martijn3293
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum.
Mijn naam is Martijn, ben 19 jaar oud, ben 1m87 en weeg 62 kg.
Ik heb afgelopen schooljaar 2 maanden getraind (2-3 keer per week), maar ik zag weinig resultaat. Nu heb ik 3 maanden stilgelegen en wil nu weer beginnen met trainen (2-3 keer per week).
Nu wil ik op een relatief korte tijd wat spiermassa bijkomen. Ik wil geen grote hoeveelheid spiermassa kweken, gewoon beetje gespierd is goed.
Mijn vraag is nu welk suplement het beste bij mij past.
Ik heb al enkele dingen gelezen over Lean Gainers en Whey Proteine, maar eerlijk gezegd kom ik er niet aan uit wat voor mij het beste is, hopelijk kan mij hier iemand helpen.
Bedankt
Groetjes
Martijn
Ik ben nieuw op dit forum.
Mijn naam is Martijn, ben 19 jaar oud, ben 1m87 en weeg 62 kg.
Ik heb afgelopen schooljaar 2 maanden getraind (2-3 keer per week), maar ik zag weinig resultaat. Nu heb ik 3 maanden stilgelegen en wil nu weer beginnen met trainen (2-3 keer per week).
Nu wil ik op een relatief korte tijd wat spiermassa bijkomen. Ik wil geen grote hoeveelheid spiermassa kweken, gewoon beetje gespierd is goed.
Mijn vraag is nu welk suplement het beste bij mij past.
Ik heb al enkele dingen gelezen over Lean Gainers en Whey Proteine, maar eerlijk gezegd kom ik er niet aan uit wat voor mij het beste is, hopelijk kan mij hier iemand helpen.
Bedankt
Groetjes
Martijn

). Het spreekt voor zich dat je moet gaan bulken om je spiermassa op te bouwen. Lees jezelf wat in over "clean bulken", en misschien over "GOMAD" als je niet snel bijkomt.