AndroidHealthClinic

shaped up! (Busted!!)

is niet dat ik nu terug schrik of zo maar dit wekend kan ik niet

trouwens een van de mods zal wel even wat light op de zaak kunnen werpen door te kijken of het topic starter ip zelfde is als die van calitri23 die eigenlijk 22 is en of die calitri23 mss zich heeft aaangemeld en blijft aanmelden dmv anonymouse of zo!

dat zou je kunnen zien door het ip waar hij mee ingelogd heeft te traceren en te kijken of dit een nederlands ip is of niet

dit meen je niet:eek:

je me benen zijn aleem VOL maar ik krijg ze maar niet gestreept.. op de foto was ik 2% bf en nog steeds geen strepen.. wel wat adertjes maar niets geen sepereties.. zelfs met meer reps lukte het me niet.. ik ben nu aan het uitstappen als een gek hahah

zeker wel

op die manier is het een stuk duidelijker

als hij blijkbaar via een buitenlandse proxy server inlogd dan is er al iets niet goed

vind het ook wel erg toevallig dat meneer zich nu net even moet aanmelden om zijn onschuld te bewijzen

ik denk dat topic starter en die andere de zelfde zijn

edje mss?:D

zeker wel
vind het ook wel erg toevallig dat meneer zich nu net even moet aanmelden om zijn onschuld te bewijzen

Is niet heel toevallig, er waren namelijk een paar members die hem herkenden van de foto's. Waarschijnlijk hebben ze hem erop gewezen en nu komt hij die faker ff op z'n plaats zetten...
Tip; voortaan teruglezen ;)

iemand die bij kneets traind?

een van de mods die uitsluitsel kan geven dan

als ik geen gelijk heb kom ik zeker een keer trainen beloofd

Nerd.. topicstarter is dus een faker die zijn (calitri23) foto's gebruikt. De jongen die jou vraagt even langs te komen, is wel de echte. Je moet eens leren alle reply's te lezen, voordat je weer vreemde uitspraken doet.

Ontopic;
Ziet er goed uit kerel! Toppie. Met die poten van je is ook niets mis. Goed vol!

nerd lees gewoon het hele topic

ziet er netjes uit kerel suc6 met je doelen

heb het hele topic nu gelezen en ben zeker niet overtuigt

zal niet de eerst keer zijn dat iemand dit flinkt

en waarom komen zijn fotos dan op z'n gay site terecht zoals vistavideo?

als dat echt zijn foto;s zijn en zoals hij zelf post hier zijn volgens hem fotos van hem gejat en op verschillende sites terecht gekomen

nou vista video is een gerespecteerd bedrijf dus die gaan dat echt niet zo flikken of ze zijn met zijn toestemming gemaakt etc

maar ik trek me terug uit deze discussie en w8 gewoon even af

valt me op hoe snel jullie allemaal dingen geloven zeg:eek:

Zit echt een wokkel los in dat koppie van je MWB..

AAAAARRHHGGGG die domheid van jou gaat echt door merg en been MWB

:yell::yell::yell:

Marky, ga nou maar gewoon trainen met hem

Als ik zo'n aanbod had gekregen had ik dat al lang aangenomen:)

Brute foto's man!! Die benen zien er echt goed uit, ondanks het gebrek aan lijnen. Wat squat je met die poten?

hoeveel trainingsjaren zijn dat lichaam ??

echt super bruut

2 % vet ?:roflol:

@ calitri23

Als jouw foto's in omloop zijn omdat mensen ze van je site hebben geript heb je pech man.. Je weet op internet gaat alles als een lopen vuurtje.

wat gek dat jaytahitu niet meer reageerd :rolleyes:

Even een vraagje?, vind niemand het toevallig dat iemand een fake foto post?, en ineens komt er weer iemand en die zegt ja "toevallig" zag ik dat weer iemand foto's van me aan het posten is? uuu ja?, ik vind het niet erg geloofwaardig.

Maar als je het echt bent: Dat fysiek van je is echt top! zeer bruut.

Super! Ik ga binnekort weer eens bij Kneet trainen, misschien zie ik je dan nog wel!

Terug
Naar boven