MuscleMeat

Shaker

PabEC85

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
71kg
Vetpercentage
10%
Hey iedereen!

Ben deze topic hier begonnen, omdat ik niet goed wist waar ik het moest posten..

In ieder geval, hier mijn vraag..

Hoe krijgen jullie jullie shakers mooi proper (lees geur- en smaakloos) na gebruik.. Heb zeker 4 shakers, en kan ze gewoon niet meer gebruiken, omdat er wel altijd een geurtje(niet eens zo erg), maar vooral een smaakje aan zit..
Heb al alles geprobeerd, met bijna kokend water gewassen, met afwasmiddel nachtje laten zitten, enzovoort ..

Thanks!

Meteen na gebruik met heet water afspoelen en schudden. Evt wat schudden met afwasmiddel en daarna goed uitspoelen en drogen. Ik heb geen vaatwasser maar volgens mij zou dat sowieso wel werken!

In de vaatwasser gooien.

• Topic Starter Topic Starter
pfff, i know, maar heb ik al allemaal geprobeerd.. haha. Meestal zijn het pre workouts of zo dat erin blijven.. Dacht mss om een paar nieuwe shakers te kopen, en echt de ene gebruiken voor eiwitten, de andere voor pre's, enzovoort.. Mss wacht ik idd te lang om ze te wassen.. maar spoel ze altijd meteen af.. smh

thanks!

Belangrijkste is da als je ze goe hbt afgewassen me
Zeep en uitgespoelt , en droog is dat je de shaker niet helemaal sluit
Als je het opbergt , laat het klepje boven open ;)

Heet water met citroensap erin wil ook wel helpen. Dat erin doen en een uurtje laten staan.

pfff, i know, maar heb ik al allemaal geprobeerd.. haha. Meestal zijn het pre workouts of zo dat erin blijven.. Dacht mss om een paar nieuwe shakers te kopen, en echt de ene gebruiken voor eiwitten, de andere voor pre's, enzovoort.. Mss wacht ik idd te lang om ze te wassen.. maar spoel ze altijd meteen af.. smh

thanks!

Pre-WO's in een glas mixen? Zoals 99% van andere mensen :p
Heb nog nooit een pre-workout tegengekomen die niet goed in een glas oploste en dat je die dan in een shaker moet doen

• Topic Starter Topic Starter
Pre-WO's in een glas mixen? Zoals 99% van andere mensen :p
Heb nog nooit een pre-workout tegengekomen die niet goed in een glas oploste en dat je die dan in een shaker moet doen

Ja, idd sommige zou je in een glas kunnen mixen, maar sommige gaat echt niet .. brokken .. ik mix bijna alles met die shakers, lol.

Terug
Naar boven