AndroidHealthClinic

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

lekker bro keeep it up!

Als je zo door gaat ga je zeker de 100kg halen.

Ik blijf volgen en succes vandaag met je arm training!

later

• Topic Starter Topic Starter
Een nieuw fotootje van mijn spekrug :D:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook is het vocht in m'n achterkop goed te zien haha.. wat 'n zootje :rolleyes:
Vandaag opnieuw 98.8kg.. ik blijf echt schommelen tussen 98.5 en 99.5...

Morgen voor een nieuwe PR op de deadlift te gaan... mijn doel was aan het eind van de 10 weken durende cycle met DL op 220kg uit te komen..
En mijn gevoel zegt dat ik morgen die stang lekker vol ga laden tot 220kg al :D

Gegroet jongess..

succes morgen :D

kerel behoorlijke rug misschien uiteindenlijk effe cutten maar dat is voor later nu eerst gaan als een MONSTER en vreet die Deathlift op!!!

GRRRRRRR

succes met je PR niet lullen maar knallen!

Hele buffe rug kerel! Dat cutten komt vanzelf wel man... bulk eerst maar lekker door en probeer straks zoveel mogelijk kilo's vast te houden. Die kostbare massa wil je echt niet verloren laten gaan, ook al zit er een beetje vet aan: **** IT :D

Zo buff was ik nou ook na mijn test/dbol kuurtje. Pff ik woog toen bijna 115kg maar echt veel vet en vocht!

Haha idd.. echt uberbuff damn.. m'n buik staat nu echt ganse dag 'opgeblazen'.. geen mooi zicht "but hey.."
Zichtbaar ook wat vet bij daar.. "but heyy.." :D

Gewicht vanmorgen 99,7kg.. :rolleyes:

Gisteren PR deadlift...!!! :rocknana:

3x220kg... beeeestttiiggg!

De kracht van Test gaat toch lekker hoor..
Voel dit alleen wel bij grote spiergroepen, want dingen als biceps, triceps,.. nah, weinig krachttoename te merken..!
Vooral bij borst, schouders, benen & rug is 't echt te merken..

Vocht hou ik nog steeds enorm fel vast, voornamelijk in me onderbenen is dat gruwelijk veel:mad:. Proviron deze week uppen naar 100mg/dag..

Gisteren 7de inject laten zetten door m'n meissie..
Vlekkeloos in de linkerglute, vandaag gewoon de normale "stijfheid"... :)

Vanavond Borst & Triceps.. hopelijk bij borst nog eens een nieuwe bench pr zetten aangezien de schouder terug beter voelt!

Gisteren 7de inject laten zetten door m'n meissie..
Vlekkeloos in de linkerglute, vandaag gewoon de normale "stijfheid"... :)

Haha, wat een droomvrouw! :D Leen je haar ook uit? :P

Je tikt nu echt bijna de 100 kilo aan man, waanzinnig! Ik zou dikke schijt hebben aan dat beetje extra vet en vocht, dat is er zo weer af! Ben heel erg benieuwd wat je progressie nu uiteindelijk qua VVM is.

Zoals Jizza zegt! ;)
Verder is die 3x220 echt bruut kerel, kan ik voorlopig maar van dromen. Hoelang ben je van plan om door te bulken na je kuur?

Geen uitleentoestanden hier nee :p:D

Thanx guys 4 the support!!

Jizza> idd heb ik ook effe schijt aan, maar in m'n onderbenen is het soms echt wel erover hoor :rolleyes:

indekay> Ja man, next week proberen voor 5x220.. dan weer opknallen naar 230 :rolleyes::D

Ik bulk nog zeker dikke maand door dan.. zomer kan me gestolen worden, tis niet dat ik in me blote pens rondloop, en zeker niet met dat zalig belgenweer :rolleyes:

Juli/Augustus, effe zien waar we staan, en dan zien wat er kan gecut worden.
Mijn doel van ooit op 100kg @ 10% te staan zal ooit werkelijkheid worden :D

hoelang duurt je kuur nog mss?

dan zal je toch wel over de 100kg uitkomen he, oke dan het vocht en vet...

maar alleszins mooie resultaten!

:thumbup:

Gisteren PR deadlift...!!! :rocknana:

3x220kg... beeeestttiiggg!

De kracht van Test gaat toch lekker hoor..
Voel dit alleen wel bij grote spiergroepen, want dingen als biceps, triceps,.. nah, weinig krachttoename te merken..!
Vooral bij borst, schouders, benen & rug is 't echt te merken..

Borst en schouders zijn toch echt kleine spiergroepen. Wel vreemd dat het zich niet zo uit in je armen. Maarja als de massa maar komt toch ;)

Vanavond Borst & Triceps.. hopelijk bij borst nog eens een nieuwe bench pr zetten aangezien de schouder terug beter voelt!

:wl:

Hééééééééjjjj..

Ja borst is nu niet bepaald een kleine spiergroep hé :)

En de 3 koppen van schouders samen is toch wat groter dan een bicepskopje denk ik..

In ieder geval.. gisteren goeie training gehad!!

Benchpress PR 6x110 (kon mss nog een 7de maar voelde teveel schouderpijn!), vorige keer 4x110, opnieuw door schouder probs moeten afhaken toen.

Inline Benchpress: 6x100 opnieuw
Daarna platte flyes: 12x26 - 10x26 - 10x26, ging ook lekker :D

Zodadelijk rug & schouders.. hopelijk weer een PR met DB presses!!!

Keep ya'll posted :cool:

lekker bezig zo shadow... doe zo voort!!!

mij is hier op DBB juist geleerd dat alleen de rug en benen grote spiergroepen waren. Rest was klein. Maargoed als je maar groeit niet ;) Blijf alleen wel voorzichtig met je schouder kerel, ik ben er een x meer als een jaar door tussenuit geweest (ziek geweest en 1e x daarna blijkbaar te fanatiek begonnen..).

Goeie training kerel!

Hoest nou met je schouder?

Updateuhhhh

Dudes!

Gisteren stond de weegschaal eindelijk op 100,4kg :D:D

Training vandaag.. UBERRRR!!

Halfweg week 7 vind ik dat er toch een verschil weer is tegenover week 5-6.. maar goed natuurlijk :p
Schouder = geen last meer! Klein beetje rustig aan wel in't begin, goeie opwarming doen en dan lukt 't me wel om zonder een greintje pijnlijk gevoel
te benchen, schouders te trainen,.. dus dat is ook weer "voorlopig" van de baan hehe..

Enkele PR's gemaakt vandaag?
Jaaaazeker! :D

DB incline press: 8x50kg (vorige week 7x50) (ok het is maar één rep meer maar toch :cool: )
DB shoulder press: 6x42kg :eek: (vorige week 4x42)

Morgen rug & biceps.. hmm.. Deadlift van 220 opnieuw proberen.. dit keer 4x ofzo :D

Laterzz jonges!!

Terug
Naar boven