man man wat een schouderleed..

Die voorste kop rechts knakt bij het minste dat ik moet opheffen (fles water,..)
Geen pretje met een Rug & Schoudertraining voor de boeg strax!

Ik ga het effe rustig aan doen, héééél goed opwarmen, en rustig opbouwen.. geen front raises zoals vorige week in ieder geval.. denk dat dat me genekt heeft..

Weegschaal vanmorgen: 99.5kg :o

Nog een weekje Proviron op 50mg/dag en dan uppen naar 75 tot 100...
Benieuwd wat er met de weegschaal gebeurd nadat het vocht weggetrokken is..

Mijn dianabol ervaring.. GEWELDIG
Buiten die enorme vochtretentie heb ik nergens last van gehad..
geen koppijn, in het begin misschien iets wat hogere bloeddruk, maar ik heb van nature al iets naar de hogere kant (14/8 en soms meer)
Kracht ging door het dak, wat een lekkere ervaring was..
De pomp was ongeloofelijk tijdens de training (soms teveel pijn in de onderrug maja..)
Kwerd smorgens wakker dat k m'n armen bijna niet kon plooien en geen vuist maken, zo was alles opgeblazen leek het wel.. :rolleyes:

Ach het was eens leuk..

But we keep it going!

100kg moet zowieso haalbaar uiteindelijk :D

*out*

Gaat lekker kerel!! Keep it up.
Echt absurde prestatie :P

Ik zit nu op 16dagen Test,Tren Diana.
Heb nu 4KG gepakt.

KNALLEH!!

14,5kg momenteel, damn! Wel zwaar ****ed up dat precies nu je schouder problemen moet geven. Hoop voor je dat het snel wat minder word!

Geen mensen die al verwijtend gaan reageren gezien je gains? Als ik zou kuren en ze komen erachter (gym, vrienden, collega's etc) zouden de reacties alles behalve positief zijn..

14,5kg momenteel, damn! Wel zwaar ****ed up dat precies nu je schouder problemen moet geven. Hoop voor je dat het snel wat minder word!

Geen mensen die al verwijtend gaan reageren gezien je gains? Als ik zou kuren en ze komen erachter (gym, vrienden, collega's etc) zouden de reacties alles behalve positief zijn..

Toch wel man..

Op 't werk hier en daar, maar vooral in de gym.. groene gezichten!!
****ed up man.. die "big guys" wat 150-160kg kunnen benchen en altijd respect hadden voor me beginnen nu al echt groen te kijken en beetje praatjes achter m'n rug te doen..
Schrik dat ik groter dan hen ga worden waarschijnlijk haha :D

Ja 14.5kg ofzo.. benieuwd wat er nog overblijft als die 5kg vocht weg is van de dianabol :p

Trickster > THANX MAN! (kan geen karma verdelen blabla..)

**** man, dat zijn gains om jaloers op te worden zeg...
Stop maar met je logje hoor... :D

j/k ;)

Als je weer borst gaat doen, misschien beter bench vervangen door dumbbell press??
ik voel dan beduidend minder me schouders;)

keep on training!!

**** man, dat zijn gains om jaloers op te worden zeg...
Stop maar met je logje hoor... :D

j/k ;)

Hahahah thanx dude! :D

Kilo's zijn hoge getallen, maar spiegel stelt nog niet echt wat bijzonders voor buiten dat ik echt BUF ben geworden.. alles oogt breder er voller.. tjah.. maar die 14kg.. is bijlange dus geen massa, daarom dat het allemaal zo opgeblazen lijkt.. :p

Net wat reflexspray op m'n schouder gedaan want de pijn is echt niet plezant meer.. zelfs in rust begint het te steken..
Dat kan ik echt missen nu.

dat schouderprobleem heb ik ook, bij het minste dak een front raise doe, of breed optrekken, knakt mijne rechter schouder ook, ik heb daarvoor glucosminefosfaat voor ingenomen maar of dit werkt ??? ik heb in elke geval minder snel een geknak.

Terug
Naar boven