FearLess
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.. effe m'n shakie verder drinken en over n halfuurtje richting Gym voor een kapotmakende rugtraining 

. Zeker op het eind van de week kan het volgens mij niet veel kwaad om het eens wat rustiger aan te doen. Iig cool dat je goeie vorderingen maakt en dat extra vet/vocht geraak je met wat discipline wel weer kwijt 
na 't kuurtje blijf ik zeker en vast knalle met het vreten, ik wil die gewonne massa zeker nog behouden en vastzetten..

)
)

maar helaas mag ik al blij zijn als ik de 13% kan behouden deze zomer omdat ik ook maar kan beginnen met cutten tegen eind juni... heb nu nog 2.5 weken te gaan dus zal elke dag cardio worden om toch nog die halve % vet te doen dalen 

Gaat lkkr kerel, liep ff te kijken naar je oude foto's en het eerste wat me opviel was dat je tattoo ineens aan de andere kant zat maar deze foto is dus via de spiegel genomen
Voor de rest, lkkr buf maar zou het toch zonden vinden als je jezelf onnodig vet eet, hou het iig lkkr clean (je hebt aardig wat moeite gedaan om %jes te zakken zag ik op oude foto's).

)