Fitness Seller

Shakes & Schema

Thijs25

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
70kg
Vetpercentage
19%
Hallo,
Ten eerste wil ik me even voorstellen. Ik ben Thijs, ik ben 17 jaar oud.

Ik wil graag een trainingschema beginnen en ik heb een goede gevonden: http://krachttraining.net/index.php/online-trainingsschema/basisschema-beginner . Deze leek me zelf wel goed.

Maar nu had ik een paar vragen.

1. Ik ga dus een setje dumbells kopen van 20KG. Is dit genoeg?
2. Shakes; Hoeveel per dag en waarom? Moet ik hiernaast ook nog doorgaan met eten wat ik normaal doe?
3. Ik heb ergens gelezen dat shakes het afvallen ook bevorderd, klopt dit?

Momenteel loop ik 3x per week 10km hard.
Bedankt!

Nee dit schema is niet goed, als beginner zou ik een fullbody doen en een setje kopen van 20 kg ga je niet ver mee komen, als ze verstelbaar zijn al iets verder. Waarom niet gewoon naar de gym? Qua eten betreft, maak een voedingsschema.

Lees de stickies

• Topic Starter Topic Starter
Nee dit schema is niet goed, als beginner zou ik een fullbody doen en een setje kopen van 20 kg ga je niet ver mee komen, als ze verstelbaar zijn al iets verder. Waarom niet gewoon naar de gym? Qua eten betreft, maak een voedingsschema.

Lees de stickies

Dit schema is full body voor zover ik lees, en het setje is verstelbaar:

4 x 2,5 kg halterschijf
4 x 1,25 kg halterschijf
2 x chromen stang 2 kg

( http://gorillasports.nl/sale/3060/dumbellset-20-kg-rubber )

Waarom niet naar de gym? Gewoon simpelweg geen tijd voor, ik heb het zelf druk met school en een fitnesscenter zit een half uur van me weg.

En heb jij misschien een beter schema voor mij?
Heb zelf totaal geen verstand van dit.
Nog even voor de duidelijkheid, ik doe dit niet om bodybuilder te worden, ik wil alleen een beetje spiermassa opbouwen.

Laatst bewerkt:
[/COLOR]
Dit schema is full body voor zover ik lees, en het setje is verstelbaar:

4 x 2,5 kg halterschijf
4 x 1,25 kg halterschijf
2 x chromen stang 2 kg

( http://gorillasports.nl/sale/3060/dumbellset-20-kg-rubber )

Waarom niet naar de gym? Gewoon simpelweg geen tijd voor, ik heb het zelf druk met school en een fitnesscenter zit een half uur van me weg.

En heb jij misschien een beter schema voor mij?
Heb zelf totaal geen verstand van dit.
Nog even voor de duidelijkheid, ik doe dit niet om bodybuilder te worden, ik wil alleen een beetje spiermassa opbouwen.

denk dat er minimaal zo'n paar honderd schema's op staan..
zoek op full body of beginner..
er zal meestal iets staan van starting strenght, aangezien dit goed is om mee te beginnen
verder staan er nog heeeel veeeel fullbody schema en andere topics van beginners!
good luck my friend

oja, qua eten! eet veel en ja zult vanzelf groeien! shakes zijn geen wondermiddelen slechts supplementen

Je hebt dan, als je beide dumbells maximaal zwaar maakt twee dumbells van 2,5 * 2 + 1,25 * 2 + 2 = 9,5 kg.

Heb zelf een soortgelijk setje, maar zelf met mijn mini-spiertjes ga ik binnenkort een zwaarder setje kopen. Zou minimaal 30kg totaal pakken, als je al redelijke kracht hebt zelfs meer.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt dan, als je beide dumbells maximaal zwaar maakt twee dumbells van 2,5 * 2 + 1,25 * 2 + 2 = 9,5 kg.

Heb zelf een soortgelijk setje, maar zelf met mijn mini-spiertjes ga ik binnenkort een zwaarder setje kopen. Zou minimaal 30kg totaal pakken, als je al redelijke kracht hebt zelfs meer.

Uitbreiden kan inderdaad altijd nog maar dit leek mee een goed setje om mee te beginnen :)

Terug
Naar boven