AndroidHealthClinic

Shakes spiermassa

martijn3293

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum.
Mijn naam is Martijn, ben 19 jaar oud, ben 1m87 en weeg 62 kg.
Ik heb afgelopen schooljaar 2 maanden getraind (2-3 keer per week), maar ik zag weinig resultaat. Nu heb ik 3 maanden stilgelegen en wil nu weer beginnen met trainen (2-3 keer per week).

Nu wil ik op een relatief korte tijd wat spiermassa bijkomen. Ik wil geen grote hoeveelheid spiermassa kweken, gewoon beetje gespierd is goed.
Mijn vraag is nu welk suplement het beste bij mij past.
Ik heb al enkele dingen gelezen over Lean Gainers en Whey Proteine, maar eerlijk gezegd kom ik er niet aan uit wat voor mij het beste is, hopelijk kan mij hier iemand helpen.

Bedankt

Groetjes
Martijn

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb afgelopen schooljaar 2 maanden getraind (2-3 keer per week), maar ik zag weinig resultaat. Nu heb ik 3 maanden stilgelegen en wil nu weer beginnen met trainen (2-3 keer per week).

Nu wil ik op een relatief korte tijd wat spiermassa bijkomen. Ik wil geen grote hoeveelheid spiermassa kweken, gewoon beetje gespierd is goed.
Mijn vraag is nu welk suplement het beste bij mij past.
Ik heb al enkele dingen gelezen over Lean Gainers en Whey Proteine, maar eerlijk gezegd kom ik er niet aan uit wat voor mij het beste is, hopelijk kan mij hier iemand helpen.

Bedankt

Groetjes
Martijn

Hier gaat het al mis. Waarom relatief korte tijd?

• Topic Starter Topic Starter
Oke, sorry, dat was mis van mij.
Waarom ik relatief korte tijd zei. Hier bedoel ik mee, 2 jaar ofzo :)
Omdat ik nog zolang moet studeren voor ik afgestudeerd ben. Daarna ga ik werken en heb ik waarschijnlijk niet meer zo veel tijd om te trainen :)

Ook wil ik niet de volledige 2 jaar geld uitgeven aan suplementen :) Daarom wil ik weten wat ik nu het beste kan nemen voor een goede basis :)

Sorry

in relatief korte tijd XD vergeet dat maar effe. ga er maar van uit van een jaar of 2, elke week 3 x en veel eten anders vergeet het en verspil geen geld

Hier gaat het al mis. Waarom relatief korte tijd?

Snap je punt niet. Iedereen wilt toch op zo'n kort mogelijke termijn spiermassa opbouwen?

Verder voor Martijn; je weegt 62kg bij 1m87, dit is relatief weinig(als je op een bodybuildboard zit tenminste ;) ). Het spreekt voor zich dat je moet gaan bulken om je spiermassa op te bouwen. Lees jezelf wat in over "clean bulken", en misschien over "GOMAD" als je niet snel bijkomt.

Weight gainers kunnen ook helpen, maar onthoudt dat het geen wondermiddellen zijn, je zal er altijd een goed dieet bij moeten houden :)

Oke, sorry, dat was mis van mij.
Waarom ik relatief korte tijd zei. Hier bedoel ik mee, 2 jaar ofzo :)
Omdat ik nog zolang moet studeren voor ik afgestudeerd ben. Daarna ga ik werken en heb ik waarschijnlijk niet meer zo veel tijd om te trainen :)

Ook wil ik niet de volledige 2 jaar geld uitgeven aan suplementen :) Daarom wil ik weten wat ik nu het beste kan nemen voor een goede basis :)

Sorry

2 jaar is zeker goed te doen. Verder hoef je niet heel veel geld aan supps uit te geven. Je blijft toch wel trainen na die 2 jaar he? Naar mijn mening hoef je geen supps, maar als je die toch wil zou ik zeker voor whey gaan. Binnen 45 minuten na je training een whey shake erin. Verder kan creatine ook wel handig zijn. Misschien eventueel vitamine pillen en verder zou ik het daar bij houden. Weightgainer is weggegooid geld als je voldoende en goed kunt eten.

ik ben 1,90 en toen ik begon met trainen was ik 69 kg, en dat is al skinny :o
3 cm kleiner en 7kg lichter..

maak een degelijk trainingsschema en voedingsschema, van enkel een whey shake toevoegen ga je niet aankomen als je nogsteeds te weinig eet.

je moet gewoon veel en goed eten! lees de stickies bij voeding even.

Droom lekker verder, gewoon goed eten en laat de supplementen voor wat ze zijn..

Ps. ken genoeg gasten die fulltime werken en evengoed 3-4x per week trainen, dus dat is geen excuus.. :rolleyes:

Terug
Naar boven