AndroidHealthClinic

SHaDoWLanDZ - Test-E / D-Bol

Succes met je schouder kerel !!
Goed opwarmen, en langzaam terug opbouwen is de boodschap !!
Allesinds is dit al een top kuurtje voor jou, succes nog !!

Denk je dat je schouderblessure komt door het zware benchen? Het is echt een kloteplek, aangezien je het bij elke oefening voelt, zwaar irritant!
Hopelijk is het snel over man.

• Topic Starter Topic Starter
Update!

Jizza > Ja ik denk dat het van zwaar benchen gekomen is.. en ook wat geforceerd vrijdag op de schoudertraining.. (behind the neck press was echt wel heavy shit..)

Winner > Thanx man!! Komt goed :D

Vanmorgen op de weegschaal: 98.6kg..
Een verlies van bijna een kg dus..
Ik veronderstel dat dit vocht is!! (dianabol is sinds maandag gedaan)
Ik eet me de t*ring en zelfs meer dan vorige week dusss..
Effe bezien hoe dit verder loopt..
Vocht in m'n onderbenen lijkt al duidelijk wat minder!

Ik klaagde nog van een schouderprobleem dinsdag, maar bij Rug & Schouders heb ik er relatief weinig last van gehad!
In tegendeel.. Ik heb me zoals jullie zeiden goed opgewarmd, langzaam opgebouwd..
En ja hooorrr..

Deadlift PR..!!!! 5x210kg! :hedbang: (vorige week 3x210kg)

Machine Front ShoulderPress PR..!!!! :rocknana: 10x93kg (vorige week 6-8x)

Al bij al dus een hééél geslaagde training gehad..
Ik heb m'n schouders alleen aangepakt met de Machine front shoulder press en side raises.. Ik durfde niet verder te gaan met de schouder.. maar ging toch lekker..

Moet zeggen, sinds ik met dianabol gestopt ben slaap ik net iets beter/vaster..
Kan toeval zijn, maar zo voelt 't aan..

Over de groei van m'n benen heb ik ook niet te klagen.. Gisteren stapte ik bij kameraad de auto in.. "SCHHHRRRRRR...."

Jeans gescheurd JWT!! :p:D haha.. gezellig zo door de stad verder gewandeld :cool:

Gegroet..M.

Hehe, gaat nog altijd uper voor je, dus. 5x 210 op DL is echt vet hoor!!
Mijn slaap verbeterde ook zienderogen toen de d-boll afgelopen was, dus het is geen toeval.

Hehe, gaat nog altijd uper voor je, dus. 5x 210 op DL is echt vet hoor!!
Mijn slaap verbeterde ook zienderogen toen de d-boll afgelopen was, dus het is geen toeval.

Haha dank man.. Ja was echt niet normaal die Deadlift.. waar ik vorige week nog moeite had met de 3de rep, ging die nu "moeiteloos" bij manier van spreke..

Zalig gevoel..!!

Ja is dan idd niet echt toeval van die slaap.. sliep echt niet "vast" met dbol..
Hopelijk beterd het nu :rolleyes:

Lekker dat je nu je vaste slaap weer terug hebt... moet een lekker gevoel zijn bij het wakker worden ;) Ken het probleem echter niet bij Dianabol, maar iedereen reageert anders natuurlijk.
Goed om te horen dat je kan doortrainen met die schouder, maar niet te snel overmoedig worden, he!?

En proficiat met je nieuwe PR op de DL :)

hey kerel gaat lekker he!!!
goed zo blijven gaan en probeer rustig aan tedoen met je schouders anders heb je straks alleen maar meer gezeik.... probeer anders voor je chest een decline press met dumbbell.

DL= Gruwenlijk!!!

keep going strong!

Vanmorgen op de weegschaal: 98.6kg..
Een verlies van bijna een kg dus..
Ik veronderstel dat dit vocht is!! (dianabol is sinds maandag gedaan)
Ik eet me de t*ring en zelfs meer dan vorige week dusss..
Effe bezien hoe dit verder loopt..
Vocht in m'n onderbenen lijkt al duidelijk wat minder!

Lkkr man, dat vocht vind ik toch nooit echt prettig (al heb ik maar 1x dboll only gedaan). Je gaat er vies pafferig van uitzien (mijn ouders begonnen gelijk te klagen dat ik er niet uitzag etc, heb het maar op bulk + crea mono (vocht..) gehouden :p ). Tevens was het vocht bij mij volgens mij ook de boosdoener voor mijn behoorlijk gestegen bloeddruk.

Over de groei van m'n benen heb ik ook niet te klagen.. Gisteren stapte ik bij kameraad de auto in.. "SCHHHRRRRRR...."

Jeans gescheurd JWT!! :p:D haha..

Benen knallen idd echt vooruit tijdens cycles, ik zat ook meteen klem in mijn broeken :D

Klink allemaal erg goed kerel, keep it going (maar blijf nog wel ff voorzichtig met je schouder!).

Fearless > thanx man!
Ik heb gisteren borst getraind, héééél goed opgewarmd, en GEEN platte dingen gedaan, ging veel beter incline, raar maar waar.. (zie update :D )

sportwonder > Dank ;)
Dat zeg ik ook tegen m'n oudjes.. crea & bulk hahahaa..

> Update <

Vandaag opnieuw 99.5kg.. hurray for me hehe.. gisteren na de geweldige training wel effe dikke durum kebap gaan vreten en shake erachter..
kan daar ook aanliggen dus :P

¨Training van gisteren ging vrij lekker!
Ik had schrik voor de schouder omdat het weer borst/schouders dag was, maar na een goeie opwarming,
en GEEN platte bank/dumbbells, viel het allemaal nog mee..

Ik was enorm voorzichtig dat ik het gewicht geleidelijk opbouwde en dat bleek net genoeg te zijn om met de Incline DB-presses opnieuw 7x50kg eruit te slepen.. beestig!!

Schouders, van 't zelfde.. een nieuwe PR op de DB press 4x42kg
damnn.. HEAVY SHIT!!
Daarna setje upright rows gedaan, ging lekker, en zittende side raises, ging ook best intensief!

Ik voel me kiplekker jonges :D
Krijg overal nu wel complimentjes/opmerkingen dat ik er "groter/breder" bijsta..
Mooi zo..

Vanaaf lekker stappen, effe de stress van voorbije weekje eruitfeesten :D
Uiteraard met de nodige voorzichtigheid :p
(zorgen dat ik niet zonder de juiste nutriënten kom te zitten vannacht ;) shakes, proteïnenbars, voedsel,.. meteen klaarmaken om in de auto te leggen )

Groensellsss!

HEFTIG kerel!!

goed bezig... houden zo

Ben heel blij dat mn beertje zn slaap erop vooruit gaat, maar dan zwijgen we over die van mij...
Hij snurkt mijn oorstopjes uit mn oren en het bed is te klein geworden voor ons twee omdat em zo breed is geworden :D
Ben super fier op je schat, doe zo verder en weet dak je altijd zal steunen (ook al is het niet altijd even makkelijk)!!!
-xxx- love ya -xxx-

Hahaha shadow, pas maar op wat je voortaan post, je vrouwtje houdt je in de gaten ;)

Haha, ja !!
Als dit je vriendin is... Heb jij ff geluk !!!
Mijn vriendin ziet een pot whey staan, en ze flipt al !!

Hahahaaa jup that's my girl!!

Love you :p :heart:
Kweet dat het niet atlijd even gemakkelijk is maar je doet ook je best.. net zoals ik hé :cool:

Komt helemaal goed :D

ahhh .....

goeienzaak keep up the luvvv!

Netjes hoor ouwe...

Hé jonges,

weer effe een update..

M'n lieve schat (:p) heeft me m'n 6de injectie gezet zondag..
In m'n rechterglute..
Ging echt gesmeerd! Dat was de eerste keer dat ik in de bil liet doen, ging echt goed..
Volgende dagen klein beetje stijf gevoel maar nix noemenswaardig..

Deze week beetje "anders" trainen..

Maandag: Rust (paasmaandag > gym is dicht)

Dinsdag: Borst + Rug >hogere reps, weiniger rust, hier en daar supersetje,..

Woensdag: Rust

Donderdag: Schouders + Benen (oa met een Triset van side + front + rear raises :eek::D )
opnieuw in de reprange van 10-15... (gruwelijke pomp,..)

Vrijdag: Armen! (supersetjes,..)

Zaterdag: Deadlift, kuiten + onderarmen

Zondag: Rust

Bedoeling is om een weekje effe anders te trainen.. effe die hogere reps (max 15 buiten laatste set, till failure )
Volgende week opnieuw de zware shit met low reps (4-8-10 enzo..)

Vandaag een ongeloofelijk vette training gehad met Schouders & Benen.. ik merk wel dat m'n intensiteit en focus er helemaal inzit en dat m'n kracht ook 2 weken na 't eind van Dianabol nog goed zit.. dat merkte ik toen ik effe voor de gein 12 reps in het Shoulder-press machine deed met 91kg!! :eek:
Vorige week was dat met moeite 10... + het goeie nieuws is dat m'n schouderblessure goed genezen is!! Heerlijk!!

Gewicht stond eergisteren op 99,3kg.. ik blijf dus momenteel effe hangen rond die 99kg..
Vocht zit er volgens mij nog goed, vooral in m'n onderbenen is het er terug precies erg mee gesteld.. m'n kuiten zien er bijna zo dik uit als m'n quads.. (nou bijna :p ) maar je ziet echt goed dat het véééél vocht is (kousenafdruk is enorm..)

Ik ben deze week ook net wat meer aant eten.. denk zo'n 500kcal weer..
Hopelijk eindigd de week op 'n mooie 100kg :)

Maar ik heb geen idee hoe het zit met vocht verlies ofzo.. of dat weer aan m'n kilo's gaat te zien zijn..
Ik zie er in ieder geval lekker buf uit! hehe..
Broeken te klein, tshirts spannen, jas te klein,..
Armomtrek is van ongeveer 40-41 naar 43cm gegaan.. (klein detail :o )
Maar aangezien ik nog lang niet droog sta, is daar natuurlijk vocht/vet bij :p

Zow.. sebiet nog effe wat boterhammen met pindakaas in m'n mik gooien en strax nog effe platte kaas erin zwieren en ik kan vannacht weer lekker groeien :D
Morgen armen!!
Ik kijk er helemaal naar uit :cool:

Later!!

Terug
Naar boven