Fitness Seller

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

Pfff kerel je gaat hard man!!!

Die pr's zijn gewoon weg gruwenlijk!

Ik ben in de cut en zit nu aan wat minder carbs als nogmaal maar toch gister 4x 185 deathlift!!

Maar die van jou...... Monsterlijk, Karmaa voor jou!

Trouwens 100 bij 10%bf is zeker goed man.

Keep Gaining!

• Topic Starter Topic Starter
Thanx mèn :p

Ja 100 bij 10% is zeer nice, maar daar zit ik voorlopig nog lang niet haha.. dat is een streven..

Momenteel 100,4 @ 19% ofzo.. aangezien ik 't idee heb dat ik zeker wat vet ben bijgekomen vooral rond de middel..

Ahh boeie :cool: .. effe m'n shakie verder drinken en over n halfuurtje richting Gym voor een kapotmakende rugtraining :D

19%? Dat is wel heel erg veel hoor, denk je niet dat veel van die shit vocht is? Als ik hoorde hoeveel je al in je kuiten vasthield... Wacht trouwens ook nog om de nieuwe rug PR's.. ;)

Ja ik schat mezelf zo'n 18-19% ja..

Ik was begonnen rond 15-15,5... maar als ik die pens van me bekijk nu soms.. damnn haha.

En ja zal zeker ook te maken hebben met 't vocht enzo..
In m'n onderbenen heb ik er veel last van.. en m'n ronde koppie verteld meer dan genoeg..

Training vandaag...

Rug: Lat pulldowns, T-Bar Rows & Deadlift..
Biceps: Hammercurls met touw, Hammercurl met DB's en EZ barbell curl met omgekeerde greep.

GEEN pr... :(

Ik voelde me bij 't begin van de deadlift niet 100% fit.. denk wat te weinig slaap en kreeg constant zo koud-zweet uitbarstingen.. beetje griepgevoel zeg maar..
De focus zat er dus al niet in, en na de T-Bar rows zat ik al ver door m'n energie :(

Geen PR op de deadlift met 220kg dus, maar opnieuw 5x200kg..
Toen gaf ik er de brui aan, want deadliften als je niet "fit" en in vorm bent.. is vragen om blessures.. Althans zo voelt het bij mij :)

Dinsdag een nieuwe poging waarschijnlijk :D

waarom heb je uw BF zo ver laten stijgen? ik heb gelezen in je log dat je pitta's zat te eten enzo. eigenlijk wel geen slim idee. ik heb mijn voeding clean gehouden en ben zelf
1 procent gezakt in BF... zal zwaar cutten worden deze zomer voor u jammer genoeg...

Mja, onze vriend Shadowlandz heeft ook wat meer aanleg als de gemiddelde mens om vet aan te zetten vrees ik. Elke training voor een PR gaan lijkt me ook niet heel erg aangewezen hoor Melvin :D. Zeker op het eind van de week kan het volgens mij niet veel kwaad om het eens wat rustiger aan te doen. Iig cool dat je goeie vorderingen maakt en dat extra vet/vocht geraak je met wat discipline wel weer kwijt ;)

Groeten!
Gertjan

@shadow: hoe vaak DL jij in een week ?

mooie massa heb je opgebouwd, als ik jouw was zou ik me nu goed droogtrainen.
grtz

Dat wordt cutten!!!!!

mega progressie gemaakt, nu wordt het cutten hé, en hopelijk ga je dan nog kort bij de 100kg zitten hé

beter niet te snel gaan cutten... gewonnen massa eerst zien te behouden... dan met een niet al te gek tempo cutten. easier said than done, though.

Zomergekte iedereen moet weer cutten! Volgend jaar zomer kan je er ook nog droog bij staan...

Aan iedereen die het over "cuttennnnnnnnnnnnn" heeft:

NO WAY :D na 't kuurtje blijf ik zeker en vast knalle met het vreten, ik wil die gewonne massa zeker nog behouden en vastzetten..
Mijn idee:

Tot Juli zeker blijven doorgaan, de zomer boeit me geen stekker.. volgend jaar kan ik ook "droog" staan..
Als ik me concentreer op cutten vanaf Augustus, komt dat zowieso wel goed..

En zo slaat Drycure de nagel helemaal op de kop jonges! :p:D

-----------------

Vandaag vetmeting laten doen.. 18.5% ongeveer..
Er zit nog een hoopje vocht in m'n systeem, dus ik veronderstel, dat als er vocht op m'n armen zit, in m'n buik,.. dat dit ook de milimeters doet stijgen?

Ik heb me de zaterdag nog gewogen, opnieuw 100kg.. dus ik blijf beetje stabiel..

Alleyezonme> ik wilde me in dit kuurtje vooral concentreren om zoveel mogelijk binnen te krijgen.. en ik eet echt wel clean hoor, maar die pita of kebap waar ik over sprak, is net mijn cheatdagje dat ik zowieso elke week doe.. ;)

Training van vandaag!

Borst/Triceps:

Incline Benchpress:
10x90
8x100
6x110 - PR

Platte Benchpress:
8x100
6x110 - PR
3x120 - PR

Pekdeck:
15x75
13x85
10x100

Incline Flyes:
6x32 PR!!!! (met correcte uitvoering ;) )

Triceps.. Ook goeie training, nix noemenswaardig :)

-------------------

Gisteren wat probleempjes gehad met de 8ste injectie..
2x probeerde m'n liefje 't in m'n glute, en 2x deed 't verrekt veel pijn..
Toen maar zelf in m'n been gezet, ook met wat lichte tegenwerking, maar OK..

Rusher> ik DL 1x in de week, maar aangezien 't zaterdag niet veel voorstelde:

8x100 (warm up)
4x130 (warm up)
4x160 (wat overhouden voor de max attempt :) )
5x200

wil ik morgen met de 1ste rugtraining van de week opnieuw voor de 220 gaan..!

En tot zover deze "iets te grote" post :D

Groetenn!!

Jij gaat ook lekker shadow!! Maar ik ga ook lekker :P

Khad dit ook bij indekay gezet al, maar ik hou jou ook op de hoogte ;)

Kzit nu in week 5 en ben bijna 10kg aangekomen.
Ik weeg opt moment 94KG. Ik HOOP dat ik de 100 kan aantikken net als jij (kga 12weken)

Kracht is bij mij echt inmens! Ik drukte van mezelf voor et kuurtje op de bench ongeveer 110, 2-4x. Vandaag had ik 150kg 2x! en de Incline 120kg 4x.

Ik heb (NOG) niet dat mn vet percentage (zichtbaar) stijgt. zit op 13%.
Ik dacht laat het je even weten ;)

Gainse nog kerel!!

Hahaha idd thanx man!
Ik volg indekays log ook op de voet dus had 't daar ook gelezen en gereageerd eer ik het hier zag :D

Lekkerrrrrr!! :p

wel shadow, als jij het niet erg vind om vet aan te zetten dan zou ik ook vollenbak eten en smullen. alleen wil ik er deze zomer weer droog bijstaan... zou nogaal een raar zicht zijn moest ik er deze zomer helemaal vettig bij kom staan... zo kennen de mensen mij niet :) maar helaas mag ik al blij zijn als ik de 13% kan behouden deze zomer omdat ik ook maar kan beginnen met cutten tegen eind juni... heb nu nog 2.5 weken te gaan dus zal elke dag cardio worden om toch nog die halve % vet te doen dalen :)

Hehe nee dat klopt, ik vind het niet erg, ben altijd al gewend om bij de minste "overschot" aan kcal onmiddelijk vet aan te zetten.. dat is echt niet meer normaal hoe snel dat bij mij gebeurd :D:rolleyes:

Dus ik neem het me nu effe ervan om gewono zoveel mogelijk te bikkelen haha..

Maar ik snap zeker wat je bedoeld ;)

Maar zoals je zegt, je gaat nu proberen nog wat te cutten naar het eind van je cycle toe?
Dus massa winnen gaat in de laatste weken er voor jou zowieso niemeer in zitten?
Of ga je je alleen baseren op Cardio waardoor je nog rond onderhoud blijft zitten?

-->> antwoord hier maar op in je eigen logje, dan houden we de zaken goed gescheiden :p

------------------

Training vandaag hield weer een PR in..

Behind the neck-press (losse barbell) 7x84kg ! dammnn.. heftig zware zooi.. :D

Effe fotootje van vorige week..
Niet echt uberveel verandering tegenover de vorige foto, maar ik zie wel wat verschil in schouders denk ik..
Traps komt ook goed :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Morgen rust.. i need it :)

Mzzzzzlll

Gaat lkkr kerel, liep ff te kijken naar je oude foto's en het eerste wat me opviel was dat je tattoo ineens aan de andere kant zat maar deze foto is dus via de spiegel genomen :p

Voor de rest, lkkr buf maar zou het toch zonden vinden als je jezelf onnodig vet eet, hou het iig lkkr clean (je hebt aardig wat moeite gedaan om %jes te zakken zag ik op oude foto's).

Gaat lkkr kerel, liep ff te kijken naar je oude foto's en het eerste wat me opviel was dat je tattoo ineens aan de andere kant zat maar deze foto is dus via de spiegel genomen :p

Voor de rest, lkkr buf maar zou het toch zonden vinden als je jezelf onnodig vet eet, hou het iig lkkr clean (je hebt aardig wat moeite gedaan om %jes te zakken zag ik op oude foto's).

plakplaatje op de verkeerde kant geplakt, dronken waarschijnlijk?:P
hehe, nette progressie pik! probeer niet teveel vet aan tekomen he ;)

Hahaha idd, die foto's in me log zijn @ badkamer spiegel hehehe..
Nee jonges, kga me de laatste weken proberen zo clean mogelijk te eten, vandaag @ werk was het wel "kalkoenfilet met peperroomsaus & kroketjes" (jaja en dat op een dom fabriekje haha! ) en heb daar toch wel een vet dubbele portie van genomen (kwestie dat ik de kalkoen lekker kon binnenspelen :D )

Thanx 4 the support!!

Mzzzzll

Terug
Naar boven