MuscleMeat

shakebeker niet van kuntstof

Bezoekers in dit topic

Norton

Novice
Lid geworden
17 jan 2018
Berichten
4
Waardering
0
Hallo
Bestaan er eigenlijk shakebekers die niet van kunststof zijn , maar van bvb rvs ?
Die plastick shakebekers beginnen op den duur zo te stinken.

Ik zou een cocktailbeker kunnen gebruiken maar deze kan ik niet meenemen.

Thanx
 
Hallo
Bestaan er eigenlijk shakebekers die niet van kunststof zijn , maar van bvb rvs ?
Die plastick shakebekers beginnen op den duur zo te stinken.

Ik zou een cocktailbeker kunnen gebruiken maar deze kan ik niet meenemen.

Thanx
kijk even op xxlnutrition.nl die hebben ze van rvs
 
Hallo
Bestaan er eigenlijk shakebekers die niet van kunststof zijn , maar van bvb rvs ?
Die plastick shakebekers beginnen op den duur zo te stinken.

Ik zou een cocktailbeker kunnen gebruiken maar deze kan ik niet meenemen.

Thanx
Zeg nou eens eerlijk, had je dit niet gewoon ff op kunnen zoeken op Google?
shakebeker rvs - Google zoeken

Luie donder.
 
Ik spoel mijn beker met heet water na gebruik en heb nooit echt last van geurtjes. Als hij wel te smerig wordt draai ik hem een keer mee in de vaatwasser. Doe al 15 jaar met dezelfde. Maar daarnaast krijg je die dingen toch gratis als je whey koopt bij de meeste aanbieders?
 
Ik spoel mijn beker met heet water na gebruik en heb nooit echt last van geurtjes. Als hij wel te smerig wordt draai ik hem een keer mee in de vaatwasser. Doe al 15 jaar met dezelfde. Maar daarnaast krijg je die dingen toch gratis als je whey koopt bij de meeste aanbieders?

Ik spoel de mijn goed uit en ze gaan telkens de vaatwasser in. Stinken totaal niet. En anders de vuilbak in. Shakebekers genoeg.

Als je ze gewoon paar dagen laat staan wegens geen zin of te lui ja dan gaan ze stinken :)
 
Ik spoel mijn beker met heet water na gebruik en heb nooit echt last van geurtjes. Als hij wel te smerig wordt draai ik hem een keer mee in de vaatwasser. Doe al 15 jaar met dezelfde. Maar daarnaast krijg je die dingen toch gratis als je whey koopt bij de meeste aanbieders?
Ik echt exact hetzelfde. Was hem direct na de training uit met wat warm water. Op zijn tijd eens in de vaatwasser. Alleen aangezien je die dingen inderdaad gratis krijgt bij bestellingen, vervang ik mijn shakebeker(s) zo gemiddeld om het jaar.
 
Back
Naar boven